Gå til innhold

PS5 - Varsel om lagerstatus?


shab

Anbefalte innlegg

Okapi skrev (5 minutter siden):

Det burde man, men det kan man ikke. Kan virke som de gjerne bundler med spill og dingser de har laget litt for mange av. Jeg måtte kjøpe med der der headsettet, og jeg spiller aldri med sånt. :P 

Nå når man kan lage egne album til å sortere spill i så får man mer verdt for pengene i hvert fall 😂 Den funksjonen hadde jeg savnet siden ps3, jeg liker å ha orden i ting

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 hours ago, AnonymBruker said:

Kjæresten min gadd ikke vente mer og bestilte for 2 uker siden, han betalte litt over 10 000. Men veldig verdt det ifølge han selv, han er storfornøyd. Litt vanskelig å dra han med meg på trening og andre ting vi pleier å gjøre sammen 😂🤷‍♀️ 

Anonymkode: b373e...798

Playstation 5 - Release 2022 | CDON

Burde kanskje bestilt denne? 6790kr

Ikke rart sentralbanken må sette opp renta når folk driter i kostnaden med å kjøpe ting... 

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

det er bare forhåndsbestilling…

Anonymkode: 19692...af5

Joda, det er en forhåndsbestilling. Men om man har klart å vente helt siden november 2020 med å skaffe seg en kan da umulig en uke til være et voldsomt problem. 

Antagelig synes Sentralbanken det, når pengene sitter såpass løst mellom hendene at man "gladelig" betaler overpris for å få noe. Om nok mennesker holder på sånn lager vi jo vår egen inflasjonsbombe. Ting som burde kostet 5000 betaler vi 7000 for, og hus til 3mill stiger til 3,5. Og nye elbiler kan man selge 20-80'000 dyrere enn man bestilte den for... 

Følger man PS5-tilgjengelig-tråden på diskusjon.no er CDON rimelig flinke med leveranser, og man skal ikke se bort fra at disse shippes til kunder allerede til uka 

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (12 minutter siden):

Joda, det er en forhåndsbestilling. Men om man har klart å vente helt siden november 2020 med å skaffe seg en kan da umulig en uke til være et voldsomt problem. 

Antagelig synes Sentralbanken det, når pengene sitter såpass løst mellom hendene at man "gladelig" betaler overpris for å få noe. Om nok mennesker holder på sånn lager vi jo vår egen inflasjonsbombe. Ting som burde kostet 5000 betaler vi 7000 for, og hus til 3mill stiger til 3,5. Og nye elbiler kan man selge 20-80'000 dyrere enn man bestilte den for... 

Følger man PS5-tilgjengelig-tråden på diskusjon.no er CDON rimelig flinke med leveranser, og man skal ikke se bort fra at disse shippes til kunder allerede til uka 

Man kan bli ventende i flere år..

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan bli ventende i flere år..

Anonymkode: 19692...af5

Hæ? Hvorfor det? Om de ikke leverer er det bare å legge inn en ny ordre et annet sted da... Platekompaniet, CDON, Elkjøp, Power, Dustin, NetonNet, OBS og Maxgaming slipper stadig konsoller for salg, det er bare å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

newman01 skrev (5 minutter siden):

Hæ? Hvorfor det? Om de ikke leverer er det bare å legge inn en ny ordre et annet sted da... Platekompaniet, CDON, Elkjøp, Power, Dustin, NetonNet, OBS og Maxgaming slipper stadig konsoller for salg, det er bare å følge med

Og krever over ti tusen laken

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Og krever over ti tusen laken

Anonymkode: 19692...af5

Nei, det gjør de ikke.

Anonymkode: 81553...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det gjør de ikke.

Anonymkode: 81553...9b1

Alle nettbutikker gjør det nå

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er bare forhåndsbestilling…

Anonymkode: 19692...af5

Cdon har ca alltid hatt det som forhåndsbestilling når de har fått inn konsoller, og sendt maks et par uker etter.

Og til en så godt som normal pris. De butikkene som selger til 10k, er de som virkelig vil tjene på det, eller har desperate kunder, og er etter min mening tullebutikker, slik som computersalg o.l. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 minutter siden):

Cdon har ca alltid hatt det som forhåndsbestilling når de har fått inn konsoller, og sendt maks et par uker etter.

Og til en så godt som normal pris. De butikkene som selger til 10k, er de som virkelig vil tjene på det, eller har desperate kunder, og er etter min mening tullebutikker, slik som computersalg o.l. 

Hørt om folk som forhåndsbestilte før ps5 som ut som fortsatt ikke har fått 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hørt om folk som forhåndsbestilte før ps5 som ut som fortsatt ikke har fått 

Anonymkode: 19692...af5

Fra cdon, eller andre steder? Vet ikke om komplett har ryddet i køen sin. Cdon har jo fått såpass mye maskiner at de bør ha fått ut til alle som har forhåndsbestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Fra cdon, eller andre steder? Vet ikke om komplett har ryddet i køen sin. Cdon har jo fått såpass mye maskiner at de bør ha fått ut til alle som har forhåndsbestilt. 

Så gale, glad jeg fant min på coop, man må være rask som lynet for å rekke å bestille 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så gale, glad jeg fant min på coop, man må være rask som lynet for å rekke å bestille 

Anonymkode: 19692...af5

Nei da, ikke nå lenger over alt. Flere steder de får ligge lenger ute, fordi de som virkelig har visst hvor de skal følge med for å få med seg hvor konsoller har blitt lagt ut for salg har fått tak i :) Forsvinner fortsatt relativt fort noen steder, det gjør de. Men de kan fint ligge ute i mange timer før det er tomt, sammenlignet med tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (13 timer siden):

Nei da, ikke nå lenger over alt. Flere steder de får ligge lenger ute, fordi de som virkelig har visst hvor de skal følge med for å få med seg hvor konsoller har blitt lagt ut for salg har fått tak i :) Forsvinner fortsatt relativt fort noen steder, det gjør de. Men de kan fint ligge ute i mange timer før det er tomt, sammenlignet med tidligere. 

Mon tro hvordan det blir med ps6

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mon tro hvordan det blir med ps6

Anonymkode: 19692...af5

Det er såpass langt frem i tid at komponentmangelen forhåpentligvis er under kontroll, vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (3 minutter siden):

Det er såpass langt frem i tid at komponentmangelen forhåpentligvis er under kontroll, vel

Nja ps5 er 2 år gammel så da er det bare snakk om 4-5 år til 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nja ps5 er 2 år gammel så da er det bare snakk om 4-5 år til 

Anonymkode: 19692...af5

Jeg tror kanskje situasjonen i verden gjør at det kan ta litt lenger før neste generasjon kommer, men jeg skal ikke skryte på meg å være ekspert på området 😛 Det har jo også vært leveringsproblemer for xbox - som jeg tenker at potensielt gjør at de vil forsøke forlenge levetiden på konsollgenerasjonen litt - for at flest mulig skal skaffe og bruke. Og kanskje sikre bedre tilgang på nye konsoller til slipp for neste gen. 

Men hva vet jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Jeg tror kanskje situasjonen i verden gjør at det kan ta litt lenger før neste generasjon kommer, men jeg skal ikke skryte på meg å være ekspert på området 😛 Det har jo også vært leveringsproblemer for xbox - som jeg tenker at potensielt gjør at de vil forsøke forlenge levetiden på konsollgenerasjonen litt - for at flest mulig skal skaffe og bruke. Og kanskje sikre bedre tilgang på nye konsoller til slipp for neste gen. 

Men hva vet jeg 😅

Det tror jeg også. Tror det er liten vits i å sette i gang ny produksjon av neste generasjon konsoll, når etterspørselen etter ps5 ikke er dekket ennå. Det er big business, så man selger så mye av et produkt før man setter fullt fokus på neste generasjon. 

Anonymkode: 507a7...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...