Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Prelunia skrev (1 time siden):

Det jeg reagerer sterkest på er ikke tyveriet,  men at Niklas ikke evner å se at andre kan hs noe imot det - og går rett på personangrep når han blir konfrontert. Da får man stå for det man har gjort det, men svare at man har ulikt syn på moralsk/umoralsk,  ikke gå på person. Der mistet jeg respekten for han. Syntes det var ubehagelig å se på. 

Er for så vidt uenig i stjelinga og, men syntes ikke det var det verste han gjorde. 

- Gjelder for så vidt SE også , siden ingen av de kan skjønne at folk reagerer.. 

Helt enig i at det var ubehagelig å se på da han gikk rett i strupen på Kjersti da hun sa sin mening. Synes heller ikke unnskyldningen hans etterpå ikke virket ekte. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Nei det skjønner ikke jeg heller nå når de kan stjele så mye de klarer fra markedet :) 

Regner vel med at de brukte opp "penga" først? Stjelinga ble gjort for å kompensere for svært gjerrige "skuespiller"-kjøpmenn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem imot Torpet Kjendis 2022: Skurke Edition til neste år. Niklas Baarli, Isak Dreyer og TV2-profil David Toska vandrer fra hytte til hytte i fjellheimen, og overlever på hytteinnbrudd og annet de kan stjele fra folk og fe. Sleggemann Erling Havnaa er mentor.

Endret av Tipponull
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 time siden):

Det var tyveri på 1900-tallet også. Dette tyveriet så dessuten nesten ut til å være planlagt. "Kan du passe boden min litt"...

Jada, jeg kan være enig i at det hele virket litt planlagt fra produksjonen. Men det tok jo helt av. Som Isak sa; Det var vel ikke en eneste bod de ikke stjal fra. Jeg synes ikke dette passet seg på Farmen. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (1 minutt siden):

Ser frem imot Torpet Kjendis 2022: Skurke Edition til neste år. Niklas Baarli, Isak Dreyer og David Toska vandrer fra hytte til hytte i fjellheimen, og overlever på hva de kan stjele fra folk og fe.

😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (3 minutter siden):

Det var vel ikke en eneste bod de ikke stjal fra. Jeg synes ikke dette passet seg på Farmen

Da kunne de bare lagd en regel som sa... Det er ikke lov å stjele.. De ble jo tvert imot oppfordret til å stjele... Og nå kjefter alle på Niklas fordi han tok med noe ekstra saft tilbake til farmen... (og kjeftet litt på Kjersti)

Endret av ltfutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg har har begynt å fundere på etter å ha sett Farmen Kjendis: Lurer på hvordan egentlig redaksjonsmøtene er på GKN, med tre personer med så oppblåste egoer og manglende evne til selvinnsikt. Må være slitsomt for de andre i redaksjonen.

Endret av Tipponull
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (6 timer siden):

De får vel noe brennevin i storbondehuset også? 

Det kan nok stemme, men får de så mye da?

Tipponull skrev (5 timer siden):

Har selv jobbet i bar i mange år. Det er ganske enkelt å se på ansiktene til folk om de er berusa, spesielt øyenene endrer seg. I dette tilfellet så kjente jeg spritdunsten komme igjennom skjermen.

Samme her. Man lærer raskt hva man skal se etter for å vurdere tilstanden til noen. Han der hadde fått skjenkestopp der jeg jobba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta-reality, tre programledere diskuterer egen innsats i et «reality»-program som antakelig er regissert og klippet slik at de tre kan snakke i ukesvis om hva som skjedde da de var med. 🙄 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Farmen kjendis klarer de vel alltid ukesoppdragene og ? Kan ikke huske at de har vært uten penger og mat og fått føle litt på det harde livet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (2 timer siden):

Jeg ville heller snudd på det.

Hvorfor skal de gidde å jobbe for å gi storbonden en stor fordel(kniv), mens de selv bare får noen lusne gulrøtter på deling da?

Fordi at det blir det heller ikke lusne gulrøtter til  middag og de må sulte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg likte ikke at de stjal på markedet og ble klappet for av andre der,  og det ødela mye av det inntrykket jeg hadde av dem. Skal fortsette å se på programmet, men kommer til å heie på Kjersti.  Ser frem til utfordrerne kommer inn, men vi beholder vel bare den ene av dem. Håper på kokken.

Shabana  virker som en fin person, og håper at hun glir godt inn på Torpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av at Tv2 har gått ut og sagt at stjelingen ikke får noen konsekvenser. Kan noen fortelle meg hva som da er vitsen med farmen??  Jeg trodde at poenget med farmen (kjendis-versjonen også), var å skru tiden tilbake til 1922 for å bo og drifte en gård sammen med en del mennesker du aldri før hadde møtt (det er nok lettere i den vanlige versjonen).

For å få penger til mat, må hele gruppen samarbeide om de store ukesoppdragene som mentor leverer ved hver ukesstart. Dersom de ikke får godkjent ukesoppdraget, får de heller ikke penger til markedet, og må derfor forsøke å få til seg et minimum av mat ved hjelp av byttehandler og/eller underholdning på markedet. Hva de har endt opp med, har variert litt fra gang til gang, men fra nå av er jo dette bare tull. Jeg mener, hvem gidder vel nå, å stå x antall timer på et jorde i stekende sol, uten moderne hjelpemidler for å så et helt jorde med feks poteter og alt som hører med til det? Jeg mener, det er jo bare å stjele på markedet, så er alt good. Trenger ikke lenger penger fra godkjente ukesoppdrag, da tyveri er fullt lovlig (for ikke å snakke om smuglegodset til over 30 000 kr, da!)  

Nei, altså, hele konseptet er jo ødelagt! 

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tipponull skrev (8 timer siden):

TV2 er slappe med reglene i år, fordi det er flere TV2-profiler involvert i produksjonen. Når GKN-mobben trenger snus og børst, så står så klart produkssjonen på pinne. Det er da forskjell på folk.

Farmen kjendis utgavene tidligere hatt også gitt fordeler til deltakere. Lothepus fikk ha med røyk.  De får alle tilgang på telefon under oppholdet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (30 minutter siden):

Farmen kjendis utgavene tidligere hatt også gitt fordeler til deltakere. Lothepus fikk ha med røyk.  De får alle tilgang på telefon under oppholdet. 

Så de får ringe hjem når som helst? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...