Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Den absolutt mest verdige vinneren vant farmen, og med god margin. 

Andreplassen gikk til en person som bare hadde kjeften full av dritt, hyklersk moralist og kunne etter konkurransen å dømme svært lite i kunnskap og fysisk arbeid. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, ntrane said:

Andreplassen gikk til en person som bare hadde kjeften full av dritt, hyklersk moralist og kunne etter konkurransen å dømme svært lite i kunnskap og fysisk arbeid. 

Den mest verdige vinneren vant!. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Huff, det har vært mange ergrelser og mye rar oppførsel, men det er sikkert en del forskjell på vanlig og kjendis.  Om ett år har vi glemt det og glor videre 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (31 minutter siden):

Leser dette intervjuet i VG nå fra finalefesten, for et klysete svar fra Isak - han innleder en romanse i et realityprogram, også mener han at ingen skal bry seg 😋

– Mange er jo veldig nysgjerrige på hva som skjedde mellom deg og Sophie inne på gården?

– Og jeg er jo veldig nysgjerrig på når du fikk pult sist, sier Dreyer til VG på den røde løperen.

https://www.vg.no/rampelys/i/rE3xBR/sophie-elise-om-isak-dreyer-vi-er-mer-enn-venner

For en ufyselig oppførsel!

Anonymburker skrev (23 minutter siden):

Syns hun ser 10 år eldre ut uten sminke. Ikke stygt ment.

Jeg er uenig :)

ntrane skrev (20 minutter siden):
Spoiler

Spoiler

Der beskrev du Isak ganske godt😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cid said:

For en ufyselig oppførsel!

Jeg er uenig :)

Hide contents

Der beskrev du Isak ganske godt😅

Spoiler

Ved å påstå at Isak kom på andreplass er feil, jeg har sett finalen. For en meningsløs kommentar.

Endret av ntrane
lagt i spoiler
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ntrane skrev (1 minutt siden):
Spoiler

Ved å påstå at Isak kom på andreplass er feil, jeg har sett finalen. For en meningsløs kommentar.

Spoiler

Hvem har påstått det? Jeg bare sa at beskrivelsen passet godt på Isak. Du burde legge til spoilertagg forresten, finalen er vel ikke ferdig på tv enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:
  Reveal hidden contents

Hvem har påstått det? Jeg bare sa at beskrivelsen passet godt på Isak. Du burde legge til spoilertagg forresten, finalen er vel ikke ferdig på tv enda?

.. men den beskrivelsen passer ikke Isak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ntrane skrev (2 minutter siden):

.. men den beskrivelsen passer ikke Isak

Jeg synes det, vi er vel uenige der 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For et gjesp av en finale :Gjesp: Hèlt fair med tanke på arbeidsinnsats, men det blir noe bittersøtt med en vinner som både saboterer og har tømt Aremark for alkohol og kebab under oppholdet  🙈 Norges feigeste tøffing..... 

Håper Tiril byttes ut etter denne sesongen. Selv om programlederen ikke er den mest fremtredende, er hun altså tafatt. Håper Mads Hansen kan overta! :hjerte:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 minutt siden):
  Vis skjult innhold

For et gjesp av en finale :Gjesp: Hèlt fair med tanke på arbeidsinnsats, men det blir noe bittersøtt med en vinner som både saboterer og har tømt Aremark for alkohol og kebab under oppholdet  🙈 Norges feigeste tøffing..... 

Håper Tiril byttes ut etter denne sesongen. Selv om programlederen ikke er den mest fremtredende, er hun altså tafatt. Håper Mads Hansen kan overta! :hjerte:

Tenk om Niklas ender opp som ny Farmen Kjendis programleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Da slutter jeg å se på Farmen Kjendis. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Synes Tiril er flink jeg 😊

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Cid said:

:ler: 

Har faktisk tenkt på det selv, som et enda verre alternativ.. :Knegg: 

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (3 minutter siden):

Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 

Er vel mer dårlig oppførsel av Isak som spiller skittent her. Og i alle fall om det øyunn sier er sant. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som irriterer meg over at det virker som TV2 på død og liv MÅ vise ansiktet og reaksjonene til Sophie Elise HELE tiden under finalen? Snakk om å melke relasjonen mellom henne og Isak så mye de kan. Kunne de ikke vist nærbilde av ansiktet til noen av de andre?? 

Endret av santoria
  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...