Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #41 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan trekke en sånn slutning fordi du altså har så lite peiling på kvinnekroppen at du tror at kvinner må ha så lav fettprosent at musklene buler ut for å se trent ut. Altså kan ikke kvinner som har anbefalt fettprosent være trent i følge din logikk. Anonymkode: 71ba4...a4e Mulig hun har fokusert på å trene rumpe. Men det er ganske enkelt å se på armene, skuldrene og lårene hennes at hun ikke er godt trent. For så høy fettprosent har hun ikke at hun skjuler musklene på disse kroppsdelene. Finnes ikke antydning til muskler i overkroppen. Jeg så helt lik ut som henne i 20 år, helt til jeg begynte å trene. Er ikke vanskelig å smøre seg inn med litt olje, ta et par manualer i hendene og posere og se ut som på bildet. En kvinne kan fint være trent med anbefalt fettprosent, har aldri sagt noe annet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #42 Skrevet 9. desember 2021 Slank og fin kropp! Vil si den er helt perfekt Anonymkode: 6bd03...db5 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #43 Skrevet 9. desember 2021 miss summers skrev (5 minutter siden): Ehm, okay? Ellers er alt bra? Du har sikkert bra kropp. Jeg snakker om disse latterlige kvinnfolka som hater å svette på trening, må ha godteri i helgene, men tror de er top trent fordi de har litt bul under mammafettet. Sånn som hun dama på bilde. Latterlig å kalle det atletisk eller topptrent. Sjokomomskropp som trener noen ganger i uka. Anonymkode: 16b42...aa0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #44 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 89ee8...da6 Det kalles en perfekt kropp! 10/10 fra meg. Mann Anonymkode: 2ebcb...20b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #45 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Mulig hun har fokusert på å trene rumpe. Men det er ganske enkelt å se på armene, skuldrene og lårene hennes at hun ikke er godt trent. For så høy fettprosent har hun ikke at hun skjuler musklene på disse kroppsdelene. Finnes ikke antydning til muskler i overkroppen. Jeg så helt lik ut som henne i 20 år, helt til jeg begynte å trene. Er ikke vanskelig å smøre seg inn med litt olje, ta et par manualer i hendene og posere og se ut som på bildet. En kvinne kan fint være trent med anbefalt fettprosent, har aldri sagt noe annet. Magen hennes er stram og helt tydelig godt trent, med mindre bildet er retusjert At du ikke ser biceps og triceps kommer jo pga hun ikke flexer musklene når bildet er tatt. Armene henger avslappet ned Anonymkode: 6bd03...db5 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #46 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Mulig hun har fokusert på å trene rumpe. Men det er ganske enkelt å se på armene, skuldrene og lårene hennes at hun ikke er godt trent. For så høy fettprosent har hun ikke at hun skjuler musklene på disse kroppsdelene. Finnes ikke antydning til muskler i overkroppen. Jeg så helt lik ut som henne i 20 år, helt til jeg begynte å trene. Er ikke vanskelig å smøre seg inn med litt olje, ta et par manualer i hendene og posere og se ut som på bildet. En kvinne kan fint være trent med anbefalt fettprosent, har aldri sagt noe annet. Du har helt rett. Men her inne er alle kvinner topptrente hvis de har et instagrambilde der de holder en rosa manual. Hvis det er grått metall, så er de crossfitter til og med. Anonymkode: 16b42...aa0
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #47 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Magen hennes er stram og helt tydelig godt trent, med mindre bildet er retusjert At du ikke ser biceps og triceps kommer jo pga hun ikke flexer musklene når bildet er tatt. Armene henger avslappet ned Anonymkode: 6bd03...db5 Ok.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #48 Skrevet 9. desember 2021 Tydelige sterke lårmuskler. Det kan man se på overgangen mellom lår og rumpe. Vakker kropp som forhåpentligvis virker som den skal. Kjempebra forbilde for unge kvinner 👌 Anonymkode: 177b9...3c3 4
Cornix Skrevet 9. desember 2021 #49 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (58 minutter siden): Slank ja, men ikke særlig trent. Finnes ikke antydning til synlige muskler. Kan være trent uten å ha tydelig muskler. Det er en fast kropp uten ekstra fett, altså en aktiv kropp = trent. 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #50 Skrevet 9. desember 2021 Litt for tynn. Men hun har potensiale. Slutt med trening og spis litt mer i noen måneder så snakker vi kanskje. Kan ikke dere damer heller prøve å gå opp i vekt? Spis litt mer junkfood. De fleste menn synes innerst inne det ser mest sexy ut med damer med høy fettprosent. Gjerne litt valker og gjerne utrent. Tynne armer og feit mage er noe av det hotteste som finnes spør du meg. Og jeg vet det er mange menn som er enig. La det nye nyttårsforsettet bli å spise mer og trene mindre. Anonymkode: 3baf5...68c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #51 Skrevet 9. desember 2021 Nei. For en trist verden. Anonymkode: 367d7...51d 1
miss summers Skrevet 9. desember 2021 #52 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Magen hennes er stram og helt tydelig godt trent, med mindre bildet er retusjert At du ikke ser biceps og triceps kommer jo pga hun ikke flexer musklene når bildet er tatt. Armene henger avslappet ned Anonymkode: 6bd03...db5 Magen er ikke spesielt stram. Og er man veltrent syns musklene også når man hviler. Om du må presse biceps frem med en flex er du helt normal, men ikke trent.
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #53 Skrevet 9. desember 2021 TurdusMerula skrev (Akkurat nå): Kan være trent uten å ha tydelig muskler. Det er en fast kropp uten ekstra fett, altså en aktiv kropp = trent. Ja, man kan fint være trent uten tydelige muskler. Men hvordan vet du at denne kroppen er aktiv og trent? For meg sier bildet ikke noe om at hun trener, hun er slank og har en fin kropp med en fast sprettrumpe. Det er det! Sånn kan man se ut uten at man er aktiv og trent også.
Adrenalina1 Skrevet 9. desember 2021 #54 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Dævendøtte skrev (1 time siden): Slank ja, men ikke særlig trent. Finnes ikke antydning til synlige muskler. Endret 9. desember 2021 av Adrenalina1
Adrenalina1 Skrevet 9. desember 2021 #55 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Adrenalina1 skrev (Akkurat nå): Hun kan fint være trent selv om ikke musklene buler ut. Endret 9. desember 2021 av Adrenalina1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #56 Skrevet 9. desember 2021 Ser sunn, sterk og normalvektig ut. Meget gode kroppsposisjoner. Anonymkode: 788a7...d5e 1
Adrenalina1 Skrevet 9. desember 2021 #57 Skrevet 9. desember 2021 Rosatoast skrev (1 time siden): Jo, man trenger ikke ha "synlige" muskler. Tenker du mener synlige abs slik man ser på menn, og supertrente vekt-damer. Men jo, du ser på denne kroppen at den er veltrent , hvis du ikke ser det selv - så har du nok ikke trent så mye selv 😅 Helt enig. De som ikke ser at denne damen er veltrent, ligger nok mest på sofaen😁 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #58 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du har sikkert bra kropp. Jeg snakker om disse latterlige kvinnfolka som hater å svette på trening, må ha godteri i helgene, men tror de er top trent fordi de har litt bul under mammafettet. Sånn som hun dama på bilde. Latterlig å kalle det atletisk eller topptrent. Sjokomomskropp som trener noen ganger i uka. Anonymkode: 16b42...aa0 Hun har jo helt flat mage. Det er sånn mage jeg drømmer om hvis jeg hadde tatt fettsuging av magen 🤩 Anonymkode: f8749...c18 1
Zooey Skrevet 9. desember 2021 #59 Skrevet 9. desember 2021 Alle som trener regelmessig med andre mennesker ser at trente personer kommer i en stor variasjon av kropper og fettprosent. Jeg synes dette bildet viser at hun for eksempel trener lår og rumpemuskler. Det at hun ikke har veldig definerte armmuskler betyr ikke nødvendigvis at hun ikke trener eller at hun ikke trener overkroppen. 4
Cornix Skrevet 9. desember 2021 #60 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Dævendøtte skrev (21 minutter siden): Sånn kan man se ut uten at man er aktiv og trent også. Jeg baserer det vel mest på at hun faktisk har på seg sportsklær, er svett og holder vekter... Men ja, man kan ha en slik kropp uten å være trent. Men da har man oftest slankere lår og mindre rumpe. Det at hun har kraftige lår, men ikke antydning til fett andre steder forteller meg at hun har muskuløse lår... Det finnes flere nyanser av "trent"... Men er dette virkelig en diskusjon? TS spør om man mener hun er lubben. JEG mener det jeg svarte. Du kan mene det du vil. Det er kun spekulasjon uansett. Bildet kan være redigert for alt jeg vet. Jeg beskriver hva jeg ser. Så dette blir siste svar fra meg. Endret 9. desember 2021 av TurdusMerula 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå