intexus40 Skrevet 9. desember 2021 #61 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nesten sånn kropp, bare legg til mageflesk, litt lovehandles og rumpefett 😂 Dame 37 med litt fallende markedsverdi kan du si 😅🤷♀️ Anonymkode: f8749...c18 Det du besktriver at du har høres heelt perfekt ut jo. Bær det med stolthet 🙂 1
Miranda Bailey Skrevet 9. desember 2021 #63 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (3 timer siden): Slank ja, men ikke særlig trent. Finnes ikke antydning til synlige muskler. Du ser at dama har greit med muskler i underkroppen, samt litt trente armer. Synlige muskler kommer av ekstremt lav fettprosent, ikke av å ha en trent kropp alene. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. desember 2021 #64 Skrevet 10. desember 2021 Miranda Bailey skrev (7 timer siden): Du ser at dama har greit med muskler i underkroppen, samt litt trente armer. Synlige muskler kommer av ekstremt lav fettprosent, ikke av å ha en trent kropp alene. Nei, jeg ser ikke det.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #66 Skrevet 10. desember 2021 Dette er en kropp som antageligvis ingen av de som poster her inne er i nærheten av å ha. Og er vel deltakende i det som skaper den økte bitterheten. Anonymkode: 732e2...632 1
BellaMie Skrevet 10. desember 2021 #67 Skrevet 10. desember 2021 Nydelig kvinnekropp, spør du meg. Er kvinne selv. 1
Mustang Skrevet 10. desember 2021 #68 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har nesten sånn kropp, bare legg til mageflesk, litt lovehandles og rumpefett 😂 Dame 37 med litt fallende markedsverdi kan du si 😅🤷♀️ Anonymkode: f8749...c18 Da tenker jeg du har en helt grei markedsverdi😉
DominantHr Skrevet 10. desember 2021 #69 Skrevet 10. desember 2021 Hun er forholdsvis slank og mosjonert, men veltrent det er hun ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #70 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har sikkert bra kropp. Jeg snakker om disse latterlige kvinnfolka som hater å svette på trening, må ha godteri i helgene, men tror de er top trent fordi de har litt bul under mammafettet. Sånn som hun dama på bilde. Latterlig å kalle det atletisk eller topptrent. Sjokomomskropp som trener noen ganger i uka. Anonymkode: 16b42...aa0 For det første er det omtrent ingen som er så desillusjonert at de faktisk tror det. For det andre synes jeg det er helt tragisk at du har så stort behov for å kalle andre mennesker for latterlige bare fordi de lever livet som de ønsker og er fornøyde med sin kropp. Er det ikke lov å være fornøyd med kroppen og livet sitt? Må man velge å følge idealet til punkt og prikke for å være god nok i dine øyne? Det er rett og slett trist, og dessverre en trend her på KåGe. Anonymkode: 45a56...483 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #71 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 89ee8...da6 Folk kan krangle så mye de vil om hvorvidt denne kroppen har synlige muskler eller ikke, men den er overhodet ikke lubben, og dette er en kropp man ikke får uten å trene og passe kostholdet sitt. Jeg fatter ikke hvorfor så mange ikke skjønner at en trent kropp ikke alltid har synlige, definerte muskler. Mange trener og lever sunt, men har "bare" en fast og velproporsjonert kropp. Dette fokuset på definerte muskler er hysteri fra fitness/bodybuilder-trenden som stadig flere henger seg på. Man trenger ikke strebe etter fitness/bodybuilderkropp for å være trent og sunn. Denne dama tilbringer garantert noen timer på treningsstudio med styrketrening, for ingen oppnår så stram kropp ved å bare mosjonere litt. Bare det at hun har såpass flat mage er et sikkert tegn på at hun både spiser sunt og trener. Anonymkode: 45a56...483 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #72 Skrevet 10. desember 2021 intexus40 skrev (13 timer siden): Det du besktriver at du har høres heelt perfekt ut jo. Bær det med stolthet 🙂 Jeg hater jo magefettet mitt og lovehandles, da. Ikke er jeg «sjokomoms» heller. Jeg bare har jobbet natt i noen år og nærmer meg 40. Prøver å jobbe hardt med kostholdet mitt da, siden i høst. Har gått litt ned i vekt på noen måneder. Anonymkode: f8749...c18 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #73 Skrevet 10. desember 2021 Hadde jeg hatt kroppen til hun på bildet.. Det er min drøm. Hun har jo drømmekroppen. Alle menn vil ha denne dama, det vet også «bitterfittene» i denne tråden 😅 Anonymkode: f8749...c18 2
Gjest Line1301 Skrevet 10. desember 2021 #74 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For det første er det omtrent ingen som er så desillusjonert at de faktisk tror det. For det andre synes jeg det er helt tragisk at du har så stort behov for å kalle andre mennesker for latterlige bare fordi de lever livet som de ønsker og er fornøyde med sin kropp. Er det ikke lov å være fornøyd med kroppen og livet sitt? Må man velge å følge idealet til punkt og prikke for å være god nok i dine øyne? Det er rett og slett trist, og dessverre en trend her på KåGe. Anonymkode: 45a56...483 Veldig enig. Hvorfor drive med bodyshaming? Hva får man ut av det? Folk har forskjellig livsstil og det er mulig å være fornøyd med egen kropp uten å trene og spise riktig til enhver tid. Selv har jeg trent fast i mange år, men aldri om jeg rakker ned på folk med en annen livsstil. Det er bare ufint.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #75 Skrevet 10. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde jeg hatt kroppen til hun på bildet.. Det er min drøm. Hun har jo drømmekroppen. Alle menn vil ha denne dama, det vet også «bitterfittene» i denne tråden 😅 Anonymkode: f8749...c18 (Nå startet tråden med et absurd ja/ nei-spørsmål, hvor svaret opplagt er NEI.) Dette sitatet håper jeg oppriktig ikke er skrevet av en faktisk kvinne, det oser av troll, men om det var, er det grunn til bekymring, uansett, jeg stakk hodet inn i galehuset... Ja, for hadde det bare vært et fasitsvar på hva "alle menn vil ha"...dream on! Jeg er faktisk også mann, og snur meg aldri etter de såkalt "perfekte" kvinnene, om de så hadde viet livet sitt til å fremstå sånn og om de da mener de kan tiltrekke seg de mest kresne av menn som bare går etter (vel og merke en spesifikk, angivelig totalt uimotståelig) kroppstype. For et luftslott, i alle fall! Jeg, og flere menn med meg, kan f.eks verdsette en god del MER kropp enn disse "ideal"-utseendefikserte treningsfanatikerne har å by på. Skulle den "perfekte kroppen" forresten kunne overkjøre alt en mann ellers kunne tenkes å finne tiltrekkende ved en kvinne? (Eller vice versa, for den saks skyld.) Hvor dumme og grunne tror man da at medmennesker ER? Dette handler i så fall om et kropps- og utseendefokus på ville veier. Hvis man legger all sin selvtillit i hvor mye man har trent seg til å nærme seg et "ideal" man tror hele omverdenen vil legge seg flat for, er det kanskje nødvendig med en ørliten realitetsorientering? Vil tro de faktisk blir mest bitre, disse som bare må innse at ikke alle (menn eller kvinner) automatisk vil falle pladask for et livsverk av en veltrent kropp. For det finnes mange som legger stor vekt på mye eller alt annet enn akkurat det. Og det er jo utålelig for enkelte, og da kommer hetsingen av folk som ikke har trening som livsstil, eller bare har et mindre "ideelt" utseende/vekt/fasong osv. Spesielt hvis disse åhuffoghuff så uperfekte personene samtidig utviser selvtillit, og det viser seg at de har draget, eller lever lykkelig med en partner som verdsetter dem som de er. Noe så provoserende, liksom. Det er jo som å gi dem finger'n, bare å påpeke så enkle realiteter. Og da kommer skittstormen. Hvilket beviser hvem som lever i en skjør fantasiverden. Og hva gjør denne diskusjonen om hvilke muskelgrupper som er mer eller mindre trent osv. - på en hodeløs anonym kropp - i det hele tatt på et forum om seksualitet? Det hører vel mer hjemme på et PT-seminar eller noe? Jeg ville i så fall mye heller lese om virkningen av å trene og bruke bekkenbunnsmuskulaturen under sex, som faktisk er relevant her, men det er jo noe som gjør seg dårligere på bilder. Anonymkode: a7ffa...44f
Tiuren Skrevet 10. desember 2021 #76 Skrevet 10. desember 2021 Det er en sterk fin og naturlig kropp.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #77 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har sånn kropp, har trent en del men ikke ila det siste året. Spist normalt sunt. Har mye større pupper bare. Men skal ned ca 5 kg 😀 Anonymkode: 1b56a...d5d
intexus40 Skrevet 10. desember 2021 #78 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hater jo magefettet mitt og lovehandles, da. Ikke er jeg «sjokomoms» heller. Jeg bare har jobbet natt i noen år og nærmer meg 40. Prøver å jobbe hardt med kostholdet mitt da, siden i høst. Har gått litt ned i vekt på noen måneder. Anonymkode: f8749...c18 Lovehandles eller litt ekstra nagefett.. Bare sjermerende det så lenge kjemien er på plass. De aller fleste damer i 40 årene har jo bært frem barn på veien og det setter ofte spor. Spor som vi menn faktisk vet å sette pris på.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #79 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 19.44): Anonymkode: 89ee8...da6 Kaller det slank. Anonymkode: 9001f...d97
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #80 Skrevet 11. desember 2021 Ikke slank nei. Litt mer enn midt på treet kanskje Anonymkode: e51f5...908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå