Gå til innhold

Kunne du datet en heks?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Overhodet ikke. Jeg har data ei som var psykopat, så jeg har fått min andel mental galskap. Kun A4 herfra og ut.

Anonymkode: a2b8e...24f

Ikke så farlig date en Psykopat så lenge du ikke sier gjør noe galt med personen ;) 
Alle Politikere som styrer/Har styrt har jo vært psykopater, dem hakke følelser for folk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beviset sier seg vel selv. Det finnes ikke og ingen har kunnet bevise det.

Ha en god dag videre.

Anonymkode: ed5ff...61f

Lett og bevise Hekser/Druider har existert  ;) 

Skrevet

det er jeg ganske sikker på at jeg har gjort. en ond heks. katt hadde hun også. 

• Liker 2
Skrevet
SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

Koselig det ;)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Jeg har data ei som var psykopat, så jeg har fått min andel mental galskap. Kun A4 herfra og ut.

Hmm, så du mener at man lider av mental galskap bare fordi man tror på noe annet enn del generelle hopen? Personlig har jeg en helt vanlig A4 kontorjobb, tjener penger, ser helt normal ut og holder hus og hjem i normal stand.

Den eneste forskjellen på min praksis og andre er at jeg har en natt i ny og ne (nesten bokstavelig 😅) hvor jeg bedriver mitt. Dette merker ikke min samboer noe til. Har vi en samtale som går på livssyn utveksler vi hver vær oppfatning og lar det være med det. Ingen galskap, ingen ondskap 😊 Ingen jeg kjenner ville gjettet i sin villeste fantasi at jeg er praktiserende heks. 

Anonymkode: c0c1f...66b

• Liker 3
Skrevet
Rexxus skrev (Akkurat nå):

Koselig det ;)

nei, ikke noe særlig. jeg er sikker på at det hun påstod var mat egentlig var kokt i hop av roadkill og sopp fra hesters underliv etc. 

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

nei, ikke noe særlig. jeg er sikker på at det hun påstod var mat egentlig var kokt i hop av roadkill og sopp fra hesters underliv etc. 

lol?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er og blir et kjempeparadoks at voksne og ellers opplyste mennesker, kan engasjere seg i noe så infantilt og irrasjonelt. Men det er vel ikke så mye mer bemerkelsesverdig enn frimurerlosjen, Jehovas Vitner, engleklubber, BDSM-foreninger, og andre merkelige sekter og subkulturer, som kjennetegnes av umoden irrasjonalitet.. Når det særlig gjelder disse kvasiåndelige alternativbevegelsene som florerer om dagen, er det åpenbart noe ved tiden vi lever i som får folk til å flykte fra voksenlivets ansvar og tilbake til det barndommens infantile magi.

Anonymkode: a470b...04a

Jeg vil påstå at religion og spiritualitet er svært rasjonelt. 

Anonymkode: 69b88...07a

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne nok ikke ha gjort det, men det handler mer om hva slags vibe jeg ser etter i en partner enn noe annet. Jeg tror virkelig ikke på noe mer mellom himmel og jord og det er litt for virkelighetsfjernt for meg til at det hadde vært noe jeg hadde trivdes med å f.eks bo sammen med, men det betyr ikke at jeg ikke respekterer de for kulturen/livsstilen/troen sin, det er bare ikke min greie :) Har flere gode venner som er spirituelle av seg og vi er enige om å være uenige, men å date/være sammen med en heks blir nok for nært.

Anonymkode: 31234...d97

• Liker 1
Skrevet

Har selv troen på en del sånn, men det uten at jeg kaller meg heks!!!! - jeg kaller det selvinnsikt, "kunnskap", "åpenhet", og menneskelighet!  

Er interessert i mye av overnaturlige greier, og troa på mye... Men syns også det er skummelt mange som kun mest vil ha oppmerksomhet, og liksom måååå kalle seg noe ekstra eller " være litt ekstra".....  Blir for dumt da spør du meg!!! 

Anonymkode: ed91c...7d7

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil påstå at religion og spiritualitet er svært rasjonelt. 

Anonymkode: 69b88...07a

Ikke meg som ble sitert, men det finnes jo faktisk ingen synlig kobling mellom det nevnte og den virkelige verden. Hadde det hatt noe med virkeligheten å gjøre skulle man tro at det fantes et eller annet konkret som kunne sannsynliggjøre det, men den gang ei.

Skrevet
SidFernwilter skrev (45 minutter siden):

Alltid mange dyr. Både de du ser og ikke ser ;)

Anonymkode: 85f37...079

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke meg som ble sitert, men det finnes jo faktisk ingen synlig kobling mellom det nevnte og den virkelige verden. Hadde det hatt noe med virkeligheten å gjøre skulle man tro at det fantes et eller annet konkret som kunne sannsynliggjøre det, men den gang ei.

Jeg vil si at, Religion og spiritualitet henger sammen i noen religioner, men ikke alle.

Også vil jeg nevne det at: All religion er oppfunnet av mennesket :)
Dumt tro på en religion lol.
Bedre da være nøytral og tilhøre en befolkning som tror/mener det samme som oss selv da. Dvs dele erfaringer osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alltid mange dyr. Både de du ser og ikke ser ;)

Anonymkode: 85f37...079

at det var mye midd i sengen kan jeg skrive under på. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe problem det, de er jo ofte ganske lekre. Himler litt med øynene over trylleriet selvsagt, men såpass får man tåle. 

Anonymkode: c84aa...3e9

• Liker 1
Skrevet

Nei, har ikke tid og energi til folk som går imot grunnleggende vitenskap og ignorerer fakta.

Anonymkode: 82b3d...2e6

Skrevet

Herregud, så mye fjas folk driver med. 

• Liker 1
Skrevet
Rexxus skrev (4 timer siden):

HUn er ikke ekte HEKS lol, ok.
Heks er dem som drev naturlig og jobbet for naturen og fant ut av ting, exmpel lege midler osv, samme som meg, jeg er Druid, og kommer alltid til være det,
Jeg syns det er koselig jobbe med naturen, og leve med den :)

sunrise-938998.jpg

Litt skummelt at du som anser deg selv for å være druid kan påstå at noen ikke er heks via de få innblikkene du får gjennom en avisartikkel. 

Hva gjelder "heksemoten" - la folk gjøre hva de vil så lenge de ikke skader noen. Jeg liker ikke at Tiktok-heksene inspirerer til å gjøre tåpelige ting som å kjøpe krystaller, oljer og dingser. Kraften kommer fra DEG, ikke fra tingene du har. Det jeg liker med heksetrenden er at den kan være bra for unge kvinner. Å være sterk og "farlig" er jo akkurat det vi ble brent for.

Jeg kan mye om plantemedisin, naturens sykluser, osv. Jeg kunne kanskje kalt meg selv heks, men jeg målet er "klok kone". Hadde uansett blitt lempet på bålet for noen århundre siden.

Anonymkode: 70f98...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...