Gå til innhold

Gro Jeanette(jeanettebolla)


Myml1

Anbefalte innlegg

Lunabelle skrev (36 minutter siden):

Sånne som meg...? Jeg har ikke hengt ut henne. Vis meg gjerne hvor jeg har gjort det i så fall! Jeg har tvert imot ikke nevnt henne med et ord. Skrev derimot til deg at du ikke bør brette ut dine egne diagnoser fordi det kan komme til å henge ved deg lenge, både  her inne og andre steder hvis noen kjenner deg igjen. 

Skrev ikke spesifikt at du DU gjorde det jeg? Skrev dere jeg. Jeg bryr meg fint lite om folk ser at jeg har LS, spiller vel liten rolle. Og jeg la fram kun en diagnose, ikke diagnoser som er flertall. 

poenget var å få frem at alle sykdommer ikke vises utenpå som jeg skrev tidligere.
Om folk gjenkjenner meg her har ikke noe å si, for LS har blitt en mer vanlig sykdom blant kvinner😉og noen menn.

Har ikke tenkt til å kommentere så veldig mye mer på detta forumet uansett så😉

Endret av Annicken89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeanettebollabeck skrev (3 timer siden):

Jeg syns det er litt moro å bli kalt influencer, for det er ikke en betegnelse jeg bruker på meg selv annet i en situasjon der det blir tullet med. Men, så klart, skal vel alltids overleve å bli kalt det.

Eksponeringsbehov har jeg ikke, behovet jeg har er å informere andre om hvordan det er å leve slik. Jeg tror ikke så mange tenker over hvor mye mennesker der ute som sliter med det ene og det andre trenger at noen taler dems sak. Det kan virke som man prøver å få oppmerksomhet osv, men, det er ikke fakta. Da jeg valgte å bli offentlig person, så var ikke det for oppmerksomheten, det var for jeg ønsket å bidra til å vise at det er lov å være det mennesket man er med alle skavanker, noe jeg skulle ønske flere også forstod. Jeg prøver ikke gjøre meg hverken verre eller bedre enn noen andre, jeg prøver bare hjelpe andre mennesker i samme situasjon. Og jeg tenker, det er jo fritt valg å følge meg eller ikke? Ingenting av mine "lidelser" går utover mine barn. De har alt de trenger til en hver tid. Og at mitt barn har sine utfordringer, det er også helt okei og det er helt okei å snakke om, så lenge barnet i seg selv ikke eksponeres. Og svangerskapet mitt denne gangen har vært hardt. Jeg holdt f.eks på å miste gutten vår i uke 28 pga en stor blødning. Men er det noen som klarer å se den sorgen i det? Nei, fordi jeg fortalte aldri HVA hele greiene var eller hvordan alt var for oss.. Så jeg føler det er så urettferdig av andre å sitte slik som trådstarter har gjort i dag.

Takk, det var ihvertfall en hyggelig ting å høre. Barna har ingenting på SOME å gjøre. Og har jeg delt bilder av henne de få gangene jeg har, har jeg passet på at det hverken er sårbare situasjoner eller noe som kan brukes mot henne som større. 

Du er kritisk til å dele bilder av barna, men du synes det er ok å utlevere deres utfordringer? Ikke for å være slem altså, men jeg lurer oppriktig 🤔

Endret av Gjenferdet
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet nye diagnoser en gang i året,  barnet har flere diagnoser. I graviditeten har du skrevet at du blir satt i gang, gang på gang uten at det faktisk skjer. Du kom ikke til å gå over uke 28, så var det ikke over 32, så var det ikke over 36, å hva er du nå, Jeanettebolla? Du må ha forståelse for at noen kan reagere på dette. Kanskje du kunne forklart ting litt bedre, eller latt være å være offentlig. Eksponeringsbehov har alle som driver med offentlig snap og insta. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (19 minutter siden):

Det har kommet nye diagnoser en gang i året,  barnet har flere diagnoser. I graviditeten har du skrevet at du blir satt i gang, gang på gang uten at det faktisk skjer. Du kom ikke til å gå over uke 28, så var det ikke over 32, så var det ikke over 36, å hva er du nå, Jeanettebolla? Du må ha forståelse for at noen kan reagere på dette. Kanskje du kunne forklart ting litt bedre, eller latt være å være offentlig. Eksponeringsbehov har alle som driver med offentlig snap og insta. 

Da tenker jeg at du heller kan være voksen nok til å kontakte meg privat enn å ha et så stort behov for å bruke kvinneguiden for å henge ut noen :) Jeg svarer deg så gjerne, men ikke når du oppfører deg på denne måten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanettebollabeck skrev (2 timer siden):

Da tenker jeg at du heller kan være voksen nok til å kontakte meg privat enn å ha et så stort behov for å bruke kvinneguiden for å henge ut noen :) Jeg svarer deg så gjerne, men ikke når du oppfører deg på denne måten :)

Godt sagt Jeanette👏🏻 Men det er hun nok ikke voksen nok til å tørre, enklere å henge ut folk på forum isteden. Jeg synes du er tøff som tørr å dele om livet ditt❤️ Og til myml1: når man først tørr å stå frem om livet sitt og sin situasjon er det ikke sikkert at vedkommende slipper ut alt på en gang. Er faktisk ganske tøft å i det heletatt tørre å stå frem med alt hun plages med! Fordi hun tørr så har det hjulpet meg masse på mange måter! Men her var det visst ikke lov å trekke frem om seg selv og min kropp som lunabelle skrev,så da stopper vi der❤️
 

men en stor takk til jeanette for at hun tørr👏🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (4 minutter siden):

Godt sagt Jeanette👏🏻 Men det er hun nok ikke voksen nok til å tørre, enklere å henge ut folk på forum isteden. Jeg synes du er tøff som tørr å dele om livet ditt❤️ Og til myml1: når man først tørr å stå frem om livet sitt og sin situasjon er det ikke sikkert at vedkommende slipper ut alt på en gang. Er faktisk ganske tøft å i det heletatt tørre å stå frem med alt hun plages med! Fordi hun tørr så har det hjulpet meg masse på mange måter! Men her var det visst ikke lov å trekke frem om seg selv og min kropp som lunabelle skrev,så da stopper vi der❤️
 

men en stor takk til jeanette for at hun tørr👏🏻❤️

Hun bør heller la være å dele, for det blir aldri fulle sannheten, kun små drypp innimellom. Hun snapper aldri livet sitt, kun om det er noe tragisk som skjer som kan gi litt oppmerksomhet. Så da kan hun heller legge ned influenserdrømmen

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeanettebollabeck skrev (2 timer siden):

Da tenker jeg at du heller kan være voksen nok til å kontakte meg privat enn å ha et så stort behov for å bruke kvinneguiden for å henge ut noen :) Jeg svarer deg så gjerne, men ikke når du oppfører deg på denne måten :)

Det er en grunn for at de her forumene finnes, ikke alle vil være offentlig. Det respekterer heller ikke du, for du henger ut folk som skriver til deg direkte 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (3 minutter siden):

Hun bør heller la være å dele, for det blir aldri fulle sannheten, kun små drypp innimellom. Hun snapper aldri livet sitt, kun om det er noe tragisk som skjer som kan gi litt oppmerksomhet. Så da kan hun heller legge ned influenserdrømmen

Men kjære deg da, kan ho ikke få lov til å være det flotte mennesket ho er? Hvis man ser helheten i alt ho snakker om å ser sammenhengen så har ho gitt den hele sannheten om det ho velger å dele om i livet sitt.Mulig jeg følger henne flere plasser enn hva du gjør og ser helheten i hennes liv som hun deler om. Jeg synes fortsatt hun er tøff som tørr å dele med oss andre. Ikke alle tørr det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (4 timer siden):

Det har kommet nye diagnoser en gang i året,  barnet har flere diagnoser. I graviditeten har du skrevet at du blir satt i gang, gang på gang uten at det faktisk skjer. Du kom ikke til å gå over uke 28, så var det ikke over 32, så var det ikke over 36, å hva er du nå, Jeanettebolla? Du må ha forståelse for at noen kan reagere på dette. Kanskje du kunne forklart ting litt bedre, eller latt være å være offentlig. Eksponeringsbehov har alle som driver med offentlig snap og insta. 

Denne kommentaren er en vinner! Har lagt ekstremt godt merke til det selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Jeanettebollabeck skrev (På 7.12.2021 den 23.13):
Myml1 skrev (På 8.12.2021 den 8.23):

Det har kommet nye diagnoser en gang i året,  barnet har flere diagnoser. I graviditeten har du skrevet at du blir satt i gang, gang på gang uten at det faktisk skjer. Du kom ikke til å gå over uke 28, så var det ikke over 32, så var det ikke over 36, å hva er du nå, Jeanettebolla? Du må ha forståelse for at noen kan reagere på dette. Kanskje du kunne forklart ting litt bedre, eller latt være å være offentlig. Eksponeringsbehov har alle som driver med offentlig snap og insta. 

 

 

Endret av Sortefår
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Myml1 skrev (På 8.12.2021 den 8.23):

Det har kommet nye diagnoser en gang i året,  barnet har flere diagnoser. I graviditeten har du skrevet at du blir satt i gang, gang på gang uten at det faktisk skjer. Du kom ikke til å gå over uke 28, så var det ikke over 32, så var det ikke over 36, å hva er du nå, Jeanettebolla? Du må ha forståelse for at noen kan reagere på dette. Kanskje du kunne forklart ting litt bedre, eller latt være å være offentlig. Eksponeringsbehov har alle som driver med offentlig snap og insta. 

Jeg ble så nygjerrig på hvem det var etter dette innlegget. Fant hun bare på instagram, og der var det kun bilder av at hun var gravid. Har hun sluttet å være influencer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TuriE skrev (På 22.12.2021 den 13.18):

Jeg ble så nygjerrig på hvem det var etter dette innlegget. Fant hun bare på instagram, og der var det kun bilder av at hun var gravid. Har hun sluttet å være influencer? 

Ja, har seg i det minste en pause. Tiden vil vise om hun kommer tilbake eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (17 timer siden):

Ja, har seg i det minste en pause. Tiden vil vise om hun kommer tilbake eller ikke

Hun må vist ha blitt litt skremt av innlegget. Men hvis det har vært slik det fremstår, mye eksponering av barns sykdom, så var dette nok en fin måte å bli bevist på. Kan kanskje være at hun ikke har tenkt på det som ett dilemma før nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (3 timer siden):

Hun må vist ha blitt litt skremt av innlegget. Men hvis det har vært slik det fremstår, mye eksponering av barns sykdom, så var dette nok en fin måte å bli bevist på. Kan kanskje være at hun ikke har tenkt på det som ett dilemma før nå.

Blitt skremt? Er en grunn til at hun har en pause vettu. Jeg vet hvorfor, for jeg har fulgt med ig skjønner henne så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Annicken89 skrev (2 timer siden):

Blitt skremt? Er en grunn til at hun har en pause vettu. Jeg vet hvorfor, for jeg har fulgt med ig skjønner henne så godt

Er vell ikke rart at man trekker slike konklusjoner etter sammenhengen her? Rett etter dette innlegget kom, så ble det stille. Hvis du vet grunnen, fordi hun har snakket om det offentlig, synes jeg det er rart du ikke heller forklarer hvorfor og informerer om det, i stede for å bli fornærmet av at man trekker slike konklusjoner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (1 time siden):

Er vell ikke rart at man trekker slike konklusjoner etter sammenhengen her? Rett etter dette innlegget kom, så ble det stille. Hvis du vet grunnen, fordi hun har snakket om det offentlig, synes jeg det er rart du ikke heller forklarer hvorfor og informerer om det, i stede for å bli fornærmet av at man trekker slike konklusjoner. 

Litt dumt å trekke konklusjoner når man egentlig ikke vet hvorfor synes jeg, men det er nå meg da.Er en god grunn til det. Er ikke min oppgave å informere om hvorfor hun har trukket seg tilbake en stunn. Men for dem som har fått med seg at hun var gravid kan vel forstå hvorfor

Endret av Annicken89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (På 24.12.2021 den 19.36):

Litt dumt å trekke konklusjoner når man egentlig ikke vet hvorfor synes jeg, men det er nå meg da.Er en god grunn til det. Er ikke min oppgave å informere om hvorfor hun har trukket seg tilbake en stunn. Men for dem som har fått med seg at hun var gravid kan vel forstå hvorfor

Hvorfor har hun trukket seg vekk da? Om det ikke var KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...