Gå til innhold

Sjokolade topp 5!


Fremhevede innlegg

Skrevet

5 minutt, var det den litt kjeksaktige med litt knuste nøtter og nougat?

Min topp 5:

1. Troika

2. Mokkabønner

3. Nero

4. Daim

5. Mon Cherie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmmmm. Vanskelig å velge bare 5, men får prøve;

Stratos med nøtter

Bocca

Smash

Appelsinkrokanrull

Lion

Skrevet
1. Mørk belgisk konfekt

2. Hvit belgisk konfekt

3. Lindt sjokolade 70 % kakao

4. Hjemmelaget marsipankonfekt med trekk av... mørk belgisk sjokolade. :sjarmor:  :sjenert:

Etter noen dagers tenking kan jeg føye til punkt 5 på listen:

Suchard Rocher noir. :)

Skrevet
5 minutt, var det den litt kjeksaktige med litt knuste nøtter og nougat?

Min topp 5:

1. Troika

2. Mokkabønner

3. Nero

4. Daim

5. Mon Cherie

Ja, den var det! Den var jo så god! :)

Skrevet

Krokantrøffel

Mandelstang

Melkesjokolade med kjekskuler

Festkarameller

Spesial

Skrevet

1. Marsipan brød

2. Troika

3. stratos m/nøtter

4. krembanan

5. krokan

Skrevet
Hvorfor sier ingen Smash!? Det er bare saa fantastisk godt :)

Hihi, satte jo smash på førsteplass to innlegg over deg ;D Det er jo sååå godt!

  • 2 år senere...
Skrevet
Her er mine:

1. Krembanan

2. Mandelstang

3. Nuts

4. Hobby

5. Caramello

1. Kindermaxi

2. Melkesjokolade

3. Hvit dronningsjokolade

4. Stratos

5. Kvikklunsj

Skrevet

Mandelstang

Troika

Snickers

New Energy

Krokanrull

Skrevet

Center

Festkarameller (de har sjokolade utenpå)

Bamsemums

Cuba

Peanøttkubbe

For min del MÅ det være karamell, nougat e.l i sjokoladen, er ikke så glad i ren sjokolade. Også liker jeg best lys sjokolade, dessverre. Vet at mørk er "sunnere".

Men svensk sjokolade er pyton, altfor søt!! Kjøper aldri sjokkis når jeg er på harry-tur.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...