Gå til innhold

PS5 - Varsel om lagerstatus?


shab

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen insentiver for konsollprodusentene å lage en ny konsoll egentlig, så de utsetter det så lenge som mulig. Sony taper penger på hver eneste konsoll de produserer første perioden, og tar man med utviklingskostnader i tillegg forsvinner det nok en milliard eller to "rett ut av vinduet". 
Det beste for Sony er å selge 100 millioner enheter og selge spill. Spil, spill, spill. Og en og annen håndkontroller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kamerat er fornøyd etter at han kjøpte Ps5 med Fifa bundle til 6900,- forrige uke og har i dag fått hentelapp på posten.Så det er bare å følge med så er det fullt mulig å få tak i ny maskin uten å betale overpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg hadde aldri giddet å gi 10 000 eller mer for en ps5. Fikk min for 7700 og det var en bundle med et spill og hodetelefoner. Jeg kjøpte den i april, men skjønner at butikker kan overprise og komme unna med det. Sikkert noen som har ventet lenge og virkelig vil ha den, men drøyt når den har vært på markedet i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (1 time siden):

Jeg hadde aldri giddet å gi 10 000 eller mer for en ps5. Fikk min for 7700 og det var en bundle med et spill og hodetelefoner. Jeg kjøpte den i april, men skjønner at butikker kan overprise og komme unna med det. Sikkert noen som har ventet lenge og virkelig vil ha den, men drøyt når den har vært på markedet i flere år.

Bare vært i salg i litt under to år

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bare vært i salg i litt under to år

Anonymkode: 19692...af5

Fortsatt mye å betale over 10 000 når det nesten er dobbelt pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (8 minutter siden):

Fortsatt mye å betale over 10 000 når det nesten er dobbelt pris.

Man får mye for pengene :)

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Man får mye for pengene :)

Anonymkode: 19692...af5

Dette er ingenting å kverulere over. Når en maskin uten tilbehør er satt til ca 6000 så sier det seg selv at veldig mange ikke ønsker å betale over 10 000. Noen gjør det allikevel fordi det er fortsatt er vanskelig å få tak i ps5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (1 minutt siden):

Dette er ingenting å kverulere over. Når en maskin uten tilbehør er satt til ca 6000 så sier det seg selv at veldig mange ikke ønsker å betale over 10 000. Noen gjør det allikevel fordi det er fortsatt er vanskelig å få tak i ps5.

Din mening :)

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Man får mye for pengene :)

Anonymkode: 19692...af5

Hadde du betalt over 10k for en ps5? :) Når du vet du kunne fått den billigere ved å være tålmodig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Din mening :)

Anonymkode: 19692...af5

Du må gjerne utdype hvorfor du mener man får mye for pengene når du betaler 3-4000 over veilende.

Anonymkode: 81553...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte for et par dager siden, med FIFA dessverre, til rett over 7000. Kunne kjøpe med mer tilbehør til 8500 også, men det føltes ikke verd det. 

Ble lagt ut kl 06, kl 08 var de borte.

Anonymkode: 38984...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

Hadde du betalt over 10k for en ps5? :) Når du vet du kunne fått den billigere ved å være tålmodig? 

Hvis jeg var desperat nok ja, ganske vanskelig å få til normal pris, det ser man på hvor mange som fortsatt ikke har fått en

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du må gjerne utdype hvorfor du mener man får mye for pengene når du betaler 3-4000 over veilende.

Anonymkode: 81553...9b1

Du må være ekstremt heldig for å få tak i til normal pris, scalepere får de fleste 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ColaZero2018 skrev (3 timer siden):

Kamerat er fornøyd etter at han kjøpte Ps5 med Fifa bundle til 6900,- forrige uke og har i dag fått hentelapp på posten.Så det er bare å følge med så er det fullt mulig å få tak i ny maskin uten å betale overpris.

6900kr med kun et spill er overpris.

Endret av Reign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis jeg var desperat nok ja, ganske vanskelig å få til normal pris, det ser man på hvor mange som fortsatt ikke har fått en

Du må være ekstremt heldig for å få tak i til normal pris, scalepere får de fleste 

Anonymkode: 19692...af5

Jeg tror det er her vi har forskjellig oppfatning av ting :)

Hvis du virkelig vil ha en, er det ikke vanskelig å få varsel når butikker med normalpris får de inn på lager. Jeg har hjulpet 4 stykk med å få tak i konsoll, og nå som jeg ikke følger med aktivt lenger, får jeg allikevel jevnlig varsler her og der om butikker som har de inne :) Tviler på at det er så mange scalpere som kjøper lenger også, siden det ikke virker som det er like lett å få solgt de igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er her vi har forskjellig oppfatning av ting :)

Hvis du virkelig vil ha en, er det ikke vanskelig å få varsel når butikker med normalpris får de inn på lager. Jeg har hjulpet 4 stykk med å få tak i konsoll, og nå som jeg ikke følger med aktivt lenger, får jeg allikevel jevnlig varsler her og der om butikker som har de inne :) Tviler på at det er så mange scalpere som kjøper lenger også, siden det ikke virker som det er like lett å få solgt de igjen. 

Må ha endret seg siden sist år da

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må ha endret seg siden sist år da

Anonymkode: 19692...af5

Selvsagt har det det. Tilgangen på konsoller er fortsatt ikke god, men den er mye bedre enn hva den har vært. De store butikkene får jo jevnlig inn konsoller, og det virker som at de får flere enn før. I tillegg til at man kan ha flaks å få de i fysiske butikker sier jo også at noe har bedret seg. 

Og det at de overprisede tullebutikkene alltid har på lager, det viser vel også at de sliter med å få solgt det de sitter inne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (19 timer siden):

6900kr med kun et spill er overpris.

Uenig.....overpris for 1-2 år siden men ikke idag som ALT øker i pris + leverings/produksjons problemer.
Helt greit å kjøpe en konsoll ny til den prisen selv om man eventuelt får med et spill man ikke ønsker.

Anonymkode: fc83c...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...