Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (13 minutter siden):

Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 

Synes det var flott at det ble sagt! Viste bare hvor falsk han har vært. Vi så jo hvordan han "instruerte" Sophie til å påvirke Øyunn til å velge Heine som førstekjempe! Og så sitter han i finalen og sier at han saboterte FORDI hun hadde valgt Heine!! 

Endret av tirben
  • Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er lov å jukse og handle mat og drikke for en månedslønning mens man er med i en konkurranse hvor det å klare seg med lite mat er en stor del av det, så er det vel sikkert en grei vinner. Tapte derimot så det sang med måten han forsøkte å fremstå foran kameraene. "Norges tøffeste"? Heh, neppe.

Endret av BrukonymAner
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Er ikke like sikker på at Isak hadde vunnet uten all jobbingen til Sofie Elise i kulissene, han var ikke i en eneste tvekamp. Som Niklas sa, han seilte igjennom Farmen uten et eneste hinder.

Hadde han blitt valgt som førstekjempe siste uka, og andrekjempen hadde valgt kunnskap f.eks...

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (14 minutter siden):

Så lenge det er lov å jukse og handle mat og drikke for en månedslønning mens man er med i en konkurranse så er det vel sikkert en grei vinner.

Når du går 1,2 mil i skogen midt på natta i rosa Crocs, å deretter klarer å avtale med fremmende mennesker at de skal legge ut tusenvis av kroner for deg uten noen garanti, for å så dele fangsten med de andre deltagerene, så er det vel fortjent.

Endret av RS_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvikksand9 skrev (Akkurat nå):

var det ikke litt merkelig at det var såpass mange praktiske oppgaver, og svært lite fra gårdsboken? 

Jo. Utrolig merkelig. De praktiske oppgavene og spørsmålene kom liksom på rekke og rad. 

Øyunn ble stående sjanseløs tilslutt, på tross av at hun hadde ihjelpugget gårdsboka. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig sur da Isak vant! Hadde håpet Øyunn skulle gruse han! Pokker og. 

Noen som vet hvorfor Mads Hansen ikke er programleder lengre? Skulle virkelig ønske han kom tilbake. Tirill er forsåvidt flink hun, men blir for kjedelig, Mads viser mye mer engasjement, og ikke minst er han myyye tøffere i konfrontasjoner med deltakerne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg synes det virket som TV2 rett og slett hadde bestemt seg for hvem de ønsket som vinner her. De har kanskje videre planer for Norges tøffeste?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

santoria skrev (17 minutter siden):

Bare jeg som irriterer meg over at det virker som TV2 på død og liv MÅ vise ansiktet og reaksjonene til Sophie Elise HELE tiden under finalen? Snakk om å melke relasjonen mellom henne og Isak så mye de kan. Kunne de ikke vist nærbilde av ansiktet til noen av de andre?? 

Ikke bare du. Tenkte akkurat det samme selv. Så jævlig irriterende!

Faen at Marna røk ut i semifinalen. Hadde så inderlig håpet at hun skulle vinne. Med Øyunn og Isak var det det samme for meg hvem som vant, jeg liker ingen av dem. Aller helst ville jeg hatt Kjersti og Heine i finalen. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Ble skikkelig sur da Isak vant!

Ja jeg også. Jeg blir mer og mer sur jo mer jeg kjenner på det. 

Isak smuglet inn en drøss med varer, drakk gjennom flere uker, var på kjærlighetsferie og gjemte seg bak ræva til Sophie, stjal, var uærlig og saboterte uten konsekvenser, ble aldri valgt som kjempe, var underholdningsmessig en tørrpinne, var hovmodig og kunstig tøff... og fikk hele finaleuken rigget for å surfe seg igjennom den også. Selv finalen! 

Jeg vil ikke kalle han en verdig vinner. Kanskje tidenes mest uverdige vinner i Farmens historie. 

• Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (12 minutter siden):

var det ikke litt merkelig at det var såpass mange praktiske oppgaver, og svært lite fra gårdsboken? 

Løsningene på alle spørsmålene og oppgavene står i gårdsboka eller i oppgaveteksten de får ved ukesoppdragene. Hadde ikke Øyunn vært så dårlig hadde vi jo fått mange flere spørsmål...

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blueberrymuffin skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

J#### skuffa over vinneren.

Ikke verdig vinner, sjeldent jeg reagerer på vinneren, men han saboterte Øyunn, og fortjente ikke seieren. Uærlig fyr, som ikke har ryggrad eller står for noe av det han sier. Usmaklig personlighet. Han gidder jo ikke engang å være ærlig om hvorfor han saboterte.

Usmakelig at Isak vant, faens jævla dritt, nå er jeg sur.

Øyunn fortjente virkelig å vinne, trist og dårlig slutt på en fin sesong. Årets farmen kjendis sesong ble ødelagt for min del, Isak var av de jeg minst unnet sieren i år, tragisk. 

Håper vi slipper å se Isak i flere reality konepter fremover. Kommer iværtfall ikke til å gidde å se flere reality konespter med den fyren, orker ikke, rett og slett. Provoserende fyr, blir så jævla sint.

Æsj.

Mye jeg synes virket rigget og direkte urettferdig.

