Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Thaila skrev (8 minutter siden):

Synes de riktige folka gikk ut. På tide å innse at de eldste ikke er de sterkeste! 😅

Det synes jeg var litt sleivete sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser mange heier på Kjersti og mener hun har spilt så ærlig og taktisk smart. Jeg vet ikke helt om jeg er enig. Synes det var ganske ironisk at hun lagde et stort nummer av at andre deltagere hadde stjålet på markedet, når hun selv stjal fra fellesskapet i en av de første episodene da hun og Shabana lagde seg egg mens de andre jobbet. Hun hadde heller ikke problemer med å drikke alkoholen som ble smuglet inn på gården, så det sier jo også litt.

Taktisk smart kan hun vel heller ikke sies å være. Spesielt var det lite smart å fortelle Dorthe at Niklas tenkte å velge henne som førstekjempe, og at Dorthe burde velge Kjersti til å bli storbonde dersom hun røk ut. Så utrolig klønete spilt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (10 minutter siden):

Synes de riktige folka gikk ut. På tide å innse at de eldste ikke er de sterkeste! 😅

Flere av de eldste er jo fortsatt med og Heine på 50 år gjorde det ganske bra i hinderløypen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Flere av de eldste er jo fortsatt med og Heine på 50 år gjorde det ganske bra i hinderløypen! :) 

Ja det gjorde han, men de to eldste røyk ut. For all den tiden Dorthe har kaldt Adam umoden så får hun en realitetssjekk her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (Akkurat nå):

Samme her, Niklas er jo langt unna de eldste og han røk ut

Nettopp. Og flere av de yngre har røket ut for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (Akkurat nå):

Ja det gjorde han, men de to eldste røyk ut. For all den tiden Dorthe har kaldt Adam umoden så får hun en realitetssjekk her. 

Kjersti og Heine er fortsatt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Kjersti og Heine er fortsatt med

Men som sagt de to eldste dro ut. Synes det var merkelig at folk så på Vebjørn som en stor konkurrent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som Berrum og Beyer sa, Vebjørn har fått seg en bedre tupe enn den han har pleid å bruke, og den tåle hinderløypa også, så kudos for det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen
Cid skrev (2 minutter siden):

De unge der vil bli gruset i kunnskap av Marna, Heine eller Kjersti

Er spent på matlagingsdelen i finalen (om det blir det).  Kjersti sa at hun ikke kan lage mat. Det er jo ikke så rart.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Thaila skrev (3 minutter siden):

Men som sagt de to eldste dro ut. Synes det var merkelig at folk så på Vebjørn som en stor konkurrent. 

Hvem heier du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shawtyella
Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Jeg synes Dorthe er en ganske grei dame også. Det var en stund da jeg ikke var så begeistret for Dorthe og Niklas, men jeg har begynt å like alle de resterende.  :). En fin følelse :)

Blir spennende dette. Gleder meg til morgendagens episoder :)

Jeg ble faktisk positivt overrasket og likte at Niklas snakket litt om seg selv iforhold til hvordan han oppførte seg. Husker ikke hvilken episode, men han nevnte noe om at han synes han selv er for frekk, og blir veldig barnslig i visse situasjoner. Det synes jeg faktisk er tøft å si, og det står respekt av at han har litt selvinnsikt. Jeg har alltid likt han, og i noen episoder på farmen syntes jeg han var voldsomt manipulerende, hersketeknikk og barnslig.. men nå ser jeg mer nøytralt på han igjen. Kun fordi han hadde selvinnsikt til å se sine egne feil, det respekterer jeg faktisk veldig! Håper personlig på Kjersti og Heine i finalen, de har stått på fra dag en, og begge virker veldig jordnære!👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Men å si at de eldste ikke er sterkest blir bare for dumt synes jeg, det er ikke er selvfølge at de eldre er svakere enn unge, flere eldre folk kan være i god form og være sterkere enn andre unge folk. Heine er eldre enn de fleste der og han gjorde rent bord i hinderløypen

Fordi Vebjørn hadde pugget gårdsboken til de grader, han ville stått sterk i en finale det er jeg helt sikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...