Gjest piaf Skrevet 11. oktober 2005 #21 Skrevet 11. oktober 2005 Har du smakt Lindt sin mørke sjokolade med appelsin? ← Nei. Men det bør jeg kanskje, da?
Gjest lillelou Skrevet 11. oktober 2005 #22 Skrevet 11. oktober 2005 Hmmmm...dette var en tøff en Men jeg tror det må bli: 1: Valhrona-konfekt (ymse typer) 2: After eight 3: Toblerone (vanlige,i gul eske) 4: Lommevarm Hobby 5: Crispo
Gjest 1111 Skrevet 11. oktober 2005 #23 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg liker ikke annet lys sjokolade, og sjokoladen må være kald, eller så er den nesten uspiselig. * Twix * Stratos * Lion * Snickers * Kinderegg-sjokolade Liker derimot ikke mørk sjokolade eller sjokolade med appelsinsmak, mintsmak eller kaffesmak.
Elodi Skrevet 11. oktober 2005 #24 Skrevet 11. oktober 2005 MMM, herlig tråd!! Jeg er sjokman og har vanskelig for å rangere..... Men Cuba og alt annet med nougat i er toppen!!! Men jeg sier aldri neitakk uansett bare det er sjokolade..
Elanor Skrevet 11. oktober 2005 #25 Skrevet 11. oktober 2005 1) Soho... :cry: 2) Bringebærsjokolade (smågodtsjokolader formet som bringebær med bringebærgele inni) 3) Stratos 4) Kinder Maxi 5) Melkesjokolade
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #26 Skrevet 11. oktober 2005 1. Kvikklunsj 2. Freia firkløver 3. Daim 4. Krokanrull 5. Hobby Åhhhh, nå fikk jeg lyst på sjokkis nå
Gjest Emera Skrevet 11. oktober 2005 #27 Skrevet 11. oktober 2005 Denne lista kunne ha blitt lang... Men jeg skal prøve å få til en kortversjon, rekkefølgen er noe tilfeldig. 1. Mørk Toblerone (utlandet, selvfølgelig ) 2. Relieff, små melkesjokolader fra Nidar 3. Monolit, bedre en Troika, synes jeg 4. Topp-Ris 5. Daim ...tror jeg...
Mona Skrevet 11. oktober 2005 #28 Skrevet 11. oktober 2005 Toppris Toblerone Melkesjokolade fra Freia og Marabou Japp Twix Også er jeg fornøyd med at julemarsipanen er i noen hyller allerede!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #29 Skrevet 11. oktober 2005 1. CUBA 2. STRATOS 3. JAPP 4. SNICKERS 5. TOPPRIS
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. oktober 2005 #30 Skrevet 11. oktober 2005 1. cuba 2. caramello 3. hobby 4. kremtopper 5. kinder sjokolade
Gjest Revenka Skrevet 11. oktober 2005 #31 Skrevet 11. oktober 2005 Melkesjokolade Stratos Crispo Kvikklunch Banansjokolade fra minde, ikke nidar sine.
Gjest Fruktnøtt Skrevet 11. oktober 2005 #32 Skrevet 11. oktober 2005 1 Fruktnøtt (en gang vant jeg 100 kroner på et veddemål: klare å spise en halv kilo sjokolade i løpet av 1 video... Barnemat, sier jeg bare!) 2 Bamsemums 3 Bringebær 4 Spesial (finnes desverre ikke i egne pakker lengre, bare sånne blandingsposer) 5 Cuba Og ellers: banansjokolade, stratos, apelsinkrokan, kvikklunsj, moccabønner, Toblerone, Firkløver, melkesjokolade, mars, lion, crispo, After Eight, riskaker, krokanrull, smil, hobby, Bocca, New energy, kokesjokolade, daim....... dere skjønner tegninga.... Jeg hadde forreseten "Freia" som russenavn. Wonder why...?
Pepita Skrevet 12. oktober 2005 #33 Skrevet 12. oktober 2005 1. Stratos Bar 2. Julemarsipan fra Nidar 3. Center 4. Spesial 5. Melkepletter eller noe... Litt for glad i sjokolade... En liten sjokoman!
Fakse Skrevet 12. oktober 2005 #34 Skrevet 12. oktober 2005 Nei. Men det bør jeg kanskje, da? ← Jeg vet ikke helt. Kanskje det tryggeste er å la være, for den er farlig
Sky Diva Skrevet 12. oktober 2005 #35 Skrevet 12. oktober 2005 Morsom tråd!!! :grine2: Hmm... litt vanskelig, kommer jo litt an på dagsformen da... 1. Kindersjokolade 2. Melkerull 3. Snikkers 4. Helnøtt 5. Smil men egentlig så burde listen vært lenger, er så mange jeg ikke får presset inn her nå
maiia Skrevet 12. oktober 2005 #36 Skrevet 12. oktober 2005 Toblerone Julemarsipan fra Nidar Snickers Bocca Kvikklunsj Jeg er sjokoman, så denne listen kunne blitt veldig lang
Palmen Skrevet 12. oktober 2005 #37 Skrevet 12. oktober 2005 1. Tøffe (HVORFOR finnes ikke den lenger?) 2. Marsipanbrød 3. Troika 4. Stratos med nøtter 5. Kolibriegg (sånn påskemarsipan-egg med fargerik pynt på)
Gjest Spacegirl Skrevet 12. oktober 2005 #38 Skrevet 12. oktober 2005 1. Kinder maxi 2. Lion 3. Daim 4. Troika 5. Center
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #39 Skrevet 12. oktober 2005 Det finnes mange slags sjokolade som er gode, men bare tre er geniale. derfor blir lista mi slik: 1. Lohengrin (Designersjokoladen over alle designersjokolader) 2. Toppris (Ja, det er jo to i den) og til slutt: en stor neve Moccabønner.
Bonnie Skrevet 12. oktober 2005 #40 Skrevet 12. oktober 2005 1. Dark Milk 83% Kakao 2. Troika 3. Mokkabønner 4. Bounty 5. Dark Milk Orange
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå