Gå til innhold

Gro Jeanette(jeanettebolla)


Myml1

Anbefalte innlegg

abderitt skrev (På 7.12.2021 den 18.23):

Hmm, tre stykk, heilt nye brukarar, derav ein som bekreftar at Jeanette faktisk er inn å les.
Småmystisk. 😝
 

Også så kleint å skrive om seg selv på den måten🙈 på et kvinneforum. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snøfnugg7.1 skrev (4 timer siden):

Hun har født 

Å da må det vel være forståelig at hun har tatt en pause for å ha en fin tid med barnet sitt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (8 timer siden):

Hvorfor har hun trukket seg vekk da? Om det ikke var KG?

Ikke KG i hvertfall☺️ Tilfeldig at denne tråden kom akkurat midt oppi det hele når hun hadde valgt å ta pause fra før av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvor langt kom hun i graviditeten egentlig? Fullgått normalt svangerskap? Rare greier, hun er vell bare ett sjeldent tilfelle.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenPrøver skrev (14 minutter siden):

Hvor langt kom hun i graviditeten egentlig? Fullgått normalt svangerskap? Rare greier, hun er vell bare ett sjeldent tilfelle.. 

Tilbake på snap i dag, så er vell bare å finne frem popcornet å få med seg hva alt oppstyret har vært

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (7 timer siden):

Tilbake på snap i dag, så er vell bare å finne frem popcornet å få med seg hva alt oppstyret har vært

Oppstyr? Hvilket oppstyr? Ho har vært stille en stunn for at hun har en liten baby! Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annicken89 skrev (12 minutter siden):

Oppstyr? Hvilket oppstyr? Ho har vært stille en stunn for at hun har en liten baby! Hva er galt med det?

Einig her. Synes det er bra ho tek seg ein pause frå sosiale medier for å heller ha fokus på barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (10 timer siden):

Oppstyr? Hvilket oppstyr? Ho har vært stille en stunn for at hun har en liten baby! Hva er galt med det?

Altså hva folk her har ment, hva de legger i det. Jeg har ingen forutsetning om å mene noe som helst om henne. Men denne posten gjorde meg nygjerrig på hvem hun er, fordi i denne posten har det vært mye oppstyr. Nå synes jeg fu må kutte ut å tro at alt er en angrip mot personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
FrøkenPrøver skrev (På 12.2.2022 den 19.08):

Jaggu så har dere rett. Vlogger daglig nå som hu har fått corona og er vaksinert. 

Hvor vlogger hun nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenPrøver skrev (På 12.2.2022 den 19.08):

Jaggu så har dere rett. Vlogger daglig nå som hu har fått corona og er vaksinert. 

Hun skrev at hun var uvaksinert for en uke siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
TuriE skrev (På 18.2.2022 den 12.34):

Hun skrev at hun var uvaksinert for en uke siden

Hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (1 time siden):

Hvor? 

Det var på instagram for en stund siden. Men ikke sett at hun har lagt ut noe i det siste da, men må ærlig innrømme at jeg ikke følger så godt med på hun 😅 driver hun fortsatt på med snapchat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TuriE skrev (2 timer siden):

Det var på instagram for en stund siden. Men ikke sett at hun har lagt ut noe i det siste da, men må ærlig innrømme at jeg ikke følger så godt med på hun 😅 driver hun fortsatt på med snapchat? 

Ikke noen av de plassene jeg har fulgt hun 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...