1) Synes det var råtten av de andre deltagerne å stemme på Isak, slik at Isak fikk en skjev fordel i finalen. Smålig av flere av de andre deltagerne. Det minste de kunne gjort var å gi Øyunn en kniv etter at oppdraget hennes ble spolert. Og partall, vanligvis har det alltid vært oddetall, slik at noen får kniven, slik at det jevnes ut. Slik har det vært i hver finale, men her tok Strix en liten endring, slik at Isak fikk starte med 1-0 fra start.

2) I semifinalen hadde de snekring, det var automatisk finaleplass til Isak som har fagbrev.

3) I finalen var det INGENTING fra gårdsboken, kun praktiske oppgaver. Unnskyld, Isak virker ikke ut som den mest oppegående, eller smarteste typen. Men finalen blir jo enkel selv for Isak, når man dropper alt fra gårdsboken. Så hele finalen virket jo tilpasset Isak, med praktiske oppgaver.

Er så sykt urettferdig av TV2 og Strix. Helt uverdig vinner. Under rettferdige og like forhold, er jeg overbevist om at Isak aldri hadde vunnet. 

Har aldri sagt om et reality konsept at det har vært rigget, men denne gangen, for første gang i livet mitt føles en finale rigget. Er for opplagt at TV2 og Strix la opp alt de kunne for at Isak skulle vinne. Sinnsykt urettferdig, og en person som absolutt ikke fortjente seieren.

Jeg heiet på Øyunn i finalen, men Marna i semifinalen. Har fått girlcrush på Marna, synes hun er helt perfekt både utenpå og inni (av det vi har fått se av henne selvfølgelig).

Uansett, når jeg tenker meg om så var jeg ganske klar på at jeg mente at Øyunn vant Sommerhytta ufortjent den gangen, så da er det egentlig helt greit at hun tapte finalen i Farmen. Ikke ok, men greit.

Jeg mener det ikke er ok fordi jeg synes det var litt VEL mange praktiske oppgaver som Isak selvfølgelig vant. Det var jo ingen spenning her... Jaja... jeg var ikke så engasjert etter at Marna gikk ut uansett. Alt i alt veldig kjedelig finale.

Det jeg ikke forstår er hvordan Øyunn er bestis med Sophie etter dette. Jeg hadde følt meg forrådt. Og det ble jo tydelig at både Tomine og hun anonyme tok avstand fra Sophie under oppholdet.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det legges alltid opp til at de (fysisk) sterkeste vinner. De starter med øksekast og hinderløype. Hørte Isak skrøt av at han hadde vunnet alle konkurranser han hadde vært med i. Ja. Åpenbart fordi de kjører søm, matlaging og kunnskap helt til slutt . 

Hadde dette vært de første konkurransene for en gangs skyld, så hadde han definitivt tapt flere ganger. 

I finalen er det vel aldri slike oppgaver som typisk kvinnene hevder seg i. Hvis det var flere oppgaver med søm, matlaging, kunnskap, vev, strikking, botanikk osv, hadde Isak vunnet da? Neppe. 

Det var dessverre ikke Marna som sto i finalen, hun hadde nok ikke smidd dørklinke hun heller, men rimelig sikker på at hun hadde gruset han i kunnskapsspørsmålene. 

Synes også det er for dumt at han står der med to kniver når han regelrett stjal Øyunn sin kniv. Han burde bare blitt fratatt den på finaledagen. 

Måtte den sleipeste vinne, sier han selv.

Vel, det gjorde han. Den sleipeste og mest sleskete vant, gratulerer.

Begriper heller ikke at til og med Kjersti stemte for at han skulle få enda en kniv..... Jukset seg til en finale, til og med ikke Niklas sank så dypt. For en begredelig gjeng. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er drøyt å sette likhetstegn mellom å spille spillet og det å være et rævva menneske. Skjønner godt deltakerne er lei farmen-media-sirkuset med en fordømming som går over stokk og stein. Akkurat som at man kjenner mennesker man såvidt har sett på nøye utvalgte TV-klipp.... 

Syntes sesongen var tipp, topp, jeg! Absolutt ikke kjedelig, gledet meg til hver episode. Gratulerer til Isak! Kan vel ikke være såå verst som menneske når både kjernekar Heine og kjernekvinne Kjersti anser han som en god venn 😛

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes mest rigga finaleuke! Alt var lagt opp så Isak skulle vinne. Heiet på Marna, og det var jævlig synd hun ikke dro i land seieren på brua. 
aldri vært så lite kunnskapsspørsmål i en finale, ingenting om gårdslivet. Nesten kun fysiske oppgaver. Skuffa over hele finaleuken. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ctrl said:

Jo. Utrolig merkelig. De praktiske oppgavene og spørsmålene kom liksom på rekke og rad. 

Øyunn ble stående sjanseløs tilslutt, på tross av at hun hadde ihjelpugget gårdsboka. 

På sin plass at det var en del praktiske oppgaver. Det krever jo kunnskap og det står jo forklart i boka hvordan man gjør det.

Quiz med kun pugge-spørsmål som hvor mange innbyggere med rødt hår og brune kyr var det i indre Østfold i nittenpilogbue er jo ihvertfall ikke relevant. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...