Gå til innhold

Hvordan bruker jeg den?


Gjest Hudorm-fjerner

Anbefalte innlegg

Gjest Hudorm-fjerner

Jeg har kjøpt en liten tingest fra Body shop som skal klemme ut hudormer. Men hvordan funker den egentlig? Det er en metallgreie med en løkke (også i metall) på hver side, en litt større en den andre.

Hvordan bruker jeg dette vidunderet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*

Så, jeg prøvde den i går. Fikk ikke fjernet hudormer, men ødela nesten nesen min i forsøket. Hjelp, please! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal stå "instruksjoner" bakpå pakningen. Poenget er iallefall å legge løkken over hudormen og legge press på den. Men dette har du vel prøvd ut :) Jeg har også gått til innkjøp av en hudormfjerner, men den var ikke noe miralkel-worker akkurat, men fjernet i allefall noen små hudormer, så få si meg fornøyd.

Du får prøver å unngå å ødelegge nesen neste gang da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ble veldig glad da jeg så denne tråden. Tenkte at nå skal jeg endelig lære og bruke denne "dingsen", men ser ut til at vi sliter med det samme.....

Huden min var ikke pen etter at jeg hadde forsøkt og borre noen stakkrs hudormer opp gjennom hullet i redskapen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte å bruke en sånn sak den gang for 15 år siden da jeg gikk på hudpleieskole..

Den er ikke noe særlig å bruke på hudormene andre plasser enn de som er vanskelig tilgjengelig, som f.eks gropen/furen mellom nesevinge og kinn og inngangen til ørene (ja faktisk, bare spør en venninne eller typen om å sjekke, så får du vite hvordan det står til i ørene). På lett tilgjengelige og på "flate" områder gjør dingsen lett mer skade enn om man klemmer hudormene med fingrene.

Det finnes liksom bare en måte å bruke en sånn greie på, men jeg syns det er kjempevanskelig å forklare på en forståelig måte..

Gjør slik: Legg "løkka" over hudormen slik at den titter ut av det lille hullet. Trykk dingsen lett ned i huden, varier litt på stedet du trykker rundt hudormen, men den skal alltid være mer eller mindre i sentrum av "løkka". Når ormen kommer helt ut av vinduet har du klart det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...