Elise93 Skrevet 2. februar 2022 #21 Del Skrevet 2. februar 2022 Frøken_lurepave skrev (20 timer siden): Da har gyn laget rekvisisjon på blodprøvene, så da er det bare å komme seg dit i løpet av uka og ta de🙈 Veldig spent på hva verdiene viser! Nervepirrende dette. Har vært prøvere i snart 2 år😳 Lykke til med blodprøver! Er alltid litt nervepirrende når man ikke vet om alt er som det skal eller ikke. Men godt å få svar også, for da kan man få hjelp ❤️ 2 år er lenge ja 😔 nå må det være deres tur snart! 🥰🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 2. februar 2022 #22 Del Skrevet 2. februar 2022 Så spennende med blodprøver. Vet du hva som skal sjekkes ut? 😊 Håper dere finner noe som kan hjelpe dere i prosessen. Dere har vært skikkelig tålmodige og fortjener at det går nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 2. februar 2022 Kakaoen skrev (13 timer siden): Hei. Har sniklest litt og vil bare si hei 2 år er lenge, skjønner godt du må være fortvilet! Har hørt om flere som sliter med å få til nr 2. Men veldig bra at dere kan få IVF selv om dere allerede har et barn ♥️ Heier på deg videre Hei du og så hyggelig et du legger igjen spor etter deg💜 Ja, det er lenge og psyken min er ganske langt nede.. Særlig etter nå når mensen kom.. Vi har så vidt snakket om ivf med gyn, så vet veldig lite. Vi skal prøve noen runder til med klomifen og Ovitrelle. Får vi se🙄 Tusen takk for heiinga💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 2. februar 2022 Elise93 skrev (3 timer siden): Lykke til med blodprøver! Er alltid litt nervepirrende når man ikke vet om alt er som det skal eller ikke. Men godt å få svar også, for da kan man få hjelp ❤️ 2 år er lenge ja 😔 nå må det være deres tur snart! 🥰🤞 Tusen takk! Var der i dag og tok blodprøvene, så får vi se🤞 Tusen takk, gode deg💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 2. februar 2022 Prøver2021 skrev (1 time siden): Så spennende med blodprøver. Vet du hva som skal sjekkes ut? 😊 Håper dere finner noe som kan hjelpe dere i prosessen. Dere har vært skikkelig tålmodige og fortjener at det går nå ❤️ Veldig! Gynekologen snakket om noe AMH, FSH osv.. Ikke helt sikker på hva annet de skal sjekke🤔 Har du erfaring rundt dette? Tusen takk💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 3. februar 2022 Synes mensen virker veldig merkelig denne syklusen.. Begynte å spotte allerede på mandag som da var ca. 10 DPO (satte ovitrelle den 19.01 og fikk vel EL rundt den 21.01. Kjente litt stikkinger da og hadde en del EL-slim. Fra tirsdag kom det litt friskt blod, men fortsatt kom det brunt spotting. I dag torsdag kommer det mer friskt, men lite i mengde og fortsatt litt brunt. Pleier ikke å gå så sakte mellom spotting og ordentlig mensen. Særlig når det først har begynt å komme friskt blod, så kommer mensen for fult🤷♀️ Jeg har kraftige menstruasjoner og blør veldig mye og I 7 dager som regel🙄 Håper svar på blodprøvene kommer snart! Litt usikker på om verdiene blir riktige når mensen likevel ikke der ut som har starta skikkelig enda, men vi får høre hva gyn sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. februar 2022 #27 Del Skrevet 3. februar 2022 Frøken_lurepave skrev (9 timer siden): Synes mensen virker veldig merkelig denne syklusen.. Begynte å spotte allerede på mandag som da var ca. 10 DPO (satte ovitrelle den 19.01 og fikk vel EL rundt den 21.01. Kjente litt stikkinger da og hadde en del EL-slim. Fra tirsdag kom det litt friskt blod, men fortsatt kom det brunt spotting. I dag torsdag kommer det mer friskt, men lite i mengde og fortsatt litt brunt. Pleier ikke å gå så sakte mellom spotting og ordentlig mensen. Særlig når det først har begynt å komme friskt blod, så kommer mensen for fult🤷♀️ Jeg har kraftige menstruasjoner og blør veldig mye og I 7 dager som regel🙄 Håper svar på blodprøvene kommer snart! Litt usikker på om verdiene blir riktige når mensen likevel ikke der ut som har starta skikkelig enda, men vi får høre hva gyn sier. Det må være frustrerende med så rar mens! Har du tatt graviditetstest da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Elise93 skrev (1 time siden): Det må være frustrerende med så rar mens! Har du tatt graviditetstest da? 😊 Ja, veldig rar.. Fortsatt ikke starta ordentlig🤔 Det skulle jeg gjerne ha gjort... Meeeen, det har seg en gsng sånn at jeg har noe som fint heter testefobi og klarer ikke teste🙈🙈 Jeg høres helt sikkert helt kokkolokko ut i huet, men det er helt sant🤣 Blir kvalm bare av tanken på å se hvit test lyse mot meg som sola🤦♀️ Endret 3. februar 2022 av Frøken_lurepave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. februar 2022 #29 Del Skrevet 3. februar 2022 Frøken_lurepave skrev (43 minutter siden): Ja, veldig rar.. Fortsatt ikke starta ordentlig🤔 Det skulle jeg gjerne ha gjort... Meeeen, det har seg en gsng sånn at jeg har noe som fint heter testefobi og klarer ikke teste🙈🙈 Jeg høres helt sikkert helt kokkolokko ut i huet, men det er helt sant🤣 Blir kvalm bare av tanken på å se hvit test lyse mot meg som sola🤦♀️ Åh, stemmer det 😔🙈 jeg forstår hva du mener, jeg blir veldig deppa av negative tester. MEN, om mensen aldri kommer skikkelig så kan det jo tyde på noe 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #30 Del Skrevet 3. februar 2022 Elise93 skrev (3 timer siden): Åh, stemmer det 😔🙈 jeg forstår hva du mener, jeg blir veldig deppa av negative tester. MEN, om mensen aldri kommer skikkelig så kan det jo tyde på noe 🤞 Ja, man blir deppa av alle disse negative testene😑 Tjaa.. Jeg tenker det rett og slett er kroppen min som tuller med meg.. Eller kanskje vaksina. Ble en del forsinkelser etter begge dosene, noe som selvfølgelig gjorde at jeg trodde jeg hadde blitt gravid. Men det var jeg da ikke. Så er ganske sikker på at det ikke har skjedd noe denne gangen heller. Har jo blødd litt, men virker som det er dag 6-7 av mens, sånn mengde messig. Veldig lite, rødt/lyserødt blod 🤷♀️🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 4. februar 2022 Da virker det som at mensen har kommet ordentlig etter å ha spottet siden mandag. Nå er jeg veldig usikker på hvilken dag jeg skal regne første dag av mensen...? Har kommet litt rødt/lyserosa frem til i dag fra tirsdag, men kun når jeg har tørket meg, og i veldig små mengder. Ja ja, godt å ha noe å gruble over, for det er ikke nok av fra før😂🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #32 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Logget meg inn på furs.no for å se om blodprøvesvarene hadde kommet, og det hadde de. Jeg blir ikke riktig klok av alle disse verdiene. Er det noen av dere som skjønner litt?? 🤔🤔 Ser ikke noe AMH-verdi her, heller.. Trodde det var en del av blodprøvene som skulle tas. Noen som vet? Gynekologen kontakter meg sikkert neste uke, men jeg er veldig curious🙈 Legger ved blodprøvesvaret her. Edit: B12 er jeg fra før klar over er for høyt. Går på jerntbl som forhåpentligvis gjør at b12 verdien også stabiliserer seg med tida. Endret 4. februar 2022 av Frøken_lurepave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. februar 2022 #33 Del Skrevet 4. februar 2022 Frøken_lurepave skrev (2 timer siden): Logget meg inn på furs.no for å se om blodprøvesvarene hadde kommet, og det hadde de. Jeg blir ikke riktig klok av alle disse verdiene. Er det noen av dere som skjønner litt?? 🤔🤔 Ser ikke noe AMH-verdi her, heller.. Trodde det var en del av blodprøvene som skulle tas. Noen som vet? Gynekologen kontakter meg sikkert neste uke, men jeg er veldig curious🙈 Legger ved blodprøvesvaret her. Edit: B12 er jeg fra før klar over er for høyt. Går på jerntbl som forhåpentligvis gjør at b12 verdien også stabiliserer seg med tida. Jeg er ikke ekspert på dette her, men angående AMH verdi så fikk ikke jeg tilgang til å se den jeg heller, men legen hadde fått svarene og viste det til meg når jeg var der. Så de har nok tatt den, du bare har ikke tilgang til å se den. Usikker på hvorfor det er slik.. FSH måler kvalitet på eggene/eggstokkfunksjon og slik jeg har forstått er 5 bra ☺️ (ikke ta svarene mine for god fisk 🤣) og TSH (stoffskifte) verdien din er innenfor normalen. CA125 aner jeg ikke hva er.. Resten er jeg litt usikker på, legen forklarte det til meg men klarer ikke gjenfortelle det. Lykke til!! 🥰🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #34 Del Skrevet 4. februar 2022 Elise93 skrev (2 timer siden): Jeg er ikke ekspert på dette her, men angående AMH verdi så fikk ikke jeg tilgang til å se den jeg heller, men legen hadde fått svarene og viste det til meg når jeg var der. Så de har nok tatt den, du bare har ikke tilgang til å se den. Usikker på hvorfor det er slik.. FSH måler kvalitet på eggene/eggstokkfunksjon og slik jeg har forstått er 5 bra ☺️ (ikke ta svarene mine for god fisk 🤣) og TSH (stoffskifte) verdien din er innenfor normalen. CA125 aner jeg ikke hva er.. Resten er jeg litt usikker på, legen forklarte det til meg men klarer ikke gjenfortelle det. Lykke til!! 🥰🤞 Takk for at du tok deg tid til å svare meg💜 man blir litt rådløs i denne prøveverdenen.. Gyn har ikke kontaktet meg enda. Får se hva som skjer til uka da. Håper virkelig hun har AMH-verdien også🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. februar 2022 #35 Del Skrevet 5. februar 2022 Frøken_lurepave skrev (15 timer siden): Takk for at du tok deg tid til å svare meg💜 man blir litt rådløs i denne prøveverdenen.. Gyn har ikke kontaktet meg enda. Får se hva som skjer til uka da. Håper virkelig hun har AMH-verdien også🤞 Ja, man blir det. Begge gangene jeg har tatt blodprøver så hadde jeg hvertfall ikke tilgang til å se AMH verdien kanskje de ikke vil at man skal Google så mye 😂 Håper du får svar fra gyn snart, og god helg! 💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #36 Del Skrevet 5. februar 2022 Elise93 skrev (5 timer siden): Ja, man blir det. Begge gangene jeg har tatt blodprøver så hadde jeg hvertfall ikke tilgang til å se AMH verdien kanskje de ikke vil at man skal Google så mye 😂 Håper du får svar fra gyn snart, og god helg! 💞 Haha, kanskje det😂 Da skal jeg høre med henne, takk😊 God helg til deg også💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #37 Del Skrevet 10. februar 2022 Fått svar fra gynekologen at AMH-verdien min er 23 og normal. Hun skrev også at de andre blodprøvene som jeg la som vedlegg over her er normale. Nå er mensen straks ferdig for denne gangen. Får vi se hva neste syklus bringer. En sliten sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 10. februar 2022 #38 Del Skrevet 10. februar 2022 Så bra at blodprøverne er normale. Har mannen din også tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #39 Del Skrevet 11. februar 2022 Prøver2021 skrev (11 timer siden): Så bra at blodprøverne er normale. Har mannen din også tatt? Han har tatt sædprøve, ja. Og den var normal. Andre prøver du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. februar 2022 #40 Del Skrevet 11. februar 2022 Så bra at prøvene var fine! ❤️ Alltid deilig å få bekreftet det. Hva med progesteron, skal du sjekke det også? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå