Sigyn Skrevet 10. februar 2022 #2501 Del Skrevet 10. februar 2022 Thaila skrev (3 minutter siden): Tror nok han bryr seg mest om Niklas sine følelser i denne situasjonen og det synes jeg er helt ok. Han får jo nok kritikk fra alle andre. Du synes det er helt ok, jeg synes det er litt rart og ufølsomt overfor de faktiske "ofrene" i denne saken. Så der er vi uenige rett og slett. Å støtte en partner på hjemmebane blir noe annet, men dette er offentlig 🙂 Synes også han ser ut til å slippe greit unna, én dårlig unnskyldning så er det hjerter og støtteerklæringer på løpende bånd, og så er nok de aller fleste ferdig med saken etter det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 10. februar 2022 #2502 Del Skrevet 10. februar 2022 Har sett hele sesongen nå startet litt etter de andre. Her er min oppsumering over deltakerne og hva jeg synes om de. Shabana: Likte henne, hun virket som en dame med bein i nesen som tenkte rettferdig. Synd hun røk Adam: Likte han kjempegodt i starten, han var så søt og uskyldig. Kjemien mellom han og mini var supersøt å vitne, men han tapte seg veldig etter han ble storbonde. Nå har jeg ikke så mye sansen for han lenger, man merker veldig at han er ung Ingrid: Søt jente men var litt kjedelig 🙄 Niklas: Likte han ikke fra start. Liker han hvert fall ikke nå, barnsligere oppførsel på et voksent menneske skal man lete lenge etter. Virker som han ikke har vokst av seg trassalderen. SE: Virker klagete, misfornøyd, grinete. Hjelper ikke særlig på inntrykket når jeg vet hun er utro der inne, men faktisk utrolig nok er ikke hun den som irriterer meg mest. Dorthe: Helt grei på overflaten. Kanskje litt sleip til tider men helt grei. Heine: Vet ikke sikkert en hyggelig fyr men føler han kan bli litt overveldene glad og humørfyllt til tider Kjersti: Hun har vokst seg!! i introen følte jeg kanskje hun skulle være litt kvass og hard, men synes hun virkelig har gjort seg bra der inne. Faktisk den jeg heier på av alle, virker mest ekte og rettferdig av alle der. Isak: ? Lite å si om han. Virker som en småsleip type Vebjørn: Veldig søt og rolig fyr. Litt dumt av han å være så enig konsekvenstenking pga Øyunn, når han selv var så imot at kjersti skulle sabotere. Litt hyklersk men ellers søt Øyunn: Likte hun ikke i starten. Liker henne fremdeles ikke så godt, men skal sies at hun vokste litt etter hun viste hvor selvstendig hun er. De andre har jeg ikke fått så mye inntrykk av enda, så velger å ikke ta de med 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 10. februar 2022 #2503 Del Skrevet 10. februar 2022 Heartland skrev (3 timer siden): Han har vel strengt tatt ikke noe annet valg enn å beklage, for ikke å bli oppfattet som Norges største dra-til-tryne. Om beklagelsen er genuin er jeg mer usikker på. Det er klart at når han ser hvordan folk reagerer, så beklager han for å komme seg ut av situasjonen. Beklaget ikke så veldig under Vebjørn sitt Insta-innlegg i går. Og jeg tror ikke på historien om drapstrusler. Fint å flytte fokus. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 10. februar 2022 #2504 Del Skrevet 10. februar 2022 loveli skrev (1 time siden): Ser at gubben til Niklas er ute og bekrefter at Niklas faktisk er slik han har blitt fremstilt, men at han også er *masse gode ord*. Han avslutter med "diagnose: menneske". Så ja... da er det jo bare sånn det er. Ser at en haug av kjendiser støtter Niklas, så da er det vel greit. Eller? Jeg bestemte meg ifjord da jeg så farmen kjendis og registrerte at enkelte fikk en del kritikk, at jeg ikke skulle la opptreden inne på et realityshow påvirke mitt syn på deltakeren.. Skal disse programmene i det heletatt være morro å følge med på så trengs det jo sterke personligheter på godt og "vondt"... Jeg er sikker på at Niklas sin mann som er en oppegående psykolog hadde klart å se de røde flaggene før de giftet seg hvis de var så store og alvorlige som en får inntrykk av her inne... Det kan jo også hende at omgivelsene og situasjonen man er inne i gjør at man får en litt annen oppførsel.. Utover det så blir man jo engasjert, og får sine favoritter.. Jeg likte Marna fra dag 1. jeg så henne på Torpet, og håper hun vinner hele greia. Om det er hun jeg hadde likt best av deltagerne i det "sivile" liv har jeg ingen aning om. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 10. februar 2022 #2505 Del Skrevet 10. februar 2022 Thaila skrev (2 timer siden): Hva var det han sa der? 😯 fant det ikke Under Øyunn sin kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2506 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBukser skrev (1 time siden): Det burde vært krav om å ha vært i minst 1 tvekamp for å komme til finaleuka. Når er finalen fylt av middelmådigheter som SE, Dorthe, Øyunn og Niklas, som alle ikke har en sjans i havet til å vinne. Det hadde ikke gått an, de havner i flere kamper i finaleuken uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2507 Del Skrevet 10. februar 2022 https://www.tv2.no/underholdning/14563345/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 10. februar 2022 #2508 Del Skrevet 10. februar 2022 Håper Adam ryker til søndag. Han er usmakelig i mine øyne. Heine bør jo velge han som andrekjempe. Dorthe og Kjersti, Niklas og Vebjørn har mer der å gjøre enn Adam og SE. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2509 Del Skrevet 10. februar 2022 Kate Upton skrev (Akkurat nå): Håper Adam ryker til søndag. Han er usmakelig i mine øyne. Heine bør jo velge han som andrekjempe. Dorthe og Kjersti, Niklas og Vebjørn har mer der å gjøre enn Adam og SE. Håper heller han velger Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 10. februar 2022 #2510 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Håper heller han velger Niklas Heller tvilsomt. Niklas fortjener å være i finaleuka mer enn Adam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2511 Del Skrevet 10. februar 2022 Kate Upton skrev (Akkurat nå): Heller tvilsomt. Niklas fortjener å være i finaleuka mer enn Adam. Jeg synes ikke at noen av de fortjener å være i nærheten av finaleuken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 10. februar 2022 #2512 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg synes ikke at noen av de fortjener å være i nærheten av finaleuken.. Alt i alt håper jeg på Heine eller Isak vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2513 Del Skrevet 10. februar 2022 Kate Upton skrev (Akkurat nå): Alt i alt håper jeg på Heine eller Isak vinner. Jeg håper på Marna, Kjersti, Øyunn eller Heine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. februar 2022 #2514 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg håper på Marna, Kjersti, Øyunn eller Heine Jeg håper på Kjersti 😊 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 10. februar 2022 #2515 Del Skrevet 10. februar 2022 1 hour ago, Sigyn said: Du synes det er helt ok, jeg synes det er litt rart og ufølsomt overfor de faktiske "ofrene" i denne saken. Så der er vi uenige rett og slett. Å støtte en partner på hjemmebane blir noe annet, men dette er offentlig 🙂 Synes også han ser ut til å slippe greit unna, én dårlig unnskyldning så er det hjerter og støtteerklæringer på løpende bånd, og så er nok de aller fleste ferdig med saken etter det. Jeg er glad du setter "ofrene" i hermetegn, for jeg tror virkelig ingen av dem forventer at ektemannen til Niklas skal ta offentlig avstand. Det får være måte på. Det er fortsatt bare et realityshow. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. februar 2022 #2516 Del Skrevet 10. februar 2022 Kate Upton skrev (21 minutter siden): Heller tvilsomt. Niklas fortjener å være i finaleuka mer enn Adam. Fordi? Synes Adam fortjener finalen ene og alene fordi han var tøff nok til å velge Mini som andrekjempe og slå han! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 10. februar 2022 #2517 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) 17.11 skrev (19 minutter siden): Jeg er glad du setter "ofrene" i hermetegn, for jeg tror virkelig ingen av dem forventer at ektemannen til Niklas skal ta offentlig avstand. Det får være måte på. Det er fortsatt bare et realityshow. Herregud da, er jo ikke det jeg skriver heller. Men det er noe i mellom offentlig avstand og å undergrave en unnskyldning ved å bare fokusere på hvor fantastisk personen som har dritet på draget er. Det var egentlig ikke hovedpoenget, som heller var at jeg ville trodd at en psykolog som faktisk jobber med kommunikasjon ville hjulpet til å formulere innlegget slik at det fremstod litt bedre enn det som det nå gjør, som egentlig er nærmest ansvarsfraskrivelse. Synes det var overraskende, fordi jeg regner med at Niklas ikke har forfattet og postet helt uten innspill fra andre først. Men det er jo mulig det også. Men kanskje det omtrent ikke har noe som helst å si hva man sier og hvordan man sier det, når folk er så flinke til å tolke tekst slik de vil uansett. Så forresten nettopp et kort klipp hvor Øyunn fortalte om hvor ubehagelig det var for henne, og at hun aldri har opplevd lignende utfrysning/mobbing/baksnakking i voksen alder. Da synes jeg ikke "bare et realityshow" er en god unnskyldning, selv om det er det man forsøker å gjemme seg bak. Endret 10. februar 2022 av Sigyn 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2022 #2518 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg håper Kjersti vinner hele greia. Føler hun fortjener det mest, og er den sterkeste der inne - både psykisk og fysisk (?). Men jeg liker også Marna, så håper hun kommer ganske langt! 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 10. februar 2022 #2519 Del Skrevet 10. februar 2022 17.11 skrev (20 minutter siden): Jeg er glad du setter "ofrene" i hermetegn, for jeg tror virkelig ingen av dem forventer at ektemannen til Niklas skal ta offentlig avstand. Det får være måte på. Det er fortsatt bare et realityshow. Enig, å kalle Øyunn for et offer er jo bare en fornærmelse av henne. Tror ikke akkurat hun føler seg som et offer. Synes hun talka det bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 10. februar 2022 #2520 Del Skrevet 10. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): Enig, å kalle Øyunn for et offer er jo bare en fornærmelse av henne. Tror ikke akkurat hun føler seg som et offer. Synes hun talka det bra! Skrev offer i hermetegn, og har også skrevet at hun har taklet det bra (og Øyunn har også sagt at hun opplevde det som svært vanskelig). Kunne sagt noe sånt som "alle som har vært offer for Niklas sine kommentarer og utbrudd i løpet av sesongen", det er en helt vanlig formulering der ordet offer godt kan byttes ut med f.eks mottaker om det foretrekkes. Men det blir uansett flisespikkeri i mine øyne, og dårlig debattskikk. Hadde du spurt meg om hva jeg mente med en spesifikk formulering kunne jeg fint ha utdypet og oppklart 🙂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå