Gå til innhold

Gro Jeanette(jeanettebolla)


Myml1

Anbefalte innlegg

Ikke den mest kjente «influenseren». Men lurer på om det er flere her ute som har fulgt henne en stund. Har egentlig lyst til å skrive en avhandling om hvorfor jeg lurer, men redd det kan stride mot reglene her inne 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikkje fulgt ho, men føler ho dukker opp over alt uansett. 

Virkar som eit veldig spesielt menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fulgt henne kjempe lenge. Og hun er verdens søteste og tøffeste dame som tørr å stå frem om sitt liv.Hun er mye syk og har usynlige sykdommer. Hva bekymrer du deg for egentlig? Må sykdommer vises utenpå?det finnes så mye usynlige men alvorlige sykdommer som en ikke kan se utenpå ett menneske altså..trenger ikke å se ut som ett mørbanka kjøtthue for å være syk vettu. Lavt stoffskifte som jeg har er en USYNLIG sykdom og til tider er det vanskelig å stå opp en dag bare fordi legen ikke har funnet riktig dose medisin for min kropp! Hold på med regulering av medisin i 14!! År nå, ja du leste riktig, i 14 år og det blir aldri riktig for min kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (3 minutter siden):

Ja har fulgt henne kjempe lenge. Og hun er verdens søteste og tøffeste dame som tørr å stå frem om sitt liv.Hun er mye syk og har usynlige sykdommer. Hva bekymrer du deg for egentlig? Må sykdommer vises utenpå?det finnes så mye usynlige men alvorlige sykdommer som en ikke kan se utenpå ett menneske altså..trenger ikke å se ut som ett mørbanka kjøtthue for å være syk vettu. Lavt stoffskifte som jeg har er en USYNLIG sykdom og til tider er det vanskelig å stå opp en dag bare fordi legen ikke har funnet riktig dose medisin for min kropp! Hold på med regulering av medisin i 14!! År nå, ja du leste riktig, i 14 år og det blir aldri riktig for min kropp

Hva har egentlig din kropp, sykdom og medisinering med den influenseren å gjøre? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å sitte og lese om seg selv på kvinneguiden. Meg og kjendisene 😄👏🏼

Så hyggelig at dere bruker tid på å skrive om meg her inne og bruker tid på å følge hverdagen min. Jeg blir så glad av å se dere bruker tiden deres på dette ♥️

Jeg kan altså informere dere om at det er så mye dere ikke får med dere i løpet av en dag noen sted. Dere ser det lille dere ser og tror det er det som er fakta. Jada, jeg har mine sykdommer jeg som jeg må deale med og har valgt å være åpen om. Og tror ikke dere at det allerede er mennesker som vet om disse sykdommene og at jeg får god oppfølgning? Psykisk lidelse har jeg også, ADHD og PTSD. Dette blir også fulgt godt opp. Jeg har instanser i hue og ræva som følger meg og mine barn opp på best mulig måte. Så det er ingen vits å være sååååå bekymret altså. Som regel er det de som har svinn på skogen som må hyle her inne har jeg lært 😁

Tusen takk for at dere velger å dele meg videre og gjøre at jeg når ut til enda flere folk! 

 

Kos dykkon😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (39 minutter siden):

Hva har egentlig din kropp, sykdom og medisinering med den influenseren å gjøre? 

Poenget er å få frem at mange sykdommer er USYNLIGE, men ikke sikkert du forsto det du😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tre stykk, heilt nye brukarar, derav ein som bekreftar at Jeanette faktisk er inn å les.
Småmystisk. 😝
 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (1 minutt siden):

Hmm, tre stykk, heilt nye brukarar, derav ein som bekreftar at Jeanette faktisk er inn å les.
Småmystisk. 😝
 

Jeg er inne å leser ja. Og selvfølgelig forsvarte jeg meg med eget navn når det er så ufattelig barnslige damer som holder på som dette her inne. Noe mer du lurer på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (4 minutter siden):

Hmm, tre stykk, heilt nye brukarar, derav ein som bekreftar at Jeanette faktisk er inn å les.
Småmystisk. 😝
 

Haha, du får søke opp navnet mitt da vettu. Jeg er meg i egen person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (1 time siden):

Poenget er å få frem at mange sykdommer er USYNLIGE, men ikke sikkert du forsto det du😉

Jeg, og de aller fleste andre, vet at mange sykdommer er usynlige. Man trenger ikke å dra frem sin egen historie og diagnoser for å forsvare en influenser. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (2 timer siden):

Hmm, tre stykk, heilt nye brukarar, derav ein som bekreftar at Jeanette faktisk er inn å les.
Småmystisk. 😝
 

Og hva tror du grunnen er for at det brått blir nye brukere? Er det plutselig ikke lov å lage seg profil for å kommentere og delta i denne såkalte debatten? Og småmystisk er det heller ikke 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladiescorner skrev (21 minutter siden):

Og hva tror du grunnen er for at det brått blir nye brukere? Er det plutselig ikke lov å lage seg profil for å kommentere og delta i denne såkalte debatten? Og småmystisk er det heller ikke 🤦🏼‍♀️

Har skjedd tidlegare att personar som vert omtalt på kvinneguiden lagar seg fleire brukarar for å diskutere seg sjølv. Sjølvsagt er det lov å lage seg profil, men når alle vert laga innen same time er det faktisk litt suspicious. Menmen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

abderitt skrev (46 minutter siden):

Har skjedd tidlegare att personar som vert omtalt på kvinneguiden lagar seg fleire brukarar for å diskutere seg sjølv. Sjølvsagt er det lov å lage seg profil, men når alle vert laga innen same time er det faktisk litt suspicious. Menmen. 

Menmen faktisk.... At andre gjør det,betyr da ikke at ho har gjort det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 timer siden):

Jeg, og de aller fleste andre, vet at mange sykdommer er usynlige. Man trenger ikke å dra frem sin egen historie og diagnoser for å forsvare en influenser. 

Jo noen ganger må man faktisk det så slike som deg kan lage en diskusjon ut av det også🤦🏻‍♀️ 

så hvorfor henger dere ut ei med usynlige sykdommer her da som er så åpen om livet sitt?

Selvfølgelig forsvarer jeg henne. Det ble oppretta en tråd direkte mot dette mennesket!

Lite å gjøre i disse førjulstider eller er dere bare slik at dere må henge ut andre for å føle dere bedre selv?🤦🏻‍♀️ Mennesket er unikt av mange grunner. Noen mer åpen om livet sitt og deler og andre mere lukket. Men kjære vene, det er lavmål å starte en tråd for å henge ut ett menneske som henne altså. Har fulgt henne lenge og dette mennesket er supert🙌🏻 Tøff er hun som tørr å snakke, tørr å vise! Å btw så er hu ikke BARE en influenser men ett levende menneske med følelser om dere ikke visste det fra før av liksom!

Endret av Annicken89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ladiescorner skrev (24 minutter siden):

Menmen faktisk.... At andre gjør det,betyr da ikke at ho har gjort det... 

jupp akkurat. Er jo bare å sjekke ip det da så ser man at disse brukerne er forskjellige steder i landet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, til trass for at Jeanette virkar til å ha eit ekstremt eksponeringsbehov (som resten av influencer-folket i 2021), so legg ho ikkje ut bilete av dottera si, det synes eg er veldig flott! 

Det skal du ha Jeanette! 👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (13 minutter siden):

Men, til trass for at Jeanette virkar til å ha eit ekstremt eksponeringsbehov (som resten av influencer-folket i 2021), so legg ho ikkje ut bilete av dottera si, det synes eg er veldig flott! 

Det skal du ha Jeanette! 👏

Jeg syns det er litt moro å bli kalt influencer, for det er ikke en betegnelse jeg bruker på meg selv annet i en situasjon der det blir tullet med. Men, så klart, skal vel alltids overleve å bli kalt det.

Eksponeringsbehov har jeg ikke, behovet jeg har er å informere andre om hvordan det er å leve slik. Jeg tror ikke så mange tenker over hvor mye mennesker der ute som sliter med det ene og det andre trenger at noen taler dems sak. Det kan virke som man prøver å få oppmerksomhet osv, men, det er ikke fakta. Da jeg valgte å bli offentlig person, så var ikke det for oppmerksomheten, det var for jeg ønsket å bidra til å vise at det er lov å være det mennesket man er med alle skavanker, noe jeg skulle ønske flere også forstod. Jeg prøver ikke gjøre meg hverken verre eller bedre enn noen andre, jeg prøver bare hjelpe andre mennesker i samme situasjon. Og jeg tenker, det er jo fritt valg å følge meg eller ikke? Ingenting av mine "lidelser" går utover mine barn. De har alt de trenger til en hver tid. Og at mitt barn har sine utfordringer, det er også helt okei og det er helt okei å snakke om, så lenge barnet i seg selv ikke eksponeres. Og svangerskapet mitt denne gangen har vært hardt. Jeg holdt f.eks på å miste gutten vår i uke 28 pga en stor blødning. Men er det noen som klarer å se den sorgen i det? Nei, fordi jeg fortalte aldri HVA hele greiene var eller hvordan alt var for oss.. Så jeg føler det er så urettferdig av andre å sitte slik som trådstarter har gjort i dag.

Takk, det var ihvertfall en hyggelig ting å høre. Barna har ingenting på SOME å gjøre. Og har jeg delt bilder av henne de få gangene jeg har, har jeg passet på at det hverken er sårbare situasjoner eller noe som kan brukes mot henne som større. 

Endret av Jeanettebollabeck
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annicken89 skrev (1 time siden):

Jo noen ganger må man faktisk det så slike som deg kan lage en diskusjon ut av det også🤦🏻‍♀️ 

så hvorfor henger dere ut ei med usynlige sykdommer her da som er så åpen om livet sitt?

Selvfølgelig forsvarer jeg henne. Det ble oppretta en tråd direkte mot dette mennesket!

Lite å gjøre i disse førjulstider eller er dere bare slik at dere må henge ut andre for å føle dere bedre selv?🤦🏻‍♀️ Mennesket er unikt av mange grunner. Noen mer åpen om livet sitt og deler og andre mere lukket. Men kjære vene, det er lavmål å starte en tråd for å henge ut ett menneske som henne altså. Har fulgt henne lenge og dette mennesket er supert🙌🏻 Tøff er hun som tørr å snakke, tørr å vise! Å btw så er hu ikke BARE en influenser men ett levende menneske med følelser om dere ikke visste det fra før av liksom!

Sånne som meg...? Jeg har ikke hengt ut henne. Vis meg gjerne hvor jeg har gjort det i så fall! Jeg har tvert imot ikke nevnt henne med et ord. Skrev derimot til deg at du ikke bør brette ut dine egne diagnoser fordi det kan komme til å henge ved deg lenge, både  her inne og andre steder hvis noen kjenner deg igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...