AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #21 Skrevet 1. desember 2021 Du nevnte det for legen? Fy faen for en tankeløs drittkjerring du er! Nå kan han få problemer med barnevernet og miste lappen. Jeg hadde aldri tilgitt deg hvis jeg var han. Anonymkode: ff4ca...e5d 8
Jadzia Skrevet 1. desember 2021 #22 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det greit at legen din melder deg til bv fordi du drikker litt vin på kvelden? Hen har jo ingen oversikt eller kontroll på om det blir to eller ti glass, eller om du har venner over på fyllefest? Anonymkode: 0f454...94b Det er forskjell på et glass vin og ulovlige rusmidler. Og hadde legen min hatt mistanke om at jeg ble beruset av vin hver kveld, så burde han faktisk melde meg inn ja. 18
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #23 Skrevet 1. desember 2021 Jadzia skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på et glass vin og ulovlige rusmidler. Og hadde legen min hatt mistanke om at jeg ble beruset av vin hver kveld, så burde han faktisk melde meg inn ja. Burde legen meldt deg om du dro på fylla og sov borte og ikke møtte barnet i det hele tatt? Anonymkode: e082c...dcd 20
Jadzia Skrevet 1. desember 2021 #24 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du nevnte det for legen? Fy faen for en tankeløs drittkjerring du er! Nå kan han få problemer med barnevernet og miste lappen. Jeg hadde aldri tilgitt deg hvis jeg var han. Anonymkode: ff4ca...e5d Han buede heller ta en kikk på eget liv og valgene han tar. Dette er ene og alene hans egen feil, ikke hennes! Tankeløst å plapre, ja. Men fremdeles hans valg og han må ta konsekvensen av valgene han tar. Hadde han blitt stoppet av politiet rusa, eller når han kjøper hasj, hadde han blitt både anmeldt og fått en bekymringsmelding til bv uansett. 17
Hannah80 Skrevet 1. desember 2021 #25 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selvfølgelig melder man det når den ene forelderen er narkoman! Anonymkode: 4ba59...73a For noe tull. Er man alkoholiker hvis man tar seg noen øl en gang i blant? Man er ikke narkoman selv om man røyker en joint innimellom. 36
Jadzia Skrevet 1. desember 2021 #26 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Burde legen meldt deg om du dro på fylla og sov borte og ikke møtte barnet i det hele tatt? Anonymkode: e082c...dcd Igjen… forskjell på lovlige rusmidler og narkotiske stoffer. Nå er jeg avholds, så det er ikke et tema sånn sett. Men ved mistanke om at barna utsettes for rusa foreldre, så mener jeg fremdeles at det bør meldes. 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #27 Skrevet 1. desember 2021 Jadzia skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på et glass vin og ulovlige rusmidler. Og hadde legen min hatt mistanke om at jeg ble beruset av vin hver kveld, så burde han faktisk melde meg inn ja. Poenget er vel skade det representerer for barnet. Ingen lege kan vite ditt vininntak uten at du sier drt, og et høyt alkoholinntak er mye oftere årsak til omsorgssvikt enn hasj, lovlig eller ei. Anonymkode: 0f454...94b 13
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #28 Skrevet 1. desember 2021 Nå skal jeg skrive noe som sikkert er helt hårreisende for nordmenn, men normalt i mange land: det er no big deal. Det er like alvorlig som å drikke seg brisen en gang i blant. Helt uakseptabelt foran barn såklart! Men ok i lag med andre voksne. Selv om alkohol er lovlig og hasj ulovlig, er faktisk de to rusmidlene omtrent like farlige om de MISbrukes, og ufarlig ved moderat bruk. Det er lov å lytte til forskning, og bruke sunn fornuft! Dårlig lege du har. Anonymkode: 42b7b...f4c 22
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #29 Skrevet 1. desember 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): For noe tull. Er man alkoholiker hvis man tar seg noen øl en gang i blant? Man er ikke narkoman selv om man røyker en joint innimellom. Joda Anonymkode: 4ba59...73a 7
Hannah80 Skrevet 1. desember 2021 #30 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda Anonymkode: 4ba59...73a Da syns jeg du skal lese litt om temaet. 26
t_bomb Skrevet 1. desember 2021 #31 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hannah80 skrev (4 minutter siden): For noe tull. Er man alkoholiker hvis man tar seg noen øl en gang i blant? Man er ikke narkoman selv om man røyker en joint innimellom. Joda Anonymkode: 4ba59...73a Blir som å si at en person som ved enkelte anledninger bikker 90km i 80-sonen er yrkeskriminell. 16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #32 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg skrive noe som sikkert er helt hårreisende for nordmenn, men normalt i mange land: det er no big deal. Det er like alvorlig som å drikke seg brisen en gang i blant. Helt uakseptabelt foran barn såklart! Men ok i lag med andre voksne. Selv om alkohol er lovlig og hasj ulovlig, er faktisk de to rusmidlene omtrent like farlige om de MISbrukes, og ufarlig ved moderat bruk. Det er lov å lytte til forskning, og bruke sunn fornuft! Dårlig lege du har. Anonymkode: 42b7b...f4c Selv om dette er sant, er det fortsatt slik at bruk av hasj anses som ulovlig etter norsk lov. Man kan fortsette den evige legaliserings-debatten, men per nå har legen forholdt seg til lovverket. Det vil jeg ikke kalle en dårlig lege..? Anonymkode: 8592e...4ef 7
Hannah80 Skrevet 1. desember 2021 #33 Skrevet 1. desember 2021 t_bomb skrev (Akkurat nå): Blir som å si at en person som ved enkelte anledninger bikker 90km i 80-sonen er yrkeskriminell. 🤭🤭🤭 8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #34 Skrevet 1. desember 2021 Jeg er enig at dette er helt uta av kontroll! Jeg gikk til DPS for å få nye ADHD medisinere og de spør om jeg noen ganger har brukt dop, og jeg sier at jeg har røyka Weed et par ganger. Og da skal de slå tvil om jeg skal bli medisinert og dopteste meg 😅 altså wtf.. jeg har aldri kjøpt dop i mitt liv, kun tatt et par trekk fra andre på fest, og det har virkelig ingenting med diagnosen å gjøre. Har hørt at folk også har mista lappen av å innrømme ting som dette. Men alkohol er jo selvfølgelig helt ok da. Anonymkode: 669fc...33e 12
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #35 Skrevet 1. desember 2021 Så bra du gjorde det! Han trenger åpenbart hjelp mår han er en så idiotisk far at han prioriterer narkotika fremfor ungen hans! Anonymkode: b5754...4c8 10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #36 Skrevet 1. desember 2021 Det er prisen du betaler for å ha vært illojal mot mannen din. Neste gang, tenk deg om før du deler private ting mellom dere med helsepersonell. Jeg håper du har bedt mannen din om unnskyldning i det minste. Anonymkode: 29397...577 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #37 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selv om dette er sant, er det fortsatt slik at bruk av hasj anses som ulovlig etter norsk lov. Man kan fortsette den evige legaliserings-debatten, men per nå har legen forholdt seg til lovverket. Det vil jeg ikke kalle en dårlig lege..? Anonymkode: 8592e...4ef Hun er en dårlig lege når hun påstår at faren er ruset 12 timer ++ etter bruk. Det er jo åpenbart feil. Rusmiddelet er fortsatt å spore i kroppen, ja. Men man er ikke ruset. En lege skal vite forskjell på å kunne spore et rusmiddel i kroppen, og det å faktisk være ruset. Anonymkode: 42b7b...f4c 21
Hannah80 Skrevet 1. desember 2021 #38 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra du gjorde det! Han trenger åpenbart hjelp mår han er en så idiotisk far at han prioriterer narkotika fremfor ungen hans! Anonymkode: b5754...4c8 Hadde du ment det samme hvis han var hos kompisen sin og drakk noen øl? 18
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #39 Skrevet 1. desember 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du nevnte det for legen? Fy faen for en tankeløs drittkjerring du er! Nå kan han få problemer med barnevernet og miste lappen. Jeg hadde aldri tilgitt deg hvis jeg var han. Anonymkode: ff4ca...e5d Dette. Anonymkode: 29397...577 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #40 Skrevet 1. desember 2021 Helt greit at legen meldte inn. Når barnefar må reise bort til en kompis på overnatting for å røyke hasj istedenfor å være hjemme og ta seg av barnet sitt som andre normale familiefolk? Her er en interessekonflikt som viser en lite vokse mann . Aldri livet om jeg skulle hatt en gubbe som satt og puffa og sløvet seg ned .. gøø Anonymkode: 8f445...957 27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå