AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #21 Skrevet 9. desember 2021 Kvinner har naturlig et litt tykkere fettlag enn menn. For at muskler skal synlig vises, så må de sulte seg en tid (bikinifitnesskonkurranser). Dette ser ut som en sterk og sunn kropp. Godt med muskler og et sunt fettlag over. Anonymkode: f1f2a...d62 9
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #22 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du forventer at kvinner skal ha like lav fettprosent som menn med andre ord? For det må man gjerne ha hvis man skal ha veldig synlige muskler, noe som er usunt for kvinner all den tid fettprosenten bør være mellom 20 og 30. Du har altså ikke veldig mye peiling på kvinnekroppen. Anonymkode: 71ba4...a4e Er det mulig? Jeg synes ikke denne kroppen ser trent ut fordi den ikke har synlige muskler. Forventer overhodet ikke noe som helst, hvordan i alle dager kan du trekke en sånn slutning? Synes alle kropper er flotte jeg, men denne kroppen som er avbildet, har i hvert fall ikke synlige muskler på bildet.
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2021 #23 Skrevet 9. desember 2021 For meg er dette en slank og meget godt trent kvinnekropp, med perfekte former. Langt unna hva jeg vil kalle lubben. Slik er min fasit.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #24 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har nesten sånn kropp, bare legg til mageflesk, litt lovehandles og rumpefett 😂 Dame 37 med litt fallende markedsverdi kan du si 😅🤷♀️ Anonymkode: f8749...c18 Det kan være det. Anonymkode: 6f01a...7fd
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #25 Skrevet 9. desember 2021 Rosatoast skrev (5 minutter siden): Jo, man trenger ikke ha "synlige" muskler. Tenker du mener synlige abs slik man ser på menn, og supertrente vekt-damer. Men jo, du ser på denne kroppen at den er veltrent , hvis du ikke ser det selv - så har du nok ikke trent så mye selv 😅 Jeg synes ikke denne kroppen ser trent ut, den er flott, for all del. Har ikke trent spesielt mye nei, bortsett fra at jeg har et par titler i styrkeløft og ser nok ganske mye mer markert ut enn den kroppen på bildet Trenger ikke å se ut som en mann selv om man har six-pack og biceps. Du vet kanskje ikke så mye om trening du heller 😅
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #26 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Anonymkode: 89ee8...da6 En flott kropp😊 Anonymkode: d4bad...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #27 Skrevet 9. desember 2021 Normal, og den ser sunn og sterk ut. Anonymkode: 991d7...4e2 2
Jr.Garcon Skrevet 9. desember 2021 #28 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Dævendøtte skrev (18 minutter siden): Slank ja, men ikke særlig trent. Finnes ikke antydning til synlige muskler. Skal du ha mer synlige muskler enn det der så er det vel enklere å bare finne seg en mann. Syns hun så drøyt flott og sunn ut 🙌. Selvfølgelig 0% lubben. Målestokken for "lubbenhet" er ikke satt opp imot muskuløse damer med sixpack som ikke har hatt mensen på 4 år. Endret 9. desember 2021 av Jr.Garcon 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #29 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Anonymkode: 89ee8...da6 Litt flesk på hofta der ja. Anonymkode: 07164...095
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #30 Skrevet 9. desember 2021 Jr.Garcon skrev (Akkurat nå): Skal du ha mer synlige muskler enn det der så er det vel enklere å bare finne seg en mann. Syns hun så drøyt flott og sunn ut 🙌. Ja, hun er flott og sunn. Fortell meg hvor de synlige musklene hennes er? Kroppen er fin på alle måter, men jeg ser ikke en eneste antydning til muskler. De kan helt sikkert være der, men armene og skuldrene er i hvert fall ikke synlig trente på bildet. Skjønner at du ikke hadde klart å håndtere en sterk dame, verken psykisk eller fysisk. Godt jeg er sammen med en mann som tåler at dama hans ser sterk ut da
miss summers Skrevet 9. desember 2021 #31 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Ja, hun er flott og sunn. Fortell meg hvor de synlige musklene hennes er? Kroppen er fin på alle måter, men jeg ser ikke en eneste antydning til muskler. De kan helt sikkert være der, men armene og skuldrene er i hvert fall ikke synlig trente på bildet. Skjønner at du ikke hadde klart å håndtere en sterk dame, verken psykisk eller fysisk. Godt jeg er sammen med en mann som tåler at dama hans ser sterk ut da Enig med deg ift synlige muskler.
Jr.Garcon Skrevet 9. desember 2021 #32 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Ja, hun er flott og sunn. Fortell meg hvor de synlige musklene hennes er? Kroppen er fin på alle måter, men jeg ser ikke en eneste antydning til muskler. De kan helt sikkert være der, men armene og skuldrene er i hvert fall ikke synlig trente på bildet. Skjønner at du ikke hadde klart å håndtere en sterk dame, verken psykisk eller fysisk. Godt jeg er sammen med en mann som tåler at dama hans ser sterk ut da Jo dama må gjerne være sterk 💪 men hun bør ikke stå å tisse. Det er jo bra ! 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. desember 2021 #33 Skrevet 9. desember 2021 Jr.Garcon skrev (1 minutt siden): Jo dama må gjerne være sterk 💪 men hun bør ikke stå å tisse. Det er jo bra ! Noen ganger hadde det vært veldig praktisk å stå og tisse Personlig kjenner jeg ingen damer som har fått penis av styrketrening så langt.
Jr.Garcon Skrevet 9. desember 2021 #34 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Noen ganger hadde det vært veldig praktisk å stå og tisse Personlig kjenner jeg ingen damer som har fått penis av styrketrening så langt. 😂 1
KristinF Skrevet 9. desember 2021 #35 Skrevet 9. desember 2021 Verken slank eller lubben, men helt normal
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #36 Skrevet 9. desember 2021 Dævendøtte skrev (27 minutter siden): Er det mulig? Jeg synes ikke denne kroppen ser trent ut fordi den ikke har synlige muskler. Forventer overhodet ikke noe som helst, hvordan i alle dager kan du trekke en sånn slutning? Synes alle kropper er flotte jeg, men denne kroppen som er avbildet, har i hvert fall ikke synlige muskler på bildet. Jeg kan trekke en sånn slutning fordi du altså har så lite peiling på kvinnekroppen at du tror at kvinner må ha så lav fettprosent at musklene buler ut for å se trent ut. Altså kan ikke kvinner som har anbefalt fettprosent være trent i følge din logikk. Anonymkode: 71ba4...a4e 8
miss summers Skrevet 9. desember 2021 #37 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan trekke en sånn slutning fordi du altså har så lite peiling på kvinnekroppen at du tror at kvinner må ha så lav fettprosent at musklene buler ut for å se trent ut. Altså kan ikke kvinner som har anbefalt fettprosent være trent i følge din logikk. Anonymkode: 71ba4...a4e Nei, her tar du feil. Jeg har ikke lav fettprosent, men har definert kropp. Man kan se konturene av armene mine feks (musklene altså) gjennom klær.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #38 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du forventer at kvinner skal ha like lav fettprosent som menn med andre ord? For det må man gjerne ha hvis man skal ha veldig synlige muskler, noe som er usunt for kvinner all den tid fettprosenten bør være mellom 20 og 30. Du har altså ikke veldig mye peiling på kvinnekroppen. Anonymkode: 71ba4...a4e Herregud. En mann med lav fettprosent med synlig muskler er på et annet nivå enn hun der. Jeg trener mye og er ofte helt skrapa, og kjenner damer som trener seriøst. Hun der er typisk sånn spise sjokis etter trening, og en sjokis i helga og det er ikke bare fordi hun ikke er mann hun ikke har synlige magemuskler. Så typisk kvinne å tro at de er skikkelig trente, mens de egentlig bare er mosjonister, samtidig som de sammenligner seg med topptrente menn Anonymkode: 16b42...aa0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #39 Skrevet 9. desember 2021 miss summers skrev (2 minutter siden): Nei, her tar du feil. Jeg har ikke lav fettprosent, men har definert kropp. Man kan se konturene av armene mine feks (musklene altså) gjennom klær. Det er typisk damer å ha daffe mosjonistkropper, men samtidig tro de er ekvivalenten til menn i fitnessblader osv, bare fordi hvem som helst vil pule dem. Anonymkode: 16b42...aa0
miss summers Skrevet 9. desember 2021 #40 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er typisk damer å ha daffe mosjonistkropper, men samtidig tro de er ekvivalenten til menn i fitnessblader osv, bare fordi hvem som helst vil pule dem. Anonymkode: 16b42...aa0 Ehm, okay? Ellers er alt bra? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå