Gå til innhold

Spetalen-familien

SoWhat?

Anbefalte innlegg

AlexandriaK skrev (1 time siden):

Hvem er Spetalen familien egentlig?? Har aldri hørt om dem før så dukket plutselig både sophie og Karianne opp i snap utforsk feeden min? Har fått med meg at Karianne er inngift og hun virker veldig gold digger? Hvorfor har disse folka så mye penger da? Virker som en gørr kjedelig gjeng

Det er bare å Google om man ikke har fått med seg hvem patriarken Spetalen er. En selfmade milliardær som har gode evner innen finans.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så at K V er på sykehus og ikke har vært i form. Hun har også gått ned mye. Har hun brukt slankemedisin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når influencere ikke har noe mål eller mening, og bruker dagen til å vise snap fra rydding, vasking og at middag alltid må på bordet kl 17 - får vi egentlig bare innblikk i hverdagen til en hushjelp?🧐 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (På 19.4.2024 den 10.49):

Når influencere ikke har noe mål eller mening, og bruker dagen til å vise snap fra rydding, vasking og at middag alltid må på bordet kl 17 - får vi egentlig bare innblikk i hverdagen til en hushjelp?🧐 

Hun henter pakker og trener og😉 Gøy når hun må slappe av før hun henter i bhg. Hun skulle prøvd et vanlig liv… Tydelig hvor pengene kommer fra…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Karianne Vilde tatt silikon?

På en snap i vinter da hun hadde tettsittende skiklær på, sa hun at hun ikke hadde pupper igjen etter amming og vektnedgang, og i dag spradet hun rundt på Frogner i en singlet uten bh med struttende former.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (27 minutter siden):

Har Karianne Vilde tatt silikon?

På en snap i vinter da hun hadde tettsittende skiklær på, sa hun at hun ikke hadde pupper igjen etter amming og vektnedgang, og i dag spradet hun rundt på Frogner i en singlet uten bh med struttende former.

Ser sånn ut ja. Ganske tydelig konturer av implantatene

IMG_3008.jpeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har hun rukket det da?

Hun snapper jo hver dag og har ikke sett at hun har fått mer former siste ukene eller at hun har hatt noe "nedetid" som det kalles etter operasjon/inngrep.

Jeg trodde man måtte gå med en trang bh/topp i ukesvis som holdt brystene på plass, og at det er mye smerter etter et slikt inngrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 minutter siden):

Når har hun rukket det da?

Hun snapper jo hver dag og har ikke sett at hun har fått mer former siste ukene eller at hun har hatt noe "nedetid" som det kalles etter operasjon/inngrep.

Jeg trodde man måtte gå med en trang bh/topp i ukesvis som holdt brystene på plass, og at det er mye smerter etter et slikt inngrep?

Hm… ja du sier noe. Kan jo se ut som hun har hatt silikon lenge, ref bildene som ligger her: https://www.dt.no/nyheter/nyheter-bildeserier/bildeserie-karianne-vilde-wolner/g/2-2.1748-1.8661870

tenker da på forskjellen mellom bilde 4 og 9.

image.thumb.jpeg.0282467903927af5d34a7e316d9ca804.jpeg

image.thumb.jpeg.613612074dccab90213b77e152eff627.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 2.5.2024 den 20.14):

Hm… ja du sier noe. Kan jo se ut som hun har hatt silikon lenge, ref bildene som ligger her: https://www.dt.no/nyheter/nyheter-bildeserier/bildeserie-karianne-vilde-wolner/g/2-2.1748-1.8661870

tenker da på forskjellen mellom bilde 4 og 9.

image.thumb.jpeg.0282467903927af5d34a7e316d9ca804.jpeg

image.thumb.jpeg.613612074dccab90213b77e152eff627.jpeg

Leste bloggen hennes og hun var åpen om at hun tok silikon. Vet ikke om bloggen er borte nå med hun tok det som 18-20 åring eller noe, ganske tidlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også Karianne har gått veldig mye ned i vekt. Er det mote nå eller en greie hos influencere? Det poseres stadig vekk i tight-gap. Vi ser jo hun spiser ulike typer mat, men hvordan har hun blitt så tynn så raskt? Er det kun kcal underskudd som er fasiten? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (1 time siden):

Jeg ser også Karianne har gått veldig mye ned i vekt. Er det mote nå eller en greie hos influencere? Det poseres stadig vekk i tight-gap. Vi ser jo hun spiser ulike typer mat, men hvordan har hun blitt så tynn så raskt? Er det kun kcal underskudd som er fasiten? 

Hun slanker seg med vilje; kaller det bryllupsdietten til bryllupet i august. Matkontroll, trening, gå 10 000 skritt eller jogge hver dag, har begynt med en slags ansiktsmassasje som kalles «naturlig facelift»…..og har ifg seg selv dårlig tid da hun uttalte for noen dager siden at det er bare 120 dager igjen. Samt å teste ut hudprodukter for den ultimate glødende hud

De er jo allerede gift, så det blir vel mere som et bryllup uten prest/bryllupsmarkering med familie og venner. Men i en rådyr bryllupskjolen fra London og sko til 15 000, og hvis jeg ikke husker feil så skal begivenheten skje i Toscana

(hun har jo to vakre, høye og slanke svigerinner, så vil nok skinne mest mulig på dagen sin…..og være veldig slank) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Hun slanker seg med vilje; kaller det bryllupsdietten til bryllupet i august. Matkontroll, trening, gå 10 000 skritt eller jogge hver dag, har begynt med en slags ansiktsmassasje som kalles «naturlig facelift»…..og har ifg seg selv dårlig tid da hun uttalte for noen dager siden at det er bare 120 dager igjen. Samt å teste ut hudprodukter for den ultimate glødende hud

De er jo allerede gift, så det blir vel mere som et bryllup uten prest/bryllupsmarkering med familie og venner. Men i en rådyr bryllupskjolen fra London og sko til 15 000, og hvis jeg ikke husker feil så skal begivenheten skje i Toscana

(hun har jo to vakre, høye og slanke svigerinner, så vil nok skinne mest mulig på dagen sin…..og være veldig slank) 

Hun har ikke noe behov for å gå ned i vekt. Hun er helt fin som hun er

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 timer siden):

Hun spiser jo små porsjoner da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (5 timer siden):

Hun har ikke noe behov for å gå ned i vekt. Hun er helt fin som hun er

Helt enig 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tragisk hvordan disse influenserne viser fram små porsjoner, slanking og skjønnhetsinngrep i en verden de fleste bare kan drømme om. Hva skjedde med å være en sunn påvirker og et godt forbilde? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne Vilde er på et event i kveld med likesinnede, der damene vrikker og vrir på seg foran speilet, og alt dreier seg om å se mest mulig deilig og utspjåket ut for kamera og gjøre seg til.

Tragisk 🙈

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske at jeg ikke hadde kikka innom snap til desse influencerene….. En får dessverre bekreftet alt av fordommer🙈 og jeg har prøvd å la være….. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...