Gjest Adobyen Skrevet 19. februar 2022 #3081 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Egentlig så synes jeg at konkurransene kunne vært ting de faktisk har lært på gården og hva de har mulighet til. Eller noe mer basert på flaks. Sånn sett var det jo trist for SE med sykonkurransen når prod vet at det er umulig for henne. Men så er det jo umulig å tilfredsstille alle. Nå virker det litt regissert. Hva om de arrangerte en strikkekonkurranse? Det hadde vært vanskelig for mange av guttene. jeg hadde ikke kommet langt i noen av konkurransene, hehe… de er flinke. Endret 19. februar 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 20. februar 2022 #3082 Del Skrevet 20. februar 2022 Spesielt i finaleuka synes jeg det er for lenge å vente fra onsdag til søndag. Jeg har glemt bort hele opplegget! Veit ikke om det er fordi det ikke er SÅ viktig for meg hvem som vinner. Synes dramaet der inne er hva som har gjort det spennende, ikke kampene, så litt kjipt av vi ikke får se noe drama/intriger den siste uka. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3083 Del Skrevet 20. februar 2022 Thaila skrev (1 time siden): Spesielt i finaleuka synes jeg det er for lenge å vente fra onsdag til søndag. Jeg har glemt bort hele opplegget! Veit ikke om det er fordi det ikke er SÅ viktig for meg hvem som vinner. Synes dramaet der inne er hva som har gjort det spennende, ikke kampene, så litt kjipt av vi ikke får se noe drama/intriger den siste uka. Hadde vært bedre om de viste episodene på onsdag, fredag og søndag. Gir mer mening at vi må vente ekstra lenge på første episode i ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 20. februar 2022 #3084 Del Skrevet 20. februar 2022 Tipper Marna ikke er vinneren, all den tid hun ikke skal på finalefesten som visstnok er i kveld. Hun har reist på ferie til Granca. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3085 Del Skrevet 20. februar 2022 Sawyer skrev (11 minutter siden): Tipper Marna ikke er vinneren, all den tid hun ikke skal på finalefesten som visstnok er i kveld. Hun har reist på ferie til Granca. Trenger ikke å bety noe det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3086 Del Skrevet 20. februar 2022 Sawyer skrev (16 minutter siden): Tipper Marna ikke er vinneren, all den tid hun ikke skal på finalefesten som visstnok er i kveld. Hun har reist på ferie til Granca. Ja, det virker suspekt. Farmenvinneren kommer selvfølgelig på en finalefest. Man skulle tro det var møteplikt, om ikke annet moralsk. Man burde jo ønske det for alt i verden, du er jo tross alt vinneren og det er deg de feirer. Med mindre det har skjedd noe intriger eller uenigheter med casten og andre deltakere som gjør at du frastår. Men kan ikke se at dette gjelder Marna pr. nå. Så det ligger vel i kortene at Marna ikke vinner nå. 🥴 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #3087 Del Skrevet 20. februar 2022 Bare en av damene vinner så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 20. februar 2022 #3088 Del Skrevet 20. februar 2022 Ctrl skrev (24 minutter siden): Ja, det virker suspekt. Farmenvinneren kommer selvfølgelig på en finalefest. Man skulle tro det var møteplikt, om ikke annet moralsk. Man burde jo ønske det for alt i verden, du er jo tross alt vinneren og det er deg de feirer. Med mindre det har skjedd noe intriger eller uenigheter med casten og andre deltakere som gjør at du frastår. Men kan ikke se at dette gjelder Marna pr. nå. Så det ligger vel i kortene at Marna ikke vinner nå. 🥴 Veldig synd at hun ikke kunne vente litt med å avsløre at hun er på ferie da! Hun kunne vel ventet med å poste til i kveld eller i morgen. 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. februar 2022 #3089 Del Skrevet 20. februar 2022 Det er nok Isak som vinner er min antagelse. Ligget i kortene hele veien. Ingen har forsøkt å få han ut en eneste gang. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. februar 2022 #3090 Del Skrevet 20. februar 2022 Sawyer skrev (1 time siden): Tipper Marna ikke er vinneren, all den tid hun ikke skal på finalefesten som visstnok er i kveld. Hun har reist på ferie til Granca. Men, tatt i bektrakning at hun har barna denne uken og det er vinterferie, så er det kanskje ikke så rart at hun prioriterer ferie før finalefesten. Har fortsatt et lite håp at hun vinner. Bare Isak ikke vinnner, er jeg happy. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 20. februar 2022 #3091 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Jeg er litt redd Øyunn skal vinne nå etter Levi sa de nå har hytte, bil og leilighet under sist Sofa-episode. Heller henne enn Isak, men jeg er ikke så fan av henne og syns Marna fortjener det mest. Mulig spoiler til hvem som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. februar 2022 #3092 Del Skrevet 20. februar 2022 Hipparchia skrev (4 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg er litt redd Øyunn skal vinne nå etter Levi sa de nå har hytte, bil og leilighet under sist Sofa-episode. Heller henne enn Isak, men jeg er ikke så fan av henne og syns Marna fortjener det mest. Mulig spoiler til hvem som vinner. Spoiler Det så jeg også på Sofa, men jeg tenkte ikke mer over det. Du er nok inne på noe her 👍🤐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 20. februar 2022 #3093 Del Skrevet 20. februar 2022 Hipparchia skrev (21 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg er litt redd Øyunn skal vinne nå etter Levi sa de nå har hytte, bil og leilighet under sist Sofa-episode. Heller henne enn Isak, men jeg er ikke så fan av henne og syns Marna fortjener det mest. Mulig spoiler til hvem som vinner. Spoiler Så dette jeg også , og tenkte med en gang at det var en spoiler.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 20. februar 2022 #3094 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Klink skrev (35 minutter siden): Det er nok Isak som vinner er min antagelse. Ligget i kortene hele veien. Ingen har forsøkt å få han ut en eneste gang. Så ut som det var en til snekkeroppgave i kveldens episode på reklamen.. Så stygt redd for at du har rett. Han er i hvert fall o finalen, tror jeg. Han har jo en kniv fra før , og SE jobber nok hardt for at han skal få flest stemmer også. Da er han nok vanskelig å slå med to kniver. Kan hende Øyunn kan få flest stemmer hvis det er henne han møter. Endret 20. februar 2022 av Prelunia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 20. februar 2022 #3095 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Ja nå er det bare timer til vinneren kåres. Hadde gjerne sett Marna vinne, men dessverre har jeg liten tro på det. Tror Øyunn er sterkere enn Marna. Kjenner det vrir seg, og dette er sabla tungt å si....Men håper Isak vinner om det blir han og Øyunn i finalen. Så håper jeg for guds skyld det blir en forandring og ikke minst bedre sesong neste år. Denne sesongen har vært helt grusom. Endret 20. februar 2022 av Murstein 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 20. februar 2022 #3096 Del Skrevet 20. februar 2022 De har sluttet med tavle og poeng i gårdskonkurransene. Spørs om det er rettferdig siden da er det lettere for noen å stå over konkurranser de ikke er interessert i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. februar 2022 #3097 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Isak og Øyrnn i finalen Spoiler på hvem som er i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 20. februar 2022 #3098 Del Skrevet 20. februar 2022 Nå har semifinalen begynt på TV2Play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. februar 2022 #3099 Del Skrevet 20. februar 2022 Spoiler Det ble Isak Spoiler vinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. februar 2022 #3100 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Dagens semifinale/del 1 - spoiling av finalister: Spoiler Brukonkurransen: Fader altså. Nok en snekkerkonkurranse. Isak sa på forhånd at det var ingenting av dette som han ikke hadde gjort før. Så selv om han gjorde en generaltabbe og måtte rive opp halve brua, så vant han likevel. Jeg var faktisk ikke litt spent engang verken før eller underveis, på tross av at Isak måtte rive opp brua. Føler Farmen/Strix gir Isak fripass inn i finalen. Melkespann: I utgangspunktet mer åpent da det var to sterke damer i aksjon. Men med Marnas indirekte unødvendige spoiling av Gran Canaria som bakgrunn, så tenkte jeg fra start at dette vinner Øyunn. Og Marna begynte "tidlig" å slite, mens Øyunn stod fokusert og stødig. Marna røk ikke overraskende. Det var den spenningen. Kjedelige semifinaler. Isak og Øyunn i finalen. Har en bismak rundt det. Noe i meg stritter imot, spesielt mot Isak som smuglet, stjal, gjemte seg bak ræva til Sophie og suftet igjennom hele programmet uten å bli satt særlig på prøver verken som kjempe eller i finaleuken! Øyunn starter med nipugging som om at hun skal opp til eksamen, mens Isak gir litt mer f. Synes ærlig talt at Strix kunne konfiskert boken når finalistene er klare. Det som ikke har blitt lest på 6 uker bør heller ikke bli lest! Isak skal iallefall ha for at han var dundrende ærlig under utspørringen, mens Øyunn brukte tiden på å ro. Virker som om at folk, og særlig Vebjørn, sliter med å la førstekjempevalget til Øyunn ligge. Stemmegivningen vant faktisk ingen da det ble uavgjort. Usikker på om det har skjedd før. Endret 20. februar 2022 av Ctrl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå