summer25 Skrevet 12. oktober 2005 #41 Skrevet 12. oktober 2005 1. Påskeegg med melkefyll fra Freia 2. Kindersjokolade 3. Melkepletter fra Cloetta(?) 4. Mandelstand 5. Fruktnøtt
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #42 Skrevet 12. oktober 2005 Toblerone (den mørke) Boccia Sånne runde med marsipan og fyll (mer konfekt egentlig) Marsipan Gullbrød Freia mørk kokesjokolade som hakkes og has i iskald melk
trøll Skrevet 12. oktober 2005 #43 Skrevet 12. oktober 2005 Vanskelig å bare velge ut 5... * stratos med nøtter * daim * toblerone * melkesjokolade med kjekskuler * twix Sjokoladen må dessuten være kald.
hilli Skrevet 12. oktober 2005 #44 Skrevet 12. oktober 2005 Med en gang jeg så tråden tenkte jeg at jeg er jo ingen søtmons og har ingen favorittsjokolader, men så begynte jeg å lese og måtte innse at jeg fikk vann i munnen.... 1. All mulig eksklusiv konfekt. En av de beste jeg kommer på er en spesialitet fra Grenoble, skall av hvit-, melke- eller mørk sjokolade fylt med valnøttmarsipan og en halv valnøtt på toppen. 2. Anton Berg, sånne marsipan- og likørfylte rundinger med mørk sjokolade 3. Anton Berg marsipanbrød 4. Lindt med appelsin 5. Lindt 70% Egentlig så tror jeg at jeg er mer glad i marispan enn i sjokolade....
Blueberry Skrevet 12. oktober 2005 #45 Skrevet 12. oktober 2005 1. Marsipan med sjokolade er fantastisk! Elsker julen...og påsken! Mmm... 2. Japp, Mars og Snickers går jo mye i det samme. Karamell inni er godt. 3. Mintfylte sjokolader. F.eks. After Eight. Som dere ser; det må være fyll! 4. Påskeegg 5. Kinderegg, Kinder Maxi
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #46 Skrevet 13. oktober 2005 1. Freia melkesjokolade 2. Freia fruktnøtt 3. Stratos 4. Milky Way 5. Crispo Men liker all slags sjokolade så dette er vel bare ett lite utvalg.
Gjest Raga Skrevet 13. oktober 2005 #47 Skrevet 13. oktober 2005 Hei, jeg heter Selene og jeg er sjokoman 1. Anton Berg, plomme i madeira! 2. Hvit sjokolade, hvilken som helst. Har enda ikke smakt en jeg ikke har likt. 3. Melkerull. Den det går mest av i hverdagen. 4. Kinder, alle typer. 5. Snickers
Gjest Anneli Skrevet 14. oktober 2005 #48 Skrevet 14. oktober 2005 Nam, sjokolade 1. Smash 2. Stratos 3. Cuba 4. Ferrero Rocher 5. Helnøtt Åh, jeg fikk lyst på sjokolade!
Gjest Catwoman Skrevet 15. oktober 2005 #49 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er sjokoman. Og sjokolade må være mørk. 50% er ok, men gjerne mørkere. Vet ikke helt hva som er favorittene... men den nye Boccaen med 70% er veldig god.
Merenwen Skrevet 15. oktober 2005 #50 Skrevet 15. oktober 2005 Hvorfor sier ingen Smash!? Det er bare saa fantastisk godt
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #51 Skrevet 15. oktober 2005 - Kindereggsjokolade - Moccabønner - Kviklunch - Daim - sånne sjokoladepletter med små fargede frø på
Lumiah Skrevet 15. oktober 2005 #52 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Spiser sjokolade en sjelden gang, og da er favorittene: -Troika (Helst i pose :-D ) - Sjokolade med appelsinsmak - Sjokolade med kaffesmak - Toblerone Endret 15. oktober 2005 av Lumiah
Gjest Hehehe:) Skrevet 15. oktober 2005 #53 Skrevet 15. oktober 2005 Morsom tråd. Må bare si at jeg ikke har spist sjokolade på en uke, og det er en bragd. Men så var det topp 5 da... 1. Lohengren 2. Mars 3. Melkesjokolade 4. Toblerone 5. Mandelstang Garantert en veldig viktig en jeg har glemt, men..
Gjest @nea Skrevet 15. oktober 2005 #54 Skrevet 15. oktober 2005 1. Daim 2. Hobby 3. Kindersjokolade 4. Stratos (må være iskald fra kjøleskap) 5. Snickers
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #55 Skrevet 15. oktober 2005 1. Neste Milkybar hvit sjokolade med biter av sjokoladecookies 2. Milka Happy Cowa (melkesjokolade og hvit sjokolade) 3. Hvit toblerone 4. Prailines eller hvordan det skrives 5. Smash Kjøper mye sjokolade på den årlige ferieturen min jeg
Gjest Gulltopp Skrevet 15. oktober 2005 #56 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg liker ikke sjokolade lenger, men tidligere var favorittene Smash og Toblerone. Spiste et halvt kilo Toblerone på under en uke etter å ha slått meg løs i taxfreen tidligere i år...
Cr@sh Skrevet 15. oktober 2005 #57 Skrevet 15. oktober 2005 1. Smash 2. Freia Melkesjokolade 3. Snickers 4. Stratos 5. Twix
Murmelmy Skrevet 15. oktober 2005 #58 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er selværlært sjokoman og har vært det siden jeg fikk min første bit to år gammel. Sjokoladen skal være minst kjøleskapskald, helst ha ligget i fryseren Her er noen av mine favoritter: 1. 75% kakaosjokolade 2. Mokkabønner 3. Freia melkesjokolade (fryser) 4. Freia firkløver (fryser) 5. M&Ms (M duger) Kunne ramset opp så mange flere...
Ciara Skrevet 15. oktober 2005 #59 Skrevet 15. oktober 2005 Kult tema! 1. Stratos med nøtter 2. Troika 3. Cuba 4. Lohengrin 5. Helnøtt Ellers så har jeg savnet 5 minutt i årevis. Noen andre som husker den?
Arkana Skrevet 15. oktober 2005 #60 Skrevet 15. oktober 2005 Hmm, vanskelig... 1. Mørk belgisk konfekt 2. Valrhona mørk sjokolade 3. Cote D'or sjokolade (flere smaker) 4. Mokkabønner 5. Fazermint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå