Tough cookie Skrevet 7. mai 2024 #221 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) Jeg bare avfølger Karianne Vilde, for jeg gidder ikke å ødelegge flere hjerneceller på å se snapper der hun snakker om føderumpe og hvilke damer som har finest rumpe. Jeg synes det er så flaut å se disse bertene stå å danse ved bordet, mens de stryker seg over brystene og slikker seg om munnen. Hadde de vært 17 år hadde jeg skjønt det, men de er vel nærmere 30, og jeg er sikkert for gammel til å se på sånt. Tror heller jeg slår på nrk for å beholde de hjernecellerne jeg har igjen 😄 Endret 7. mai 2024 av Tough cookie 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 7. mai 2024 #222 Del Skrevet 7. mai 2024 Når en person sier at en har fobi mot bakterier og synest at alt mulig er så «syyyykt nasty» så er det ganske imponerende at vedkommende bruker så mye tid inne på offentlige toalett for å ta bilde av seg selv……😆 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mai 2024 #223 Del Skrevet 7. mai 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mai 2024 #224 Del Skrevet 8. mai 2024 Ikke vet jeg, men på dette opplegget hun var på i helga så fikk jeg litt følelsen av at hun ble strarstuck av enkelte, feks Nikoline Amundsen, og prøvde litt for hardt å passe inn blant «fiffen» Disse rumpe-kommentarene hun kom med var ganske kleine. Disse damene i den kretsen der har vært kjent innen motebildet lenge, det har ikke Karianne Wilde. Og konstant stresset over alt hun må rekke før henting i barnehagen….dvs husarbeid, jobbe i hagen for å få den fin til 17 mai, ommøblere litt, handle mat, vente på pakker hun har bestilt, pilates, massasje, få inn 10 000 skritt….rett og slett dagligdagse ting som folk gjør i tillegg til jobb. I tillegg «oppussing» av seg selv før bryllupet da det tross alt bare er litt over 100 dager igjen…i tillegg har de bryllupsplanlegger som tar seg av alt det praktiske (mannen min og jeg planla og organiserte alt selv, stort bryllup og på bare 10mnd fra han fridde og til bryllupsdagen kom) Jeg ser heller ingen grunn til den 75-dagers challenger hun har kastet seg på som går ut på trening + klokke inn 10 000 skritt hver dag og mat/kostholf (vektnedgang) i tillegg til pleie av det ytre i form av hudpleie (pluss skal lese 10 sider i ei bok hver dag….sikkert pga intelligens; helhet mellom ytre og indre). Ift mat så strøk hun på dag 2 tror jeg da maten ila disse 75 dagene skal være sunn og hjemmelaget og hun rakk ikke lage lunsj så hun bestilte via Wolt (generelt kjører Wolt regelmessig dit, både lunsj og middag) Hadde jeg vært stay-home-wife etter eget ønske så tror jeg mannen min som da hadde stått for å forsørge meg forventet middag på bordet etter en lang dag på jobb….og jeg hadde følt at jeg burde lage middag i hverdagene så kunne vi delt på eller laget sammen i helgene, Når man har barn så er det i allefall for meg viktig at det til hverdags er hjemmelaget og sunn middag til å der vi alle sitter rundt middagsbordet. Ikke bare bestille burritos og få de levert med bud. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. mai 2024 #225 Del Skrevet 8. mai 2024 (endret) Hun trenger ikke å snakke om å gå ned i vekt, for hun har ikke étt overflødig gram på kroppen. Endret 8. mai 2024 av Tough cookie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 11. mai 2024 #226 Del Skrevet 11. mai 2024 Nei, nå synes jeg det har gått for langt. Hvordan skal neste generasjon bli? Utseendet er ikke alt. Å slanke seg, når man allerede er tynn, synes jeg sender ut uheldige signaler. Men det virker dessverre ut som om det har blitt en trend blant influencere nå. Jeg lurer på hvorfor… Kilde: Karianne sin egen Instagram profil 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 11. mai 2024 #227 Del Skrevet 11. mai 2024 Hun har blitt veldig tynn.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. mai 2024 #228 Del Skrevet 11. mai 2024 Apekatten skrev (2 minutter siden): Hun har blitt veldig tynn.. Hun er nok klar over at hun er veldig slank, og legger ut dette bildet for å få oppmuntrende tilbakemeldinger. Mange influencere som holder på med "75 soft challenge" med trening 6 dager i uken og den 7 dagen skal du "bare" gå en tur. I tillegg supersunn mat daglig med mye protein og lite karbohydrater, gå min 10 000 skritt og lese 10-20 sider litteratur. Alexandra Joner har også blitt hekta på dette... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. mai 2024 #229 Del Skrevet 11. mai 2024 Marihone skrev (1 time siden): Nei, nå synes jeg det har gått for langt. Hvordan skal neste generasjon bli? Utseendet er ikke alt. Å slanke seg, når man allerede er tynn, synes jeg sender ut uheldige signaler. Men det virker dessverre ut som om det har blitt en trend blant influencere nå. Jeg lurer på hvorfor… Kilde: Karianne sin egen Instagram profil Hun var flott i farmen synes jeg. Selvsagt silikonpupper da, men ikke super tynn 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 12. mai 2024 #230 Del Skrevet 12. mai 2024 Apekatten skrev (På 7.4.2024 den 13.07): Men det er forskjell på å betale halvparten, som sikkert er noen millioner, og 10 000kr bare for å være med å betale🫣 Herregud, de er da samboere(gift) med barn? Selv står jeg som 50% eier av boligen vår til 7 mill selv om jeg ikke har spyttet inn en eneste krone fordi jeg er student. Min samboer tjener mer og har mer enn meg, og han ønsker det skal være VÅRT hjem fordi vi er kjærester og har barn sammen. Jeg kaller det mitt eller vårt hjem, ikke samboeren min sitt hjem. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 14. mai 2024 #231 Del Skrevet 14. mai 2024 Det er forskjell på det som en kjøper sammen, og det som den ene parten har fått i gave/arv. Noen som gir hus til sitt barn gjør det ofte med klausul, dvs en fremtidig partner har ingen krav på boligen og det er kun utad at det er felles på papiret er det kun en eier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #232 Del Skrevet 15. mai 2024 Altså KV er nesten andpusten når hun forteller at hun tross alt har vært borte i 5 timer i dag. Fixet bryn og negler å da kunne hun tross alt handle mat i samme slengen🙈 For ett slitsomt liv hun lever 🙈 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 16. mai 2024 #233 Del Skrevet 16. mai 2024 Må jo bare prøve å fremstå som travel og viktig, når en runder 30 og ikke har noe å vise til, verken utdanning eller jobbmessig. Da er det bare å prøve å lage gull av gråstein da👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timiwo Skrevet 16. mai 2024 #234 Del Skrevet 16. mai 2024 Er litt overrasket over hvor tynn hun har blitt nå, det ser jo ikke ut som hun trener annet enn yoga og det forbrenner vel ikke stort med kalorier. Følges hun opp av trener/kostholdsveileder frem mot bryllupet eller har det bare «gått i huet» på henne? Husker hun alltid som normal og synes rett og slett hun så syk ut på story i går. Trist. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. mai 2024 #235 Del Skrevet 16. mai 2024 Timiwo skrev (2 timer siden): Er litt overrasket over hvor tynn hun har blitt nå, det ser jo ikke ut som hun trener annet enn yoga og det forbrenner vel ikke stort med kalorier. Følges hun opp av trener/kostholdsveileder frem mot bryllupet eller har det bare «gått i huet» på henne? Husker hun alltid som normal og synes rett og slett hun så syk ut på story i går. Trist. Hun er blitt veldig tynn.. hun spiser jo lite og løper,sykler en del itillegg til yoga.. skjønner ikke hvorfor hun må bli noe tynnere nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 16. mai 2024 #236 Del Skrevet 16. mai 2024 Timiwo skrev (3 timer siden): Er litt overrasket over hvor tynn hun har blitt nå, det ser jo ikke ut som hun trener annet enn yoga og det forbrenner vel ikke stort med kalorier. Følges hun opp av trener/kostholdsveileder frem mot bryllupet eller har det bare «gått i huet» på henne? Husker hun alltid som normal og synes rett og slett hun så syk ut på story i går. Trist. Jeg syns også hun så syk ut.. håper det går bra med henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 16. mai 2024 #237 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Kanskje upopulær mening: men etter å ha vært ute i arbeidslivet i x-antall år, så ønsker jeg faktisk også å bli en trad-wife slik som henne. Endret 16. mai 2024 av Jaytee 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 16. mai 2024 #238 Del Skrevet 16. mai 2024 Hun er ikke trad-wife, hun tjener jo masse penger på sosiale medier og podcast😉 Så i følge hun selv så er hun i full jobb, travelt sådan….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mai 2024 #239 Del Skrevet 16. mai 2024 Timiwo skrev (3 timer siden): Er litt overrasket over hvor tynn hun har blitt nå, det ser jo ikke ut som hun trener annet enn yoga og det forbrenner vel ikke stort med kalorier. Følges hun opp av trener/kostholdsveileder frem mot bryllupet eller har det bare «gått i huet» på henne? Husker hun alltid som normal og synes rett og slett hun så syk ut på story i går. Trist. Tror det har gått litt til hodet på henne å i egne øyne se best mulig ut til bryllupsfesten i august (de er jo allerede gift på papiret) da hun selv kaller det feks bryllupsdietten. Hun er også veldig kjapp med å påpeke str xs i nye klær, og at noe av det hun har kjøpt må syes inn. Bryllupskjolen må også syes inn. I tillegg full oppussing av hud, hår og negler. Tar ei behandling som går over flere dager med massasje av ansiktet som skal gi et ansiktsløft uten kirurgi Personlig så tror jeg at hun er redd for å ikke være den som skinner mest som brud i eget bryllup da hun har to svigerinner som er mye yngre, lange, slanke, vakre og rike, og kler seg i dyre og figurnære merkeklær….noe de garantert gjør i bryllupet også. Det heter seg at man skal ikke overskinne bruden, men det tror jeg Sophie og Jenny Spetalen gir blanke i. Utseendemessig så er de vakre fra naturens side, og jeg tror ikke de kommer til å ta på seg lite pene kjoler for at Karianne skal «være den peneste» De er en del av «eliten» i det miljøet de vanker i, noe Karianne som Influencer ikke er. Utrolig synd at hun driver det hardkjøret som hun gjør mot kroppen sin, hun var mer enn fin nok som hun var før. Husker hvor flott og vakker hun var da hun var med på Farmen feks. Ikke redd for å ta i et tak, og nå er det å gå på stas, pusse på eget utseende og gå ned i vekt, stille og stelle hjemme og ta seg av ett barn (som hun var helt utslitt av da bhg var stengt i to dager) Men kudos for at det er lite eksponering av barn! Dog; jeg ble litt overrasket da hun fortalte at ansatte hadde bedt henne kjøpe inn ting og bøker med Fantorangen da barnet elsket Fantorangen. Og Karianne var helt uvitende om det men dro straks ut for å handle inn. Jeg har selv store barn nå, men husker jo fra de var små at de hadde ulike perioder der de hadde dilla på diverse leker/figurer, var ikke vanskelig å få med meg at eldste feks var hekta på Cars fra Disney 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 16. mai 2024 #240 Del Skrevet 16. mai 2024 Jenny og Sophie trenger knapt å anstrenge seg for å se fantastiske ut, de har gode gener😄 Det er synd at en må bli tynn som en strek for å gifte seg, skjønner godt at en vil se bra ut, men når en er såpass «gammel» så ser en eldre ut og mer dradd i ansiktet når alt underhudsfett forsvinner. Da ser en ikke akkurat fresh ut på bryllupsdagen🥴 Men hva skjer med de bryna?? Er jo snart som Erling og Bernt fra barne-tv😬 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå