Gå til innhold

Spetalen-familien

SoWhat?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

ForumMaria skrev (På 7.6.2024 den 11.48):

Irriterer meg litt at jeg går inn på snap til KV, hun tjener jo bare penger på at jeg gjør det… 
Men altså for et slaraffenliv. Massasje av ansikt. Bryn. Trening. Hente pakker. Pakke ut pakkene. Joda hun spiller inn podcast av og til, men det er jo ikke hard jobb. Hun bestiller maten og har folk til å planlegge sitt bryllup. 

Hun fremstår sånn innmari gold digger, ekstremt utseende fiksert (håper ikke datteren merker dette), utrolig opptatt av fasade, være seg negler, hagen, kroppen, håret. Når hun gifter seg med en så rik, uten å ha gjort et dags arbeid før, vi vet hvor ekstremt bitchy hun var som ung jente (det vet jeg godt fra min omgangskrets), hun har ca alltid hatt som mål å bli det hun er nå, altså gifte seg rik og leve i glansen av det. Det hele blir til en usmakelig og usympatisk person og slike personer liker man ikke. Hun kunne jo gjort alt hun gjør, men ikke snappet at hun BARE fikser utseende, lager iskaffe, bestiller mat, bestiller pakker, tar massasje. For oss som jobber og sliter er dette vilt provoserende. Hun har gjort en ting, det er å hekte seg på Spetalen og skynde seg bli gravid … Så da er hun sikret. 

Å gud, hun er i permisjon,  eller hjemme med en ettåring... hva forventer du liksom. Det er ferie snart i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (28 minutter siden):

Å gud, hun er i permisjon,  eller hjemme med en ettåring... hva forventer du liksom. Det er ferie snart i tillegg...

Barnet er fulltid i barnehagen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilili skrev (7 timer siden):

Nei det stemmer ikke, barnet er i barnehagen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke datteren 2 år? Og går fullt i bhg? Hun burde virkelig ikke filme de kveldene på byen…..det var bare pinlig å se på🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (3 timer siden):

Er ikke datteren 2 år? Og går fullt i bhg? Hun burde virkelig ikke filme de kveldene på byen…..det var bare pinlig å se på🫣

Det er skikkelig pinlig:-) Hun er så utrolig umoden og Kristian må jo snart begynne å innse dette?:-) Kristian virker som en veldig fin og jordnær fyr:-)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han holder ut, var vel utseendet som lurte han i mål.

Endret av FruLine
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (3 timer siden):

Har de med datteren ut på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Har de med datteren ut på byen?

Nei, det vil jeg tro at de ikke har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (3 timer siden):

Er hun så fin da? Jeg syns ikke det😂 vet om mange andre damer som er ti ganger finere, og mer moden😊 men hver sin smak. Hun er frekk nok. Det er det som er. Og berettiget. Hun fortjener alt best. Før hadde hun hvertfall former. Nå er det ikke det lengre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (3 timer siden):

Utseendet?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Utseendet?

Jeg ser ikke den... syns de er ganske like utseendemessig. Helt vanlig pene begge to :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (23 minutter siden):

Jeg ser ikke den... syns de er ganske like utseendemessig. Helt vanlig pene begge to :)

Ja... Å si han valgte henne pga utseende er jo feil.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hivju skrev (2 timer siden):

Er hun så fin da? Jeg syns ikke det😂 vet om mange andre damer som er ti ganger finere, og mer moden😊 men hver sin smak. Hun er frekk nok. Det er det som er. Og berettiget. Hun fortjener alt best. Før hadde hun hvertfall former. Nå er det ikke det lengre. 

Hun så mye bedre ut før ja.. :) Fine former før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen voksne hjemme som kan stoppe delingen av små måltider, trening og åpenbar slanking/kroppspress fra Bygdøy? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (21 timer siden):

Er det ingen voksne hjemme som kan stoppe delingen av små måltider, trening og åpenbar slanking/kroppspress fra Bygdøy? 

Må si Mr Spetalen selv her overrasker over valg av kone. Trodde han var smart og ambisiøs, men han er en typisk exit mann.. Så lenge kona ser bra ut (noe hun ikke gjør heller) så kan han drive med sitt…. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ForumMaria skrev (6 minutter siden):

Må si Mr Spetalen selv her overrasker over valg av kone. Trodde han var smart og ambisiøs, men han er en typisk exit mann.. Så lenge kona ser bra ut (noe hun ikke gjør heller) så kan han drive med sitt…. 

Hun er ikke akkurat typ Exit-kone som bare går hjemme og diller, shopper, drar på egenpleie osv osv. Hun er en anerkjent kunstner innen foto, t.o.m vunnet priser. Og hun er dyktig.

Hva er vitsen med utseende-shaming? Hun er ikke akkurat stygg å se til, lever en aktiv livsstil og holder seg i god form. Hun er 51 år, det ville vært unaturlig om hun hadde sett ut som en 20-åring. Jeg synes hun er ei flott dame, og hun og mannen har vært sammen lenge. Typisk Exit-koner er koner som blir byttet ut med en yngre modell som Exit-mannfolka kunne vært far til. Noe som ikke har skjedd med Charlotte Spetalen. Følger henne på insta, og hun virker til å være ei dame som står godt på egne bein, og som har et godt ekteskap

Sjekk nederste linken; til galleriet hennes med bilder. Hun er dyktig. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Charlotte_Spetalen

http://www.charlottespetalen.com

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Hun er ikke akkurat typ Exit-kone som bare går hjemme og diller, shopper, drar på egenpleie osv osv. Hun er en anerkjent kunstner innen foto, t.o.m vunnet priser. Og hun er dyktig.

Hva er vitsen med utseende-shaming? Hun er ikke akkurat stygg å se til, lever en aktiv livsstil og holder seg i god form. Hun er 51 år, det ville vært unaturlig om hun hadde sett ut som en 20-åring. Jeg synes hun er ei flott dame, og hun og mannen har vært sammen lenge. Typisk Exit-koner er koner som blir byttet ut med en yngre modell som Exit-mannfolka kunne vært far til. Noe som ikke har skjedd med Charlotte Spetalen. Følger henne på insta, og hun virker til å være ei dame som står godt på egne bein, og som har et godt ekteskap

Sjekk nederste linken; til galleriet hennes med bilder. Hun er dyktig. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Charlotte_Spetalen

http://www.charlottespetalen.com

Tror det er Spetalen jr. sin kone det diskuteres her, ikke at det tar bort gyldigheten i dette da: "Hva er vitsen med utseende-shaming".

Det er direkte nedrig å skrive på et anonymt forum at folk ikke ser bra ut!

Endret av Pås
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås skrev (1 time siden):

Tror det er Spetalen jr. sin kone det diskuteres her, ikke at det tar bort gyldigheten i dette da: "Hva er vitsen med utseende-shaming".

Det er direkte nedrig å skrive på et anonymt forum at folk ikke ser bra ut!

Tror vedkommende mente Spetalen senior siden hun skrev « Mr Spetalen selv»

Det tolker jeg som Øystein Spetalen i allefall…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig low av yngste Spetalen å legge ut fullt gjenkjennelige mennesker og disse dem…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...