Gå til innhold

Sjokolade topp 5!


Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Påskeegg med melkefyll fra Freia :sikle::sikle:

2. Kindersjokolade

3. Melkepletter fra Cloetta(?)

4. Mandelstand

5. Fruktnøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toblerone (den mørke)

Boccia

Sånne runde med marsipan og fyll (mer konfekt egentlig)

Marsipan Gullbrød

Freia mørk kokesjokolade som hakkes og has i iskald melk :)

Skrevet

Vanskelig å bare velge ut 5...

* stratos med nøtter

* daim

* toblerone

* melkesjokolade med kjekskuler

* twix

Sjokoladen dessuten være kald. :wow:

Skrevet

Med en gang jeg så tråden tenkte jeg at jeg er jo ingen søtmons og har ingen favorittsjokolader, men så begynte jeg å lese og måtte innse at jeg fikk vann i munnen....

1. All mulig eksklusiv konfekt. En av de beste jeg kommer på er en spesialitet fra Grenoble, skall av hvit-, melke- eller mørk sjokolade fylt med valnøttmarsipan og en halv valnøtt på toppen.

2. Anton Berg, sånne marsipan- og likørfylte rundinger med mørk sjokolade

3. Anton Berg marsipanbrød

4. Lindt med appelsin

5. Lindt 70%

Egentlig så tror jeg at jeg er mer glad i marispan enn i sjokolade....

Skrevet

1. Marsipan med sjokolade er fantastisk! Elsker julen...og påsken! Mmm...

2. Japp, Mars og Snickers går jo mye i det samme. Karamell inni er godt.

3. Mintfylte sjokolader. F.eks. After Eight. Som dere ser; det må være fyll!

4. Påskeegg

5. Kinderegg, Kinder Maxi

Skrevet

1. Freia melkesjokolade

2. Freia fruktnøtt

3. Stratos

4. Milky Way

5. Crispo

Men liker all slags sjokolade så dette er vel bare ett lite utvalg. ;)

Skrevet

Hei, jeg heter Selene og jeg er sjokoman :ler:

1. Anton Berg, plomme i madeira!

2. Hvit sjokolade, hvilken som helst. Har enda ikke smakt en jeg ikke har likt.

3. Melkerull. Den det går mest av i hverdagen.

4. Kinder, alle typer.

5. Snickers

Skrevet

Nam, sjokolade :sikle:

1. Smash

2. Stratos

3. Cuba

4. Ferrero Rocher

5. Helnøtt

Åh, jeg fikk lyst på sjokolade!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er sjokoman.

Og sjokolade må være mørk. 50% er ok, men gjerne mørkere.

Vet ikke helt hva som er favorittene... men den nye Boccaen med 70% er veldig god. :sikle:

Skrevet

Hvorfor sier ingen Smash!? Det er bare saa fantastisk godt :)

Skrevet

- Kindereggsjokolade

- Moccabønner

- Kviklunch

- Daim

- sånne sjokoladepletter med små fargede frø på

Skrevet (endret)

Spiser sjokolade en sjelden gang, og da er favorittene:

-Troika (Helst i pose :-D )

- Sjokolade med appelsinsmak

- Sjokolade med kaffesmak

- Toblerone

Endret av Lumiah
Gjest Hehehe:)
Skrevet

Morsom tråd. Må bare si at jeg ikke har spist sjokolade på en uke, og det er en bragd. Men så var det topp 5 da...

1. Lohengren

2. Mars

3. Melkesjokolade

4. Toblerone

5. Mandelstang

Garantert en veldig viktig en jeg har glemt, men..

Skrevet

1. Daim

2. Hobby

3. Kindersjokolade

4. Stratos (må være iskald fra kjøleskap)

5. Snickers

Skrevet

1. Neste Milkybar hvit sjokolade med biter av sjokoladecookies

2. Milka Happy Cowa (melkesjokolade og hvit sjokolade)

3. Hvit toblerone

4. Prailines eller hvordan det skrives

5. Smash

Kjøper mye sjokolade på den årlige ferieturen min jeg :sjarmor:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg liker ikke sjokolade lenger, men tidligere var favorittene Smash og Toblerone. Spiste et halvt kilo Toblerone på under en uke etter å ha slått meg løs i taxfreen tidligere i år...

Skrevet

1. Smash

2. Freia Melkesjokolade

3. Snickers

4. Stratos

5. Twix

Skrevet

Jeg er selværlært sjokoman og har vært det siden jeg fikk min første bit to år gammel. Sjokoladen skal være minst kjøleskapskald, helst ha ligget i fryseren :sikle:

Her er noen av mine favoritter:

1. 75% kakaosjokolade

2. Mokkabønner

3. Freia melkesjokolade (fryser)

4. Freia firkløver (fryser)

5. M&Ms (M duger)

Kunne ramset opp så mange flere...

Skrevet

Kult tema! :)

1. Stratos med nøtter

2. Troika

3. Cuba

4. Lohengrin

5. Helnøtt

Ellers så har jeg savnet 5 minutt i årevis. Noen andre som husker den?

Skrevet

Hmm, vanskelig...

1. Mørk belgisk konfekt

2. Valrhona mørk sjokolade

3. Cote D'or sjokolade (flere smaker)

4. Mokkabønner

5. Fazermint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...