Jaytee Skrevet 16. mai 2024 #241 Del Skrevet 16. mai 2024 anno19 skrev (3 timer siden): Jenny og Sophie trenger knapt å anstrenge seg for å se fantastiske ut, de har gode gener😄 Det er synd at en må bli tynn som en strek for å gifte seg, skjønner godt at en vil se bra ut, men når en er såpass «gammel» så ser en eldre ut og mer dradd i ansiktet når alt underhudsfett forsvinner. Da ser en ikke akkurat fresh ut på bryllupsdagen🥴 Men hva skjer med de bryna?? Er jo snart som Erling og Bernt fra barne-tv😬 Nyfarget og formet de bryna til 17 mai. Så da er det litt etterfarge som sitter igjen etter en slik behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. mai 2024 #242 Del Skrevet 17. mai 2024 anno19 skrev (18 timer siden): Jenny og Sophie trenger knapt å anstrenge seg for å se fantastiske ut, de har gode gener😄 Tja, de har mye av faren sin i seg, så syns ikke de er så fantastiske. Tar du bort innpakningen med dyre klær og profesjonelle behandlinger av hud/hår/sminke, så er de ganske ordinære. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. mai 2024 #243 Del Skrevet 17. mai 2024 Sol79 skrev (3 timer siden): Tja, de har mye av faren sin i seg, så syns ikke de er så fantastiske. Tar du bort innpakningen med dyre klær og profesjonelle behandlinger av hud/hår/sminke, så er de ganske ordinære. Tja, jeg vet ikke med Jenny, men er av og til innom snap` en til Sophie, og bortsett fra når hun skal på fest så er det lite bruk av sminke og profesjonelle behandlinger (minus negler) Naturlig hår/ikke noe extentions, som hun i en alder av 20 for første gang i sitt liv nettopp var å fikk lagt inn noen striper. Sophie er naturlig vakker, hun er veldig lik moren. Er mye beskyldninger om silikon (den der at tynne jenter/kvinner ikke kan ha naturlig store pupper er bare tull; venninna mi har alltid vært lita og spe som ei flis; fikk innvilget brystreduksjon da hun ble 18 år) og fillers i leppene. Hun har lagt ut bilder fra før hun ble myndig og var likedan da. Ingen kirurger legger inn silikon på en 16-åring, og naturlige fyldige lepper er det mange som har (både moren min, meg selv og yngstejenta mi feks har det), Sophie er også åpen om at hun overliner leppene. Så det hun gjør av «inngrep» er da fikse negler, stripe håret, overline lepper, god hudpleie og å trene. Mange 20-åringer som spiser sunt, er mye ute i frisk luft og tar vare på seg selv har naturlig fin og glødende hud, særlig hvis man ikke er utsatt for acne- problemer. Mtp hvor rik faren er så lever hun ikke noe særlig luksusliv til hverdags. Etter hva jeg har forstått så kom hun inn på juss, men har hatt et friår for å prøve å satse mere på musikk. Hun droppet bl.a russetid for å fokusere på karakterer og skole. Ikke er det noe flashing av dyre merker heller, og da hun innredet leiligheten så gikk det mye i Jysk og Bohus. Kan sikkert ha sammenheng med alder, men henger ikke helt på grep at hun er veldig opptatt av rene råvarer; kjøper feks melk direkte fra en bonde for å unngå pasteurisering av melk, ellers bare produkter fra Røros. Egg, avokado…ikke redd for sunne fettsyrer. Kuttet t.o.m ut kaffe en lang periode pga det var et eller annet med kaffe som ikke var bra for kroppen, trener regelmessig kun styrke (ikke mil etter mil på tredemølle for kaloriforbrenning), samtidig oppi alt dette sunne så er det ute på byen og høy tequilla-føring hver uke. Er det noe som virkelig er lite bra for kroppen så er det alkohol i store mengder Personlig så synes jeg også det er litt pussig å sitte på utested sammen med moren og hennes venninner og ta ei real fyllekule. Ikke misforstå; å være på restaurant med foreldre når man er gammel nok til å drikke, eller middagsselskap hjemme hos foreldre med servering av vin til maten ser jeg ikke problemet med. Men å enten være mor på 50 år + hennes venninner og feste sammen med datteren på 20 og hennes venninner/venner er ikke noe som er vanlig i min omgangskrets. Hverken nå som jeg har barn på ca samme alder selv og er noen år yngre enn Charlotte, eller da jeg var 20 og min mor eller mine venners foreldre. Eneste jeg kan komme på er da vi hadde vors i kjellerstuen til venninna mi så likte faren hennes å komme ned å ta seg ei øl sammen med oss ungdommer som han sa (vi var en gjeng med både jenter og gutter, så ikke noe creepy fyr som siklet på unge kvinner) Jenny er vel den som av en eller annen årsak har vært avbildet endel på rød løper i utenlandsk media. Hvorfor aner jeg ikke. Sophie virker veldig hjemmekjær og er ofte hjemme på besøk selv om hun har flyttet ut (men det tror jeg ikke er noe unaturlig, eldste datteren vår kom også ofte hjem i helgene da hun nettopp hadde flyttet for å studere….lillesøster står for tur nå til høsten, og ser for meg at det blir det samme med henne i starten til hun får etablert seg ett nettverk og nye venner på studiestedet), og hun har et nært forhold til besteforeldre. Tror jeg skrev det tidligere, men syntes det var søtt og fint at hun prøvde etter beste evne å male et bilde av morfaren sin hjemplass i bursdagsgave mtp at hun garantert har endel penger på kontoen og kunne bare gått å kjøpt noe dyrt men upersonlig. Ser jo bare hvor det haglet av kritikk da hun fikk to kaniner i bursdagsgave og hvor fint de to kaninene har det der de løper fritt i leiligheten (de har et eget rom med innhegning når hun ikke er hjemme for deres egen sikkerhet), og hun har trent de opp til å gjøre fra seg i en egen dokasse. Alltid «barnevakt» til kaninene når hun er ute å reiser Generelt så virker det som om foreldrene, døtrene og morens foreldre har et nært familieforhold. Leste også at Øystein Spetalen sørget godt for kone nr 1 og barnet de har (Christian) da han kjøpte en stor villa til eksen sånn at hun og sønnen bodde i samme nabolag for å gjøre det bedre for sønnen ved å ha foreldrene i samme område. Det er den villaen Christian og Karianne bor i nå. (ble et langt innlegg på selve nasjonalskapet, men lite feiring her med sykdom i hus) 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 17. mai 2024 #244 Del Skrevet 17. mai 2024 Moren deres er jo en veldig flott dame. På Sophie sin snap ser moren ut til å være knapt 25 år gammel, men på bilde i VG så ser hun ut som sin alder…..😄 Filter er fine greier👍🏼😎 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. mai 2024 #245 Del Skrevet 17. mai 2024 skruf skrev (5 timer siden): Tja, jeg vet ikke med Jenny, men er av og til innom snap` en til Sophie, og bortsett fra når hun skal på fest så er det lite bruk av sminke og profesjonelle behandlinger (minus negler) Naturlig hår/ikke noe extentions, som hun i en alder av 20 for første gang i sitt liv nettopp var å fikk lagt inn noen striper. Sophie er naturlig vakker, hun er veldig lik moren. Er mye beskyldninger om silikon (den der at tynne jenter/kvinner ikke kan ha naturlig store pupper er bare tull; venninna mi har alltid vært lita og spe som ei flis; fikk innvilget brystreduksjon da hun ble 18 år) og fillers i leppene. Hun har lagt ut bilder fra før hun ble myndig og var likedan da. Ingen kirurger legger inn silikon på en 16-åring, og naturlige fyldige lepper er det mange som har (både moren min, meg selv og yngstejenta mi feks har det), Sophie er også åpen om at hun overliner leppene. Så det hun gjør av «inngrep» er da fikse negler, stripe håret, overline lepper, god hudpleie og å trene. Mange 20-åringer som spiser sunt, er mye ute i frisk luft og tar vare på seg selv har naturlig fin og glødende hud, særlig hvis man ikke er utsatt for acne- problemer. Mtp hvor rik faren er så lever hun ikke noe særlig luksusliv til hverdags. Etter hva jeg har forstått så kom hun inn på juss, men har hatt et friår for å prøve å satse mere på musikk. Hun droppet bl.a russetid for å fokusere på karakterer og skole. Ikke er det noe flashing av dyre merker heller, og da hun innredet leiligheten så gikk det mye i Jysk og Bohus. Kan sikkert ha sammenheng med alder, men henger ikke helt på grep at hun er veldig opptatt av rene råvarer; kjøper feks melk direkte fra en bonde for å unngå pasteurisering av melk, ellers bare produkter fra Røros. Egg, avokado…ikke redd for sunne fettsyrer. Kuttet t.o.m ut kaffe en lang periode pga det var et eller annet med kaffe som ikke var bra for kroppen, trener regelmessig kun styrke (ikke mil etter mil på tredemølle for kaloriforbrenning), samtidig oppi alt dette sunne så er det ute på byen og høy tequilla-føring hver uke. Er det noe som virkelig er lite bra for kroppen så er det alkohol i store mengder Personlig så synes jeg også det er litt pussig å sitte på utested sammen med moren og hennes venninner og ta ei real fyllekule. Ikke misforstå; å være på restaurant med foreldre når man er gammel nok til å drikke, eller middagsselskap hjemme hos foreldre med servering av vin til maten ser jeg ikke problemet med. Men å enten være mor på 50 år + hennes venninner og feste sammen med datteren på 20 og hennes venninner/venner er ikke noe som er vanlig i min omgangskrets. Hverken nå som jeg har barn på ca samme alder selv og er noen år yngre enn Charlotte, eller da jeg var 20 og min mor eller mine venners foreldre. Eneste jeg kan komme på er da vi hadde vors i kjellerstuen til venninna mi så likte faren hennes å komme ned å ta seg ei øl sammen med oss ungdommer som han sa (vi var en gjeng med både jenter og gutter, så ikke noe creepy fyr som siklet på unge kvinner) Jenny er vel den som av en eller annen årsak har vært avbildet endel på rød løper i utenlandsk media. Hvorfor aner jeg ikke. Sophie virker veldig hjemmekjær og er ofte hjemme på besøk selv om hun har flyttet ut (men det tror jeg ikke er noe unaturlig, eldste datteren vår kom også ofte hjem i helgene da hun nettopp hadde flyttet for å studere….lillesøster står for tur nå til høsten, og ser for meg at det blir det samme med henne i starten til hun får etablert seg ett nettverk og nye venner på studiestedet), og hun har et nært forhold til besteforeldre. Tror jeg skrev det tidligere, men syntes det var søtt og fint at hun prøvde etter beste evne å male et bilde av morfaren sin hjemplass i bursdagsgave mtp at hun garantert har endel penger på kontoen og kunne bare gått å kjøpt noe dyrt men upersonlig. Ser jo bare hvor det haglet av kritikk da hun fikk to kaniner i bursdagsgave og hvor fint de to kaninene har det der de løper fritt i leiligheten (de har et eget rom med innhegning når hun ikke er hjemme for deres egen sikkerhet), og hun har trent de opp til å gjøre fra seg i en egen dokasse. Alltid «barnevakt» til kaninene når hun er ute å reiser Generelt så virker det som om foreldrene, døtrene og morens foreldre har et nært familieforhold. Leste også at Øystein Spetalen sørget godt for kone nr 1 og barnet de har (Christian) da han kjøpte en stor villa til eksen sånn at hun og sønnen bodde i samme nabolag for å gjøre det bedre for sønnen ved å ha foreldrene i samme område. Det er den villaen Christian og Karianne bor i nå. (ble et langt innlegg på selve nasjonalskapet, men lite feiring her med sykdom i hus) Hvordan vet du alt dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 17. mai 2024 #246 Del Skrevet 17. mai 2024 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du alt dette? Alt dette deler Sophie selv på Snapchat. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. mai 2024 #247 Del Skrevet 17. mai 2024 Hvorfor feirer aldri sønnen noe med faren sin? Det er lenge siden jeg så de to sammen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gazza Skrevet 17. mai 2024 #248 Del Skrevet 17. mai 2024 (endret) .. Endret 7. juli 2024 av gazza Skrivefeil 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mai 2024 #249 Del Skrevet 18. mai 2024 Tough cookie skrev (23 timer siden): Hvordan vet du alt dette? Som jeg skrev innledningsvis; via Sophie sin snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. mai 2024 #250 Del Skrevet 18. mai 2024 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 22. mai 2024 #251 Del Skrevet 22. mai 2024 skruf skrev (På 17.5.2024 den 12.26): Tja, jeg vet ikke med Jenny, men er av og til innom snap` en til Sophie, og bortsett fra når hun skal på fest så er det lite bruk av sminke og profesjonelle behandlinger (minus negler) Naturlig hår/ikke noe extentions, som hun i en alder av 20 for første gang i sitt liv nettopp var å fikk lagt inn noen striper. Sophie er naturlig vakker, hun er veldig lik moren. Er mye beskyldninger om silikon (den der at tynne jenter/kvinner ikke kan ha naturlig store pupper er bare tull; venninna mi har alltid vært lita og spe som ei flis; fikk innvilget brystreduksjon da hun ble 18 år) og fillers i leppene. Hun har lagt ut bilder fra før hun ble myndig og var likedan da. Ingen kirurger legger inn silikon på en 16-åring, og naturlige fyldige lepper er det mange som har (både moren min, meg selv og yngstejenta mi feks har det), Sophie er også åpen om at hun overliner leppene. Så det hun gjør av «inngrep» er da fikse negler, stripe håret, overline lepper, god hudpleie og å trene. Mange 20-åringer som spiser sunt, er mye ute i frisk luft og tar vare på seg selv har naturlig fin og glødende hud, særlig hvis man ikke er utsatt for acne- problemer. Mtp hvor rik faren er så lever hun ikke noe særlig luksusliv til hverdags. Etter hva jeg har forstått så kom hun inn på juss, men har hatt et friår for å prøve å satse mere på musikk. Hun droppet bl.a russetid for å fokusere på karakterer og skole. Ikke er det noe flashing av dyre merker heller, og da hun innredet leiligheten så gikk det mye i Jysk og Bohus. Kan sikkert ha sammenheng med alder, men henger ikke helt på grep at hun er veldig opptatt av rene råvarer; kjøper feks melk direkte fra en bonde for å unngå pasteurisering av melk, ellers bare produkter fra Røros. Egg, avokado…ikke redd for sunne fettsyrer. Kuttet t.o.m ut kaffe en lang periode pga det var et eller annet med kaffe som ikke var bra for kroppen, trener regelmessig kun styrke (ikke mil etter mil på tredemølle for kaloriforbrenning), samtidig oppi alt dette sunne så er det ute på byen og høy tequilla-føring hver uke. Er det noe som virkelig er lite bra for kroppen så er det alkohol i store mengder Personlig så synes jeg også det er litt pussig å sitte på utested sammen med moren og hennes venninner og ta ei real fyllekule. Ikke misforstå; å være på restaurant med foreldre når man er gammel nok til å drikke, eller middagsselskap hjemme hos foreldre med servering av vin til maten ser jeg ikke problemet med. Men å enten være mor på 50 år + hennes venninner og feste sammen med datteren på 20 og hennes venninner/venner er ikke noe som er vanlig i min omgangskrets. Hverken nå som jeg har barn på ca samme alder selv og er noen år yngre enn Charlotte, eller da jeg var 20 og min mor eller mine venners foreldre. Eneste jeg kan komme på er da vi hadde vors i kjellerstuen til venninna mi så likte faren hennes å komme ned å ta seg ei øl sammen med oss ungdommer som han sa (vi var en gjeng med både jenter og gutter, så ikke noe creepy fyr som siklet på unge kvinner) Jenny er vel den som av en eller annen årsak har vært avbildet endel på rød løper i utenlandsk media. Hvorfor aner jeg ikke. Sophie virker veldig hjemmekjær og er ofte hjemme på besøk selv om hun har flyttet ut (men det tror jeg ikke er noe unaturlig, eldste datteren vår kom også ofte hjem i helgene da hun nettopp hadde flyttet for å studere….lillesøster står for tur nå til høsten, og ser for meg at det blir det samme med henne i starten til hun får etablert seg ett nettverk og nye venner på studiestedet), og hun har et nært forhold til besteforeldre. Tror jeg skrev det tidligere, men syntes det var søtt og fint at hun prøvde etter beste evne å male et bilde av morfaren sin hjemplass i bursdagsgave mtp at hun garantert har endel penger på kontoen og kunne bare gått å kjøpt noe dyrt men upersonlig. Ser jo bare hvor det haglet av kritikk da hun fikk to kaniner i bursdagsgave og hvor fint de to kaninene har det der de løper fritt i leiligheten (de har et eget rom med innhegning når hun ikke er hjemme for deres egen sikkerhet), og hun har trent de opp til å gjøre fra seg i en egen dokasse. Alltid «barnevakt» til kaninene når hun er ute å reiser Generelt så virker det som om foreldrene, døtrene og morens foreldre har et nært familieforhold. Leste også at Øystein Spetalen sørget godt for kone nr 1 og barnet de har (Christian) da han kjøpte en stor villa til eksen sånn at hun og sønnen bodde i samme nabolag for å gjøre det bedre for sønnen ved å ha foreldrene i samme område. Det er den villaen Christian og Karianne bor i nå. (ble et langt innlegg på selve nasjonalskapet, men lite feiring her med sykdom i hus) Veldig enig - jeg kjenner ikke så mye til verken Jenny eller moren, men Sophie har jeg fulgt litt på snap. Hun er jo ung, og oppfører seg ofte som det, men til å være 20 (?) år syns jeg hun ofte virker moden for alderen også. Opptatt av trening og kosthold på en sunn måte, leser en del bøker og har "moden" smak på mange områder. Hun må jo være både smart og jobbet godt (som du skriver - droppet russefeiring) og fikk jo knallgode karakterer ut fra vgs. Hun har nok et behagelig liv med den rike faren, men noe annet hadde jo vært merkelig. Hun er nydelig vakker i hvert fall, det er helt sikkert. Skjønner at enhver hadde følt de skulle slite med å overgå henne og søsteren uansett om man er bruden eller ikke, de hadde sett stunning ut selv i en søppelsekk spør du meg😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 27. mai 2024 #252 Del Skrevet 27. mai 2024 Hvaaa er det som skjeer med det håret og øyenbrynene? Er det søstrene hans hun prøver å ligne? Tynn og liksom «naturlig»? Nei få tilbake det blonde håret og ro ned øyenbrynene. VÆR DEG SELV KARIANNE VILDE. Virker som hun prøver hardt å leve opp til Spetalen etternavnet. Jeg. Orker. Ikke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. mai 2024 #253 Del Skrevet 27. mai 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. mai 2024 #254 Del Skrevet 29. mai 2024 Virker som inngiftet er påvirket av matvanene til svigerinnen? Jeg fatter ikke at hun ikke er voksen nok til å skjønne at hun er et farlig forbilde med alt fokus på små, kontrollerte porsjoner og vektnedgang. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai 2024 #255 Del Skrevet 30. mai 2024 Sophie Stray Spetalen: Folk tror man bor i en Exit-verden, det er jo ikke det i det hele tatt. Pappa går i Crocs og ser på tiktoks hele dagen. https://www.vg.no/rampelys/i/vgA97L/sophie-stray-spetalen-folk-tror-man-bor-i-en-exit-verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 30. mai 2024 #256 Del Skrevet 30. mai 2024 SVK skrev (9 timer siden): Sophie Stray Spetalen: Folk tror man bor i en Exit-verden, det er jo ikke det i det hele tatt. Pappa går i Crocs og ser på tiktoks hele dagen. https://www.vg.no/rampelys/i/vgA97L/sophie-stray-spetalen-folk-tror-man-bor-i-en-exit-verden Hørte litt på intervjuet med Dancke, synes Sophie fremstår veeeldig usikker og ung. Man merker veldig fort at hun er veldig opptatt av å si ting som hun tror Dancke vil høre. Nesten før Dancke har snakket ferdig er Sophie i gang med å bekrefte eller komplimentere det som blir sagt. Dessuten tror jeg ikke Sophie kan gi noe godt svar på hva som kjennetegner miljøet hun har vokst opp i da det er det eneste hun kjenner til. Hun er vokst opp med at store kjendiser og modeller er innen rekkevidde, penger er ikke noe man bekymrer seg for og «alle» vet hvem hun er, eller hvertfall hvem hun er datter av - dette er opplevelser som de færreste andre vokser opp med, men som hun ikke ser ut til å reflektere noe rundt når hun får mulighet til det. Hun tror hun er quirky og kaster rundt seg med amerikansk-aksent og er såpass lite trygg på hva hun har å tilby at hun gjenforteller hva andre har opplevd - sannsynligvis også fordi hun er såpass ung at det er lite i eget liv å referere til. Eksempelvis «vet hun» at i musikkbransjen i USA er sånn og sånn - åja har du erfaringer med det? Nei, men har hørt det av noen jeg kjenner. «Folk blir sånn og sånn med en gang det er penger involvert» - åja har du opplevd det selv? Nei, men har hørt at det er sånn. For å oppsummere så snakker Sophie som en helt gjennomsnittlig, usikker, ung jente som er vokst opp i Oslo som gjerne ønsker å være spesiell og unik i mengden av andre unge, usikre jenter i Oslo, men som dessverre kommer til kort og ender opp med å prøve litt for hardt i jaget etter å fremstå som sitt eget alter-ego til den de prater med. Dessuten er det slående hvor annerledes hun ser ut i videoene og bildene som hun tar av seg selv sammenlignet med hva man ser i andre kanaler. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. juni 2024 #257 Del Skrevet 5. juni 2024 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 7. juni 2024 #258 Del Skrevet 7. juni 2024 Irriterer meg litt at jeg går inn på snap til KV, hun tjener jo bare penger på at jeg gjør det… Men altså for et slaraffenliv. Massasje av ansikt. Bryn. Trening. Hente pakker. Pakke ut pakkene. Joda hun spiller inn podcast av og til, men det er jo ikke hard jobb. Hun bestiller maten og har folk til å planlegge sitt bryllup. Hun fremstår sånn innmari gold digger, ekstremt utseende fiksert (håper ikke datteren merker dette), utrolig opptatt av fasade, være seg negler, hagen, kroppen, håret. Når hun gifter seg med en så rik, uten å ha gjort et dags arbeid før, vi vet hvor ekstremt bitchy hun var som ung jente (det vet jeg godt fra min omgangskrets), hun har ca alltid hatt som mål å bli det hun er nå, altså gifte seg rik og leve i glansen av det. Det hele blir til en usmakelig og usympatisk person og slike personer liker man ikke. Hun kunne jo gjort alt hun gjør, men ikke snappet at hun BARE fikser utseende, lager iskaffe, bestiller mat, bestiller pakker, tar massasje. For oss som jobber og sliter er dette vilt provoserende. Hun har gjort en ting, det er å hekte seg på Spetalen og skynde seg bli gravid … Så da er hun sikret. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 7. juni 2024 #259 Del Skrevet 7. juni 2024 Er det noe annet å lage snap om da? Det skjer jo absolutt ingenting, absolutt ingenting. Sov dårlig, sov dårlig, mat, mat, mat, dusj, få middag på bordet til et visst klokkeslett og gjenta neste dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 8. juni 2024 #260 Del Skrevet 8. juni 2024 anno19 skrev (16 timer siden): Er det noe annet å lage snap om da? Det skjer jo absolutt ingenting, absolutt ingenting. Sov dårlig, sov dårlig, mat, mat, mat, dusj, få middag på bordet til et visst klokkeslett og gjenta neste dag. Ikke så rart hun sover dårlig når kroppen skriker etter mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå