Gå til innhold

PS5 - Varsel om lagerstatus?


shab

Anbefalte innlegg

AprilRyan skrev (49 minutter siden):

Det har ingenting med trådens tema å gjøre.

Var bare et spørsmål, ikke noe galt å spørre om

norw skrev (29 minutter siden):

Ikke et særlig aktuelt spill for meg. PS5 blir også en stadig mer uinteressant konsoll etter så lang tid. Betale fullpris, eller mer enn release-pris, for en konsoll med vesentlig redusert levetid. 

Snakkes om cross play, som er enda en grunn til å droppe PS5. 

Den er ny så levetiden er mer enn lang nok

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt rart å selge Ps4 versjonen av et spill, selv om den kan oppgraderes til Ps5. 

Anonymkode: 811e0...9ab

Er lite forskjell 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt rart å selge Ps4 versjonen av et spill, selv om den kan oppgraderes til Ps5. 

Anonymkode: 811e0...9ab

Fordelen er jo at du kan spille på to konsoller - sammenlignet med ps5 utgaven 😛 Ellers er det jo ikke noe forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Var bare et spørsmål, ikke noe galt å spørre om

Den er ny så levetiden er mer enn lang nok

Anonymkode: 19692...af5

Har gått lang tid siden release. Halvannet år går ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (5 minutter siden):

Har gått lang tid siden release. Halvannet år går ikke. 

Det er ingenting, det er fortsatt nytt

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Andre ting som hva? Kontroller har jo knapper 

Anonymkode: 19692...af5

Hovedformålet med fjernkontrollen blir nok først og fremst avspilling av film på plate. Er nok av folk som har svære samlinger med DVD, og BD (og spesielt 4k BD) har betydelig bedre kvalitet enn noe strømmetjenestene kan tilby. Dette er nok først og fremst for spesielt filminteresserte, gjerne med skikkelig hjemmekino, så neppe noe de fleste PS5-eiere har behov for.

Personlig ville jeg nok valgt CDON-pakka fremfor den jeg kjøpte hos Elkjip, men kanskje en masse folk nå selger nye fjernkontroller for et par hundringser på Finn da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Litt rart å selge Ps4 versjonen av et spill, selv om den kan oppgraderes til Ps5. 

Anonymkode: 811e0...9ab

Det et nok så enkelt som at de har en haug av dem på lager de vil bli kvitt. Da jeg fikk sendingsinfoen fra Elkjøp var det tydelig at dette var tre separate kolli (som igjen ble to forsendelser), så det er altså pakker butikkene setter sammen, ikke Sony. Skjønner veldig godt at folk synes det er muggent å bundle ett produkt folk desperat vil ha, med to de ikke vil ha, men det er jo ikke så mye det gå an å gjøre med det. Kunne vært verre, kunne vært FIFA/CoD eller noe sånt fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (6 minutter siden):

Hovedformålet med fjernkontrollen blir nok først og fremst avspilling av film på plate. Er nok av folk som har svære samlinger med DVD, og BD (og spesielt 4k BD) har betydelig bedre kvalitet enn noe strømmetjenestene kan tilby. Dette er nok først og fremst for spesielt filminteresserte, gjerne med skikkelig hjemmekino, så neppe noe de fleste PS5-eiere har behov for.

Personlig ville jeg nok valgt CDON-pakka fremfor den jeg kjøpte hos Elkjip, men kanskje en masse folk nå selger nye fjernkontroller for et par hundringser på Finn da. :P 

Jeg har sett på dvd på ps maskiner siden ps2 og jeg har aldri hatt noe som helst problem med å bruke kontrolleren. Fjernkontroll bruker jeg på tv 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett på dvd på ps maskiner siden ps2 og jeg har aldri hatt noe som helst problem med å bruke kontrolleren. Fjernkontroll bruker jeg på tv 

Anonymkode: 19692...af5

Fint for deg, I guess? Klart du kan, det er jo fortsatt folk som helst trykker på selve TVen, men de fleste synes vel en fjernkontroll er mer komfortabelt og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har sett på dvd på ps maskiner siden ps2 og jeg har aldri hatt noe som helst problem med å bruke kontrolleren. Fjernkontroll bruker jeg på tv 

Anonymkode: 19692...af5

Men selv om du ikke har noe problem med det - så er det andre som ikke vil 😊

Det går jo kun på preferanser, som alt annet. 
 

Beklager avsporingen 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (2 minutter siden):

Fint for deg, I guess? Klart du kan, det er jo fortsatt folk som helst trykker på selve TVen, men de fleste synes vel en fjernkontroll er mer komfortabelt og praktisk.

Poenget mitt er at jeg synes det er bortkastet å kjøpe noe som har samme funksjon som kontrolleren, da kunne man heller kjøpt seg et spill liksom 

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget mitt er at jeg synes det er bortkastet å kjøpe noe som har samme funksjon som kontrolleren, da kunne man heller kjøpt seg et spill liksom 

Anonymkode: 19692...af5

Det er jo høyst subjektivt. For deg er det bortkastet, mens andre har stor glede av fjernkontroller, ratt, PS Move, og alle andre mulige dingser som gjør stort sett det samme som kontrolleren. Jeg kommer som sagt sikkert til å plukke den opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (Akkurat nå):

Det er jo høyst subjektivt. For deg er det bortkastet, mens andre har stor glede av fjernkontroller, ratt, PS Move, og alle andre mulige dingser som gjør stort sett det samme som kontrolleren. Jeg kommer som sagt sikkert til å plukke den opp etterhvert.

Plukke opp en ps5

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernkontroll med PS er svært greit siden jeg gjerne bruker den som BluRay spiller også. 

Men trodde det var lagerstatus vi diskuterte her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

Fjernkontroll med PS er svært greit siden jeg gjerne bruker den som BluRay spiller også. 

Men trodde det var lagerstatus vi diskuterte her? 

Er vel en ps5 tråd generelt nå :) Er det så mange som fortsatt kjøper dvd? Jeg har mange men sluttet for noen år siden, nå er jo det meste på strømmetjenester

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel en ps5 tråd generelt nå :) Er det så mange som fortsatt kjøper dvd? Jeg har mange men sluttet for noen år siden, nå er jo det meste på strømmetjenester

Anonymkode: 19692...af5

Ganske dumt når man vil se ting som ikke er tilgjengelig på streaming. Jeg liker å ha ting på fast format, når jeg først har kjøpt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

Ganske dumt når man vil se ting som ikke er tilgjengelig på streaming. Jeg liker å ha ting på fast format, når jeg først har kjøpt det. 

Håper du får tak i da :)

Anonymkode: 19692...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...