ntrane Skrevet 20. februar 2022 #3141 Del Skrevet 20. februar 2022 Den absolutt mest verdige vinneren vant farmen, og med god margin. Andreplassen gikk til en person som bare hadde kjeften full av dritt, hyklersk moralist og kunne etter konkurransen å dømme svært lite i kunnskap og fysisk arbeid. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 20. februar 2022 #3142 Del Skrevet 20. februar 2022 Just now, ntrane said: Den absolutt mest verdige vinneren vant farmen, og med god margin. Andreplassen gikk til en person som bare hadde kjeften full av dritt, hyklersk moralist og kunne etter konkurransen å dømme svært lite i kunnskap og fysisk arbeid. Den mest verdige vinneren vant!. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. februar 2022 #3143 Del Skrevet 20. februar 2022 Huff, det har vært mange ergrelser og mye rar oppførsel, men det er sikkert en del forskjell på vanlig og kjendis. Om ett år har vi glemt det og glor videre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3144 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) A4. skrev (31 minutter siden): Leser dette intervjuet i VG nå fra finalefesten, for et klysete svar fra Isak - han innleder en romanse i et realityprogram, også mener han at ingen skal bry seg 😋 – Mange er jo veldig nysgjerrige på hva som skjedde mellom deg og Sophie inne på gården? – Og jeg er jo veldig nysgjerrig på når du fikk pult sist, sier Dreyer til VG på den røde løperen. https://www.vg.no/rampelys/i/rE3xBR/sophie-elise-om-isak-dreyer-vi-er-mer-enn-venner For en ufyselig oppførsel! Anonymburker skrev (23 minutter siden): Syns hun ser 10 år eldre ut uten sminke. Ikke stygt ment. Jeg er uenig ntrane skrev (20 minutter siden): Spoiler Den absolutt mest verdige vinneren vant farmen, og med god margin. Andreplassen gikk til en person som bare hadde kjeften full av dritt, hyklersk moralist og kunne etter konkurransen å dømme svært lite i kunnskap og fysisk arbeid. Spoiler Der beskrev du Isak ganske godt😅 Endret 20. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 20. februar 2022 #3145 Del Skrevet 20. februar 2022 Noen ganger er det kjedelig å være etterpåklok. Denne sesongen har vært bortkastet tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 20. februar 2022 #3146 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) 13 minutter siden, Cid said: For en ufyselig oppførsel! Jeg er uenig Hide contents Der beskrev du Isak ganske godt😅 Spoiler Ved å påstå at Isak kom på andreplass er feil, jeg har sett finalen. For en meningsløs kommentar. Endret 20. februar 2022 av ntrane lagt i spoiler 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3147 Del Skrevet 20. februar 2022 ntrane skrev (1 minutt siden): Spoiler Ved å påstå at Isak kom på andreplass er feil, jeg har sett finalen. For en meningsløs kommentar. Spoiler Hvem har påstått det? Jeg bare sa at beskrivelsen passet godt på Isak. Du burde legge til spoilertagg forresten, finalen er vel ikke ferdig på tv enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 20. februar 2022 #3148 Del Skrevet 20. februar 2022 Tror Isak har fått en drink for mye i kveld.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 20. februar 2022 #3149 Del Skrevet 20. februar 2022 2 minutter siden, Cid said: Reveal hidden contents Hvem har påstått det? Jeg bare sa at beskrivelsen passet godt på Isak. Du burde legge til spoilertagg forresten, finalen er vel ikke ferdig på tv enda? .. men den beskrivelsen passer ikke Isak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3150 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) ntrane skrev (2 minutter siden): .. men den beskrivelsen passer ikke Isak Jeg synes det, vi er vel uenige der 😅 Endret 20. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. februar 2022 #3151 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler For et gjesp av en finale Hèlt fair med tanke på arbeidsinnsats, men det blir noe bittersøtt med en vinner som både saboterer og har tømt Aremark for alkohol og kebab under oppholdet 🙈 Norges feigeste tøffing..... Håper Tiril byttes ut etter denne sesongen. Selv om programlederen ikke er den mest fremtredende, er hun altså så tafatt. Håper Mads Hansen kan overta! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 20. februar 2022 #3152 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3153 Del Skrevet 20. februar 2022 Tradegy skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold For et gjesp av en finale Hèlt fair med tanke på arbeidsinnsats, men det blir noe bittersøtt med en vinner som både saboterer og har tømt Aremark for alkohol og kebab under oppholdet 🙈 Norges feigeste tøffing..... Håper Tiril byttes ut etter denne sesongen. Selv om programlederen ikke er den mest fremtredende, er hun altså så tafatt. Håper Mads Hansen kan overta! Tenk om Niklas ender opp som ny Farmen Kjendis programleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3154 Del Skrevet 20. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tenk om Niklas ender opp som ny Farmen Kjendis programleder Da slutter jeg å se på Farmen Kjendis. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 20. februar 2022 #3155 Del Skrevet 20. februar 2022 Hvem vant? Håper det ikke ble Isak ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 20. februar 2022 #3156 Del Skrevet 20. februar 2022 Tradegy skrev (3 minutter siden): Vis skjult innhold For et gjesp av en finale Hèlt fair med tanke på arbeidsinnsats, men det blir noe bittersøtt med en vinner som både saboterer og har tømt Aremark for alkohol og kebab under oppholdet 🙈 Norges feigeste tøffing..... Håper Tiril byttes ut etter denne sesongen. Selv om programlederen ikke er den mest fremtredende, er hun altså så tafatt. Håper Mads Hansen kan overta! Synes Tiril er flink jeg 😊 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. februar 2022 #3157 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) 3 minutter siden, Cid said: Tenk om Niklas ender opp som ny Farmen Kjendis programleder Har faktisk tenkt på det selv, som et enda verre alternativ.. Endret 20. februar 2022 av Tradegy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3158 Del Skrevet 20. februar 2022 Blinkie skrev (1 minutt siden): Hvem vant? Håper det ikke ble Isak ! Spoiler Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2022 #3159 Del Skrevet 20. februar 2022 Heartland skrev (3 minutter siden): Jeg reagerte på oppførselen til Øyunn under utspørringen. Først sier hun høyt at Isak har lagt skylden på Sophie for sabotasjen. Mulig det stemmer at Isak har sagt det til Øyunn, men at Øyunn sier det høyt til alle. SÅ dårlig gjort! Så følger hun opp (Etter at Isak har kalt Heine for sin gode venn) med å si høyt at Isak takket henne for at hun valgte Heine som førstekjempe. Mulig det stemmer det også, men det er ikke alt man blir fortalt i fortrolighet man skal spy ut høyt på den måten! For en bitchy oppførsel! Det er vel ingen i verden som kommer til å fortelle Øyunn noe i fortrolighet etter dette, det hadde i alle fall ikke jeg gjort. Ingen av de er verdige vinnere i mine øyne. Er vel mer dårlig oppførsel av Isak som spiller skittent her. Og i alle fall om det øyunn sier er sant. 27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
santoria Skrevet 20. februar 2022 #3160 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Bare jeg som irriterer meg over at det virker som TV2 på død og liv MÅ vise ansiktet og reaksjonene til Sophie Elise HELE tiden under finalen? Snakk om å melke relasjonen mellom henne og Isak så mye de kan. Kunne de ikke vist nærbilde av ansiktet til noen av de andre?? Endret 20. februar 2022 av santoria 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå