Gå til innhold

Spetalen-familien


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor hun deler frokosten sin. Litt cottage cheeseburger og blåbær. Hva er vitsen? Alle vet at dette er slankemat. Samtlige influensere bør slutte med dette. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, cerruti said:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun deler frokosten sin. Litt cottage cheeseburger og blåbær. Hva er vitsen? Alle vet at dette er slankemat. Samtlige influensere bør slutte med dette. 

Ja, barna mine spiser mer til frokost og de er småbarn. Er det å være tynnest den nye trenden nå? Jeg ser så mange influencere som har gått kraftig ned i vekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig harry hvor stort nummer Sophie gjør ut av at hun er fyllesyk, sånn bare for p understreke at hun faktisk har drukket !alkohol! Crazygirl liksom 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (På 4.4.2024 den 13.42):

Litt nysgjerrig……har hun noe form for utdannelse?

Hun har vel noe makeup kurs og kurs for å være flyvertinne. Tror hun har jobbet i noen klesbutikker samt vært blogger. Vært venninne med Linni Meister, Carina Dahl og den gjengen. Hun bodde lenge sammen med Simen Auke i Broiler. Hun har sagt hun liker å være i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (23 timer siden):

Hun har vel noe makeup kurs og kurs for å være flyvertinne. Tror hun har jobbet i noen klesbutikker samt vært blogger. Vært venninne med Linni Meister, Carina Dahl og den gjengen. Hun bodde lenge sammen med Simen Auke i Broiler. Hun har sagt hun liker å være i media.

Karianne og Anniken Jørgensen var jo med i jentegjengen som «hazet» yngre jenter som ville bli med i Gjevon. De tvang de til å spise avføring,rått kjøtt osv. husker jeg leste bloggen deres når dette ble kjent. Karianne var visst en av de verre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-aret-er-nok-det-som-har-vaert-mest-ute-av-kontroll/63153781

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (8 timer siden):

Karianne og Anniken Jørgensen var jo med i jentegjengen som «hazet» yngre jenter som ville bli med i Gjevon. De tvang de til å spise avføring,rått kjøtt osv. husker jeg leste bloggen deres når dette ble kjent. Karianne var visst en av de verre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-aret-er-nok-det-som-har-vaert-mest-ute-av-kontroll/63153781

Herregud 😰 skjønner ikke at folk får seg til å behandle andre sånn…jeg kan faktisk se for meg Karianne med den oppførselen, ser bare hvordan hun svarer på kritiske spørsmål på snap.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker ho mye alkohol rundt barnet sitt eller er det bare meg? 
Jeg bare lurer. Selv drikker jeg minimalt og aldri rundt barna, så er ho over normalen på inntak eller? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (9 timer siden):

Karianne og Anniken Jørgensen var jo med i jentegjengen som «hazet» yngre jenter som ville bli med i Gjevon. De tvang de til å spise avføring,rått kjøtt osv. husker jeg leste bloggen deres når dette ble kjent. Karianne var visst en av de verre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-aret-er-nok-det-som-har-vaert-mest-ute-av-kontroll/63153781

Oj……dette var jo ikke klokt…. En gjør mye tull og fantestreker når en er ungdom, men det er litt spesielle folk som går så langt…. Et voldsomt herskebehov med seg selv i sentrum? Da kan en forstå hvorfor de har stort eksponeringsbehov - meg, meg, meg…..og nåde den som stiller kritiske spørsmål👊🏼

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun viser frem «hytta mi» så er jeg litt nysgjerrig på hvor mye som er hennes. Har hun betalt halve mon tro? Skjønner ikke at noen kan si at noe er sitt om man (mest trolig) ikke har spyttet inn en krone. All shoppingen hennes og, hun får vel alle pengene av han..?

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (43 minutter siden):

Når hun viser frem «hytta mi» så er jeg litt nysgjerrig på hvor mye som er hennes. Har hun betalt halve mon tro? Skjønner ikke at noen kan si at noe er sitt om man (mest trolig) ikke har spyttet inn en krone. All shoppingen hennes og, hun får vel alle pengene av han..?

Hun skrev i en snap at de har kjøpt hytta sammen, og at hun har vært med å betale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun skrev i en snap at de har kjøpt hytta sammen, og at hun har vært med å betale

Men det er forskjell på å betale halvparten, som sikkert er noen millioner, og 10 000kr bare for å være med å betale🫣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (12 timer siden):

Karianne og Anniken Jørgensen var jo med i jentegjengen som «hazet» yngre jenter som ville bli med i Gjevon. De tvang de til å spise avføring,rått kjøtt osv. husker jeg leste bloggen deres når dette ble kjent. Karianne var visst en av de verre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dette-aret-er-nok-det-som-har-vaert-mest-ute-av-kontroll/63153781

Hva f... er dette?😲

Minner om opptaksregler for å bli med i den hemmelige klubben i amerikanske highschool filmer.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (37 minutter siden):

Men det er forskjell på å betale halvparten, som sikkert er noen millioner, og 10 000kr bare for å være med å betale🫣

Absolutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hva f... er dette?😲

Minner om opptaksregler for å bli med i den hemmelige klubben i amerikanske highschool filmer.

 

Ja det er akkurat likt som i usa. Bare å Google Gjevon. Men skjønner godt de skjuler at de var med på det,spesielt Anniken. Hun sier jo hun ble mobbet. Men virker ikke som hun var så snill selv..

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (44 minutter siden):

Ja det er akkurat likt som i usa. Bare å Google Gjevon. Men skjønner godt de skjuler at de var med på det,spesielt Anniken. Hun sier jo hun ble mobbet. Men virker ikke som hun var så snill selv..

Alle influensere ble jo mobbet når de vokste opp, og alle har jo angst eller adhd.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at de fleste influencere hevder å være mobbet da de vokste opp, men så kommer det frem litt andre historier etterhvert. Historier der desse jentene har styrt jentemiljø med jernhånd, drevet med mobbing og utestengelse, men ser se selv som offer i alt og ett. Minner meg om hun der Kristine Ullebø (tror hun het det😬) som alle har glemt nå🥴 men hun hengte ut venninner på bloggen sin og var regelrett grusom i sitt miljø, og det var historier som kom fra andre jenter som ikke turte å si i fra fordi de ikke ville bli hengt ut på sosiale medier. Det er skremmende hvor mye makt desse influencerene har gjennom å drive sin egen kanal der kun «det positive skal gro».

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun Sophie spiser jo bare salat,egg og drikker te. For et forferdelig kipt liv å måtte leve på ekstrem diett bare for å se bra ut😱

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Hun Sophie spiser jo bare salat,egg og drikker te. For et forferdelig kipt liv å måtte leve på ekstrem diett bare for å se bra ut😱

Hun er vel oppvokst med at damene i familien har et slikt kosthold.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Spetalen familien egentlig?? Har aldri hørt om dem før så dukket plutselig både sophie og Karianne opp i snap utforsk feeden min? Har fått med meg at Karianne er inngift og hun virker veldig gold digger? Hvorfor har disse folka så mye penger da? Virker som en gørr kjedelig gjeng

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mannen. Syns heller de som tror blindt på folkevalgte er "harry" da 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...