Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Entern skrev (Akkurat nå):

Han også!?😯 Hva gjorde han!?😯

(Vet nesten ikke om jeg vil vite det - var så glad i Portveien 2 som liten 😯)

Kan si det slik at det var ganske deilig når Jarl endelig røk ut og lukket porten etter seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Kan si det slik at det var ganske deilig når Jarl endelig røk ut og lukket porten etter seg

Såpass 😳 Var han skikkelig drittsekk?😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Såpass 😳 Var han skikkelig drittsekk?😕

Var ganske ille syntes jeg, ble skuffet 😕 Mens med Lothepus så var det helt omvendt, jeg syntes han virket som en tulling før men på Farmen Kjendis så oppførte han seg ganske bra :) Og de kranglene mellom han og Kari 😅 Petter gjorde en bra figur også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Var ganske ille syntes jeg, ble skuffet 😕 Mens med Lothepus så var det helt omvendt, jeg syntes han virket som en tulling før men på Farmen Kjendis så oppførte han seg ganske bra :) Og de kranglene mellom han og Kari 😅 Petter gjorde en bra figur også

Aldri orket Lothepus, det var vel derfor jeg ikke så på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Han også!?😯 Hva gjorde han!?😯

(Vet nesten ikke om jeg vil vite det - var så glad i Portveien 2 som liten 😯)

Jeg husker ikke alle detaljene lenger, siden dette var sesong 1, men husker jeg (og "hele Norge") ble sjokkert over oppførselen hans. Han var helt vill i blikket stadig vekk og dolket sin nærmeste der inne i ryggen ved å velge han som andrekjempe. Han var ekstremt opptatt av å spille spillet, og det kom foran alt annet. Han uttalte vel også i etterkant at oppførselen han hadde der inne, viste frem skuespillerferdighetene hans.🤦‍♀️ Ingen av de andre likte han og han var førstekjempe for andre uka på rad da han røk ut. Han uttalte også at Petter Pilgaard, som var andrekjempe da Jarl røk, var feig som hadde valgt øksekast, siden Jarl ville slått han i alle de fysiske konkurransene. Det var visst feigt å ikke la Jarl vinne.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (5 minutter siden):

Jeg husker ikke alle detaljene lenger, siden dette var sesong 1, men husker jeg (og "hele Norge") ble sjokkert over oppførselen hans. Han var helt vill i blikket stadig vekk og dolket sin nærmeste der inne i ryggen ved å velge han som andrekjempe. Han var ekstremt opptatt av å spille spillet, og det kom foran alt annet. Han uttalte vel også i etterkant at oppførselen han hadde der inne, viste frem skuespillerferdighetene hans.🤦‍♀️ Ingen av de andre likte han og han var førstekjempe for andre uka på rad da han røk ut. Han uttalte også at Petter Pilgaard, som var andrekjempe da Jarl røk, var feig som hadde valgt øksekast, siden Jarl ville slått han i alle de fysiske konkurransene. Det var visst feigt å ikke la Jarl vinne.

Husker når han satt på kjempe hytta og kvesset kniven mens han kom med visdomsord 😆 Noen sa at det virket som om han kom rett fra visjon norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett så mye på farmen tidligere, men fikk med meg at feldberg var meget sutrete i likhet med Espen thoresen. men de viser fortsatt repriser av tidsbonanza på nrk. 

synes egentlig fortsatt at parodien til torsdags kveld i Nydalen er best der Nils Arne Eggen vant fordi Hank ikke gadd å ta i mot seieren. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (22 timer siden):

Jeg har egentlig ikke hatt så mye imot Isak og han er jo en verdig vinner med tanke på at han sikkert har vært den sterkeste der på mange måter. Det er bare så lite interessant om han vinner, også fordi han tar det som den største selvfølgen i verden! 

På hvilken måte er han den sterkeste? Han har ikke vært i noe tvekamp. Ikke har vi sett så mye til han heller sånn egentlig, bortsett fra scener hvor han ligger ved siden av SE i en seng og prater, i sync hvor han prater om SE. Han har gjennomført ukesoppdrag - det har jo alle andre også, de fleste med like god arbeidsinnsats som han.

Isak var «hjernen» bak sabotasjen og dessuten var Vebjørn den eneste mannen som jobbet sammen med kvinnene, i innspurten før Mentor skulle komme. 

Han smidde ei felle, men vil nå si at det går i null, når vi vet at han tok bort muligheten med mat og kniv til Øyunn. Snekkeren vant konkurransen med åren - det var vel det? 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blomsterkaret said:

På hvilken måte er han den sterkeste? Han har ikke vært i noe tvekamp. Ikke har vi sett så mye til han heller sånn egentlig, bortsett fra scener hvor han ligger ved siden av SE i en seng og prater, i sync hvor han prater om SE. Han har gjennomført ukesoppdrag - det har jo alle andre også, de fleste med like god arbeidsinnsats som han.

Isak var «hjernen» bak sabotasjen og dessuten var Vebjørn den eneste mannen som jobbet sammen med kvinnene, i innspurten før Mentor skulle komme. 

Han smidde ei felle, men vil nå si at det går i null, når vi vet at han tok bort muligheten med mat og kniv til Øyunn. Snekkeren vant konkurransen med åren - det var vel det? 

I Norges Tøffeste er det mange psykisk og fysisk tøffe oppgaver og Isak var overlegen i veldig mye og mestret også ting han ikke hadde noe erfaring med. Så derfor er det jo nærtliggende å tro at han vil være sterk i fysiske oppgaver på farmen også 🤷

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 timer siden):

Ser ikke på det, er han greiere der?

Jeg synes har en ganske grei. Han er kjøttansvarlig og flink på det. Har hatt litt konflikt med en som var kjøkkensjefen fordi han vil gjøre ting på sin måte, men så blir han veldig stressa og kan fucke det opp. Men synes ikke noe negativt om han der. Liker godt Camp Kulinaris og hvordan de lager showet. De er flinke på å vise de forskjellige karakterene på en fair måte. Fulgte ikke med på da han var på farmen da. Men liker an veldig godt på radio også!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymperson1 skrev (4 timer siden):

Vet ikke om det bare er meg, men syns Øyunn er sykt sexy. Er et eller annet med henne.

Kan ikke se det, men synes Marna er det. Utrolig kropp til å være 40. 👌

• Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (11 minutter siden):

Kan ikke se det, men synes Marna er det. Utrolig kropp til å være 40. 👌

Ikke bare flott å se på, men hun har overlevd kreft 2 ganger, så hun har vært igjennom mye. 

• Liker 16
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville Dorthe klart seg i gårdskonkurransen? Hun sa noe om at hun ikke ville mer så kanskje det passet bra for henne å gå ut i kunnskapskonkurransen. Hun var nærme da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (Akkurat nå):

Hvordan ville Dorthe klart seg i gårdskonkurransen? Hun sa noe om at hun ikke ville mer så kanskje det passet bra for henne å gå ut i kunnskapskonkurransen. Hun var nærme da. 

Tror hun fikk nok av ‘spillet’ når Niklas dreit henne ut. Kunne se på ansiktet hennes hvor sjokkert hun ble. Tror nok hun trodde hun kunne gjengi til Niklas hva Kjersti hadde sagt, og fortsatt hatt ‘Dorthe-Status’. Spesielt hos tv2 kollegaene. Hun holdt en lav profil etter det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Galen King said:

Hun sa i intervju at hun ikke ville videre uansett og svarte feil med vilje i kunnskapskonkurransen. Men jeg tror ikke hun ville gjort det så dårlig, hun hadde jo klart sy-oppgaven lett og garantert gjort det bedre enn Sophie i matlaging.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (14 minutter siden):

Nære? Hun var jo klart dårligst i både øyekast og hinderløypa! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Thaila skrev (16 minutter siden):

Nære? Hun var jo klart dårligst i både øyekast og hinderløypa! 

Hun var nære i kunnskapskonkurransen! Men var vel fordi det bare var tre trinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om Isak og Øyunn ender i finalen, og Isak vinner utelukkende fordi han hadde sabotert ukesoppdraget til Øyunn. Det hadde vært spesielt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 minutt siden):

Tenk om Isak og Øyunn ender i finalen, og Isak vinner utelukkende fordi han hadde sabotert ukesoppdraget til Øyunn. Det hadde vært spesielt.

Hadde vært kvalmende rett og slett…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...