Gå til innhold

Sjokolade topp 5!


Fremhevede innlegg

Skrevet
Har du smakt Lindt sin mørke sjokolade med appelsin?  :sikle:

Nei. :)

Men det bør jeg kanskje, da? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Hmmmm...dette var en tøff en :sjarmor:

Men jeg tror det må bli:

1: Valhrona-konfekt (ymse typer)

2: After eight

3: Toblerone (vanlige,i gul eske)

4: Lommevarm Hobby

5: Crispo

:)

Skrevet

Jeg liker ikke annet lys sjokolade, og sjokoladen være kald, eller så er den nesten uspiselig.

* Twix

* Stratos

* Lion

* Snickers

* Kinderegg-sjokolade

:sikle:

Liker derimot ikke mørk sjokolade eller sjokolade med appelsinsmak, mintsmak eller kaffesmak.

Skrevet

MMM, herlig tråd!!

Jeg er sjokman og har vanskelig for å rangere.....

Men Cuba og alt annet med nougat i er toppen!!! Men jeg sier aldri neitakk uansett bare det er sjokolade.. ;)

Skrevet

1) Soho... :hjerte: :cry:

2) Bringebærsjokolade (smågodtsjokolader formet som bringebær med bringebærgele inni)

3) Stratos

4) Kinder Maxi

5) Melkesjokolade

Skrevet

1. Kvikklunsj

2. Freia firkløver

3. Daim

4. Krokanrull

5. Hobby

Åhhhh, nå fikk jeg lyst på sjokkis nå :sjenert:

Skrevet

Denne lista kunne ha blitt lang... Men jeg skal prøve å få til en kortversjon, rekkefølgen er noe tilfeldig.

1. Mørk Toblerone (utlandet, selvfølgelig :frustrert: )

2. Relieff, små melkesjokolader fra Nidar

3. Monolit, bedre en Troika, synes jeg

4. Topp-Ris

5. Daim

...tror jeg...

Skrevet

Toppris

Toblerone

Melkesjokolade fra Freia og Marabou

Japp

Twix

Også er jeg fornøyd med at julemarsipanen er i noen hyller allerede! :sikle:

Skrevet

1. CUBA

2. STRATOS

3. JAPP

4. SNICKERS

5. TOPPRIS

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

1. cuba

2. caramello

3. hobby

4. kremtopper

5. kinder sjokolade

Gjest Revenka
Skrevet

Melkesjokolade

Stratos

Crispo

Kvikklunch

Banansjokolade fra minde, ikke nidar sine.

Gjest Fruktnøtt
Skrevet

1 Fruktnøtt (en gang vant jeg 100 kroner på et veddemål: klare å spise en halv kilo sjokolade i løpet av 1 video... Barnemat, sier jeg bare!)

2 Bamsemums

3 Bringebær

4 Spesial (finnes desverre ikke i egne pakker lengre, bare sånne blandingsposer)

5 Cuba

Og ellers: banansjokolade, stratos, apelsinkrokan, kvikklunsj, moccabønner, Toblerone, Firkløver, melkesjokolade, mars, lion, crispo, After Eight, riskaker, krokanrull, smil, hobby, Bocca, New energy, kokesjokolade, daim....... dere skjønner tegninga....

Jeg hadde forreseten "Freia" som russenavn. Wonder why...?

Skrevet

1. Stratos Bar

2. Julemarsipan fra Nidar

3. Center

4. Spesial

5. Melkepletter eller noe...

Litt for glad i sjokolade...

En liten sjokoman! :sjenert:

Skrevet
Nei. :)

Men det bør jeg kanskje, da? ;)

Jeg vet ikke helt. Kanskje det tryggeste er å la være, for den er farlig :sjarmor:

Skrevet

Morsom tråd!!!

:grine2:

Hmm... litt vanskelig, kommer jo litt an på dagsformen da...

1. Kindersjokolade

2. Melkerull

3. Snikkers

4. Helnøtt

5. Smil

men egentlig så burde listen vært lenger, er så mange jeg ikke får presset inn her nå ;)

Skrevet

Toblerone

Julemarsipan fra Nidar

Snickers

Bocca

Kvikklunsj

Jeg er sjokoman, så denne listen kunne blitt veldig lang :sjenert:

Skrevet

1. Tøffe (HVORFOR finnes ikke den lenger?)

2. Marsipanbrød

3. Troika

4. Stratos med nøtter

5. Kolibriegg (sånn påskemarsipan-egg med fargerik pynt på)

Gjest Spacegirl
Skrevet

1. Kinder maxi

2. Lion

3. Daim

4. Troika

5. Center

Skrevet

Det finnes mange slags sjokolade som er gode, men bare tre er geniale.

derfor blir lista mi slik:

1. Lohengrin (Designersjokoladen over alle designersjokolader)

2. Toppris (Ja, det er jo to i den)

og til slutt:

en stor neve Moccabønner.

Skrevet

1. Dark Milk 83% Kakao

2. Troika

3. Mokkabønner

4. Bounty

5. Dark Milk Orange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...