Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #61 Skrevet 15. oktober 2005 5 minutt, var det den litt kjeksaktige med litt knuste nøtter og nougat? Min topp 5: 1. Troika 2. Mokkabønner 3. Nero 4. Daim 5. Mon Cherie
Smilla78 Skrevet 15. oktober 2005 #62 Skrevet 15. oktober 2005 Hmmmmmmm. Vanskelig å velge bare 5, men får prøve; Stratos med nøtter Bocca Smash Appelsinkrokanrull Lion
Gjest piaf Skrevet 15. oktober 2005 #63 Skrevet 15. oktober 2005 1. Mørk belgisk konfekt 2. Hvit belgisk konfekt 3. Lindt sjokolade 70 % kakao 4. Hjemmelaget marsipankonfekt med trekk av... mørk belgisk sjokolade. ← Etter noen dagers tenking kan jeg føye til punkt 5 på listen: Suchard Rocher noir.
Ciara Skrevet 16. oktober 2005 #64 Skrevet 16. oktober 2005 5 minutt, var det den litt kjeksaktige med litt knuste nøtter og nougat? Min topp 5: 1. Troika 2. Mokkabønner 3. Nero 4. Daim 5. Mon Cherie ← Ja, den var det! Den var jo så god!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #65 Skrevet 16. oktober 2005 Krokantrøffel Mandelstang Melkesjokolade med kjekskuler Festkarameller Spesial
Keysia Skrevet 16. oktober 2005 #66 Skrevet 16. oktober 2005 1. Marsipan brød 2. Troika 3. stratos m/nøtter 4. krembanan 5. krokan
Gjest Anneli Skrevet 17. oktober 2005 #67 Skrevet 17. oktober 2005 Hvorfor sier ingen Smash!? Det er bare saa fantastisk godt ← Hihi, satte jo smash på førsteplass to innlegg over deg ;D Det er jo sååå godt!
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #68 Skrevet 29. desember 2007 Her er mine: 1. Krembanan 2. Mandelstang 3. Nuts 4. Hobby 5. Caramello 1. Kindermaxi 2. Melkesjokolade 3. Hvit dronningsjokolade 4. Stratos 5. Kvikklunsj
rugrat Skrevet 29. desember 2007 #69 Skrevet 29. desember 2007 Mandelstang Troika Snickers New Energy Krokanrull
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #70 Skrevet 29. desember 2007 Center Festkarameller (de har sjokolade utenpå) Bamsemums Cuba Peanøttkubbe For min del MÅ det være karamell, nougat e.l i sjokoladen, er ikke så glad i ren sjokolade. Også liker jeg best lys sjokolade, dessverre. Vet at mørk er "sunnere". Men svensk sjokolade er pyton, altfor søt!! Kjøper aldri sjokkis når jeg er på harry-tur.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå