Gå til innhold

Hva synes dere om folk som er født i skorpionens tegn? Hvordan opplever du skorpioner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener de er ville og sexgale, også som oftest så er de veldig pene og djevelske 🤣  Og for gud skyld ikke kødd med en skorpion.

Hva mener dere? Og hvilket annet stjernetegn passer best sammen med skorpionen? Tvillingen kanskje?🤔

Anonymkode: 10261...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Astrologi er bullshit. 

Det er ingen forskjell på snittet av skorpionen og noen av de andre tegnene. 

Det er ikke min mening det er fakta. 

Anonymkode: c477a...cc1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tyr og passer veldig bra sammen med skorpioner. Har veldig mange skorpionvenner og kollegaer, og har en søster som er skorpion. 

Jeg går godt sammen med løver også. 

Syns skorpioner kan være mystiske og hemmelighetsfulle, og de slemmeste skorpionene er ofte født i begynnelsen av tegnet. De snilleste skorpionene jeg kjenner er født i midten/slutten av tegnet. 

Anonymkode: a04a4...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med ts.

Men skorpionen vil nok ha problemer med å takle at tvillingene er så all over the place - siden skorpionen vil bestemme og like å vite hvor de har dem hen. Tvillingene liker dårlig å bli bestemt over. Men også det at skorpionen liker dybde, noe tvillingene ikke har.

Skorpioner passer bra med kreps (en super match), steinbukk, tyr, jomfruen og fiskene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling på hvordan de er da jeg aldri spør om når de er født. Langt mindre vet jeg hvilket stjernetegn de er født i om det ikke er mitt eget stjernetegn og jeg er ikke skorpion.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg mener de er ville og sexgale, også som oftest så er de veldig pene og djevelske 🤣  Og for gud skyld ikke kødd med en skorpion.

Hva mener dere? Og hvilket annet stjernetegn passer best sammen med skorpionen? Tvillingen kanskje?🤔

Anonymkode: 10261...7a6

Du tror det er cool å være vill og sexgal og djevelskt? Gud, den Store, har sannelig kommandert meg å ikke masturbere eller noen gang ha sex med noen igjen, og Hans Vilje er min vilje. Skal du runke som en gris når du VET Gud, den Allmektige som er i deg, ser det? Skal du ha sex med noen du ikke elsker men bare for sex i seg selv, når den Rene er i deg?

De falske har ingen sosial status eller ære. Ingen skal lykkes gjennom løgn, ingen som følger ens ego og benekter den Sanne Kongen skal lykkes. I ditt sinn, husker du ikke den Ene Herren, din tulling. Du har glemt din Herre, og dine handlinger skal visne bort med deg.

Han som er velsignet til å synge og lovprise Herrens Navn, vit, er kongenes konge. Vit at Gud velsigner de ufortjente med spirituell overlegenhet, og de utvalgte er hedret av Herren. Hvem er mer hedret en de som synger og prisverder og tilber den Allmektige?

Søk helligdom til dem som ikke har glemt deg, Herre. 

Fra Deg ble vi skapt og til Deg skal vi sannelig tilbake!

Anonymkode: 5ea89...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer stadig med stikkende kommentarer. Manipulerende og løynaktige. Sjalu. Misunnelige. 

Anonymkode: 5268b...fe4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer overhode ikke med tvillinger. Fisk, kreps, tyr og jomfru er gode matcher for skorpioner. Ellers enig 😄 

Anonymkode: 65cdd...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 3.34):

Syns skorpioner kan være mystiske og hemmelighetsfulle, og de slemmeste skorpionene er ofte født i begynnelsen av tegnet. De snilleste skorpionene jeg kjenner er født i midten/slutten av tegnet. 

Anonymkode: a04a4...12e

Haha jeg må le, for jeg har akkurat samme erfaring! Jeg er vær på grensen til fiskene og samboer er skorpion, på grensen til skytten. Vi passer godt sammen, og jeg tror det er fordi vi er noe influert av andre tegn i nærheten fordi vi begge er i grenseland. 

