Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Elidaa skrev (1 time siden):

Tingen med Niklas som gjør at jeg ikke helt klarer å like han, er at han har en typisk 'bølle' personlighet og væremåte til tider.

De er ofte verdens hyggeligste mot dem de ser det lurt i å være på godfot med, men kan være direkte stygge og morsomme på andres bekostning rettet mot dem han ser på som 'mindre populær' eller usikre/svake. 

Dette er ikke oppførsel jeg klarer å unnskylde, og jeg er generelt lei av at sånne mennesker slipper unna med slik oppførsel. 

Så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All mulig ros til Niklas på den måten han er storbonde på.

Endret av Oppland
  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Smurfii said:

For en søt og koselig episode💗 Niklasen is back on track👍🏻

Kjempesøt episode 🥰💖 . Niklas er en utrolig flott storbonde! Ros til han for måten han er storbonde på! 💖

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het noen virkelig Silje for 100 år siden?

Å er det ikke kulturell appropriasjon at en hviiiit kvinne syr ett tradisjonellt kinesisk klesplagg? *reeeeeeeee*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (7 minutter siden):

Kjempesøt episode 🥰💖 . Niklas er en utrolig flott storbonde! Ros til han for måten han er storbonde på! 💖

Jeg er spent på hvordan han kommer til å bli på markedet denne gangen, kommer han til å ta enda en Danny Ocean og stjele fra markedet igjen? Håper at lensmannen er på plass neste gang og at Niklas blir gjenkjent fra sist gang og så ender det med at Niklas og hjelperne løper som gale til båten for å komme seg vekk fra lensmannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digga at Niklas valgte Kjersti til hjelper i stedet for Sofie! 😂 Koselig å se Kjersti og Ingrid bli litt bedre kjent også.

Haha, Kjersti og Adam på samme båt, hvordan skal det gå? 😂 Håper Adam blir 1.kjempe, er møkka lei han nå! Irriterende type, altså. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Dagens episode: Jeg ser Niklas gode fine sider. Liker Ingrid og Kjersti satt sammen i storbondehuset. 

Spoilere gjelder dagens episode. Ikke åpne spoileren hvis du ikke har sett episoden. :)

Tja, jeg veit ikke hva intensjonene er. Jeg tror at fordi Nicklas liker Ingrid så vil han beholde henne der, og derfor vil han ikke at Kjersti skal velge henne som andrekjempe. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cid said:

Jeg er spent på hvordan han kommer til å bli på markedet denne gangen, kommer han til å ta enda en Danny Ocean og stjele fra markedet igjen? Håper at lensmannen er på plass neste gang og at Niklas blir gjenkjent fra sist gang og så ender det med at Niklas og hjelperne løper som gale til båten for å komme seg vekk fra lensmannen

Stjal han fra markedet? Det har jeg ikke fått med meg. Har ofte bare spolt fram til kamp og slike ting. Ja jeg fikk nesten kun med meg Niklas sine gode sider nå med den spolingen min  😅

Han var en god storbonde, men ikke bra med stjeling fra markedet. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Digga at Niklas valgte Kjersti til hjelper i stedet for Sofie! 😂 Koselig å se Kjersti og Ingrid bli litt bedre kjent også.

Haha, Kjersti og Adam på samme båt, hvordan skal det gå? 😂 Håper Adam blir 1.kjempe, er møkka lei han nå! Irriterende type, altså. 

Og hvis han velger Isak så hadde det blitt en bra kamp siden da hadde en av de røket uansett 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt forvirra over alliansene nå. Sophie Elise ville jo tydeligvis at Nicklas skulle være storbonde. Samtidig lurer jeg på om hun prøver å manipulere Vebjørn (om jeg ikke tar feil?) eller om hun er oppriktig. 

Nicklas prøver å lage god stemning men blir spennende hvem han velger til slutt og hvor falsk han eventuelt har vært.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Stjal han fra markedet? Det har jeg ikke fått med meg. Har ofte bare spolt fram til kamp og slike ting. 

Han var en god storbonde, men ikke bra med stjeling fra markedet. 

De stjal alle 3, de skrøt mye av at de stjal mer enn de kjøpte

Han virker hyggelig nå men jeg klarer ikke å tro at det er fast liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Og hvis han velger Isak så hadde det blitt en bra kamp siden da hadde en av de røket uansett 😄

Jepp! :hoppendeglad: men han tør sikkert ikke velge Isak. Blir nok Vebjørn eller Heine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

De stjal alle 3, de skrøt mye av at de stjal mer enn de kjøpte

Han virker hyggelig nå men jeg klarer ikke å tro at det er fast liksom

Huff det var ikke bra. Da har han vist en dårlig tendens. Han er god nå. Men håper ikke at han vinner farmen med tanke på stjelingen fra markedet. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jepp! :hoppendeglad: men han tør sikkert ikke velge Isak. Blir nok Vebjørn eller Heine. 

Eller tør han å velge Dorthe? Eller da hadde han vel ikke hatt en jobb i tv2 fortsatt 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Huff det var ikke bra. Da har han vist en dårlig tendens som gjør meg usikker. Han er god nå. Men håper ikke at han vinner farmen med tanke på stjelingen fra markedet. 

Men blir som sagt interessant å se hvordan dette markedet blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på følelsen at han faktisk velger Kjersti, men det hadde jo lønt seg bedre for Nicklas å velge en mann ja. Isak er jo den største konkurrenten da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Eller tør han å velge Dorthe? Eller da hadde han vel ikke hatt en jobb i tv2 fortsatt 😝

Haha det tør han ikke. 😆. Da glipper Tv-jobben 😅🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Nå det tør han absolutt ikke!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...