Gå til innhold

Spetalen-familien

SoWhat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sol79 skrev (14 timer siden):

Syns nå det er mye av pappaens utseende i Sofie jeg.

Ja, men du ser morens fine trekk også. Og faren er jo heller ikke helt feil..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (19 timer siden):

Og nå slår hun ene seg opp i influencer verden og, kun pga navnet. 

Akkurat det skjønner ikke jeg… Men nå er ikke jeg 20 heller. Hadde jeg hatt de mulighetene hun har med den arven, hadde jeg heller levd så langt vekk fra rampelyset jeg kunne. Kan ikke tenke meg noe verre enn å dele så mye til Gud og hvermann. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (10 timer siden):

Nei, han hadde en sønn fra tidligere

Jeg lurer på hvor mye kontakt de har? Sønnen virker veldig sympatisk. Veldig ulik faren altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Trubadur said:

Hun er ikke den eneste unge som snakker slik. 🤷🏻‍♀️

Nei, mange i Oslo snakker jo kun engelsk til hverandre og. Jeg syns det er utrolig cringe, for å bruke et ord de forstår. De tror de er så gode i språk fordi de kan mye engelsk og blander inn masse engelske ord, men det er ikke å være god i språk overhodet, snarere tvert om. Det er ikke god språkforståelse å slenge inn ord fra et annet språk.
Jeg har selv bodd masse år i utlandet og vet hvor vanskelig det er å lære seg og opprettholde språk, det de holder på med er
bare å forflate norsken.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 24.2.2022 den 11.48):

Sofie og Jenny. Er det døtrene? Silikon, trutmunn og poseringer pryder instagram der. 

Ja, hun Sophie må jo ha silikon?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Hun sier hun ikke har det 

Jøss, da er hun virkelig heldig! Ser høy ut også. Pen, (naturlig?!)og rik, bra kombinasjon 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ForumMaria skrev (På 27.12.2023 den 0.15):

Ja hun er så slank og veltrent. Har fulgt henne på snap, og de har jo PT og treningsstudio hjemme…

Føler de er definisjonen på å bli født med gulskje i (begge!!) hendene…. Alt kommer gratis til de, utseende etter modell-mammaen, pengene etter rike pappaen, og alle godene som følger med.. Og nå slår hun ene seg opp i influencer verden og, kun pga navnet. 

Ja de er selve definisjonen på å være født med sølvskje i munnen, og ikke minst med begge never stappfulle av millionsjekker 😅 Absolutt all tid går med på å leve i ellevill og overdådig luksus. Fantastiske boliger, ekstravagante ferier, rådyre designvarer, tilsynelatende daglige besøk på skjønnhetsklinikker og en styrtrik pappa som til enhver tid gjør hva som helst for sine glansede prinsesser. Jeg kan aldri i livet tenke meg at de jentene noensinne har tatt i en stekepanne eller en støvsuger.

Endret av Rastebenk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (31 minutter siden):

Hun sier hun ikke har det 

Ser jo på.de brystene att hun har silikon. Så klart sier hun att hun ikke har det

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, elskersommer said:

Ser jo på.de brystene att hun har silikon. Så klart sier hun att hun ikke har det

Munnen ser i hvert fall fiksa på ut, så hun er vel ikke fremmed for inngrep.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Munnen ser i hvert fall fiksa på ut, så hun er vel ikke fremmed for inngrep.

Det er ingen som har så kulrunde og faste bryster

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har hun lagt inn silikon, bare google henne fra noen år tilbake. Man må vel være 18 for å operere så det er enkelt å se at bare noen få år siden var hun uten silikon. Mye finere den gangen, ser helt dumt ut med sånne svære pupper på den lille jenta. Tror ikke hun har fikset på leppene, hun bruker sykt mye lipliner på utsiden.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Rastebenk skrev (På 31.12.2023 den 14.02):

Ja de er selve definisjonen på å være født med sølvskje i munnen, og ikke minst med begge never stappfulle av millionsjekker 😅 Absolutt all tid går med på å leve i ellevill og overdådig luksus. Fantastiske boliger, ekstravagante ferier, rådyre designvarer, tilsynelatende daglige besøk på skjønnhetsklinikker og en styrtrik pappa som til enhver tid gjør hva som helst for sine glansede prinsesser. Jeg kan aldri i livet tenke meg at de jentene noensinne har tatt i en stekepanne eller en støvsuger.

Det har faktisk Sophie. Hun har snappet mye fra hverdagen denne høsten og det er stekt mange egg. Hun har griset og vasket opp også. Så akkurat det skal hun faktisk få godskrevet på kontoen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...