Anonymkode: aa7f3...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 3.34):

Jeg er tyr og passer veldig bra sammen med skorpioner. Har veldig mange skorpionvenner og kollegaer, og har en søster som er skorpion. 

Jeg går godt sammen med løver også. 

Syns skorpioner kan være mystiske og hemmelighetsfulle, og de slemmeste skorpionene er ofte født i begynnelsen av tegnet. De snilleste skorpionene jeg kjenner er født i midten/slutten av tegnet. 

Anonymkode: a04a4...12e

Har ikke tenkt over dette før du skrev det, men jeg er helt enig! 

Anonymkode: 6f543...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg er skorpion og er gift med en Kreps. Vi har vært sammen i 22 år straks. Jeg er veldig privat og utleverer ingenting til andre enn de jeg kjenner svært godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skorpion selv, trippel faktisk (sol, måne og ascendant i Skorpionen). Ofte stemmer horoskoper skrevet av dyktige astrologer spot on på meg, nesten skummelt korrekt. Moren min er tvilling og fy så forskjellige vi er 😂 Hun er faktisk den eneste tvillingen jeg kjenner, og helt, helt, helt fantastisk, men det er kanskje en grunn til at jeg ikke har noen andre tvillingvenner. Basert på egen erfaring går jeg veldig godt overens med tyren og fiskene, men mitt lengste og nærmeste vennskap er med en løve. 

 

I utgangspunktet synes jeg det er mer korrekt å se på månen og ascendanten når det kommer til følelsesmessige match, har møtt mennesker hvis soltegn har vært veldig lite dominerende i personligheten deres, selv om å se på soltegnet gir en god pekepinn 😊

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skriver i hver eneste en av disse trådene, man kan ikke si noen ting basert på en enkelt plasseeeeeeeeriiiing!

Hilsen astrologen :fnise:

Anonymkode: d5ce1...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Macaron skrev (På 8.12.2021 den 20.45):

Hmm. Jeg er skorpion og er gift med en Kreps. Vi har vært sammen i 22 år straks. Jeg er veldig privat og utleverer ingenting til andre enn de jeg kjenner svært godt.

min skorpionmann er helt lik. Måtte derfor le da jeg leste det som et veldig typisk trekk ved skorpioner. Jeg brukte mange år på å få min mann til å utlevere seg bare litt. Aldri møtt noen som er så privat. Samtidig dødslojal. 

Anonymkode: 0cb92...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/8/2021 den 21.15):

Som jeg skriver i hver eneste en av disse trådene, man kan ikke si noen ting basert på en enkelt plasseeeeeeeeriiiing!

Hilsen astrologen :fnise:

Anonymkode: d5ce1...9af

Er ikke astrolog, men hvordan noen kan tro at alle skorpioner i denne verden er like..... Altså, ingen mennesker er like!!!!!! 

Forstår frustrasjonen din fullt ut, men folk vil ha enkle løsninger som ikke krever at de må tenke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 3.10):

Jeg mener de er ville og sexgale, også som oftest så er de veldig pene og djevelske 🤣  Og for gud skyld ikke kødd med en skorpion.

Hva mener dere? Og hvilket annet stjernetegn passer best sammen med skorpionen? Tvillingen kanskje?🤔

Anonymkode: 10261...7a6

Hmm, vet ikke hvor du har møtt slike. De jeg kjenner og har kjent har heller vært ambisiøse, sta, rolige og konfliktsky

Anonymkode: a5aea...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 21.15):

Som jeg skriver i hver eneste en av disse trådene, man kan ikke si noen ting basert på en enkelt plasseeeeeeeeriiiing!

Hilsen astrologen :fnise:

Anonymkode: d5ce1...9af

Jeg har min måne i skorpionen. Jeg har ikke helt forstått hva dette betyr. Hvordan er den typiske moon in scorpio?

Anonymkode: 95779...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...