Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Atheena

Jeg heier på damene. Kjersti, Marna og Øyunn. 

Syns Øyunn har vært utrolig tøff som har klart å gå ut av den gruppedynamikken. Det er utrolig vanskelig og krever mye mot. 

Marna er beintøff. Syns hun fortjener det ut i fra hvordan jeg så henne på Torpet og Kjersti er Kjersti. Hun har vist seg veldig verdig. Både med å være fysisk tøff i kamp og å stå opp for egne meninger og være seg selv uten å måtte være i en klikk. 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (8 timer siden):

Helt enig! Dorthe må jo ha visst om forholdet SE hadde til Kasper, for hun og SE har jo jobbet sammen lenge og er vel omtrent bestiser. Og sitte der å kalle utroskap søtt, grrrrr! 🤬🤢 Jeg får så vondt av Kasper enda jeg ikke vet hvem han er en gang. Stakkars mann :( 

Fy faen som Sofie sutra idag, hun tåler jo ikke snev av motgang en gang! :rolleyes: Gud bedre, for ei sippehøne. Hun er akkurat sånn som jeg forventet inne på farmen. Hadde håpet hun skulle gjøre like god figur som Anniken i fjor, men neida. 

Hun serverte sikkert Dorthe og de andre den samme løgnen med at det var slutt før hun kom inn i farmen.  Sikkert derfor.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får tilgang til telefonen sine jevnlig på farmen kjendis (en gang i uka?). 
For alt vi vet kan hun ha ringt Kasper for å gjøre det slutt første uken. 
Ikke at det unnskylder oppførselen, men det kan være derfor de andre ikke reagerer. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig skuffet over sabotasjen i går... syns det er unødvendig og barnslig. Og enda verre å ikke innrømme hva man har gjort. Ja faktisk lyve på tinget når han fikk direkte spørsmål...

Kjedelig å ikke få se markedet på normal måte.

Fikk også følelsen av at Adam kanskje ville hjem... syns kampen så rar ut?? Nesten så han stoppet opp under sagingen et par ganger?

Nå blir det spennende med finaleuke! Liker konkurranser, så dette er den beste uka.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (11 timer siden):

Så utrolig kjekk heine var da han var yngre med det mørke håret.  Men jeg har aldri hørt om han før farmen. 

Synes Heine er kjekk fremdeles, jeg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke at alle syns det er så koselig med sophie og Isak.. og spesielt fra Dorthe som har jobbet med Kasper på kolleksjonen. At hun kan sitte det og si hvor søtt det er at de har funnet hverandre… Tipper han føler seg ganske forrådt av fler enn bare den UTROlige sophie. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (24 minutter siden):

Jeg ble skikkelig skuffet over sabotasjen i går... syns det er unødvendig og barnslig. Og enda verre å ikke innrømme hva man har gjort. Ja faktisk lyve på tinget når han fikk direkte spørsmål...

Fikk også følelsen av at Adam kanskje ville hjem... syns kampen så rar ut?? Nesten så han stoppet opp under sagingen et par ganger?

Nå blir det spennende med finaleuke! Liker konkurranser, så dette er den beste uka.

Fordi saga var skeiv sa han i intervju, så han ble så sliten på slutten og mista følelsen i handa. Synd Adam røk. Håper ikke og tror heller ikke Isak vinner. Er helt enig med Adam i uttalelsen hans at Isak ikke bør vinne, fordi det holder ikke å være god på å smi og bygge, når dine sosiale og empatiske evner er ræva! Han er en sippete pappagutt, iallefall sånn som det kommer frem på tv. Og forelska i SE? Neppe. Tror det er ganske ensidig forelskelse . Tror heller han bare et kåt 🙈

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (31 minutter siden):

Ikke at det unnskylder oppførselen, men det kan være derfor de andre ikke reagerer. 

Tror du virkelig hun gjorde slutt et 5 år langt forhold på telefonen?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (43 minutter siden):

De får bare lov å snakke ang evt. business de driver på telefonen, ikke personlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker om farmen 2022

Farmen er et spill, det er lov å være taktisk og utspekulert. Men trenger man å lyve for å spille bra?  Det er ikke spesielt imponerende å lyve, det er ganske lett.  Men det føles kjipt å bli løyet til, og jeg kan forstå at det skaper dårlig stemning. 

At Øyunn ble upopulær etter hun valgte en gutt som førstekjempe, hadde Øyunn lagt opp til selv. Det var en idiotisk avtale, men Øyunn hadde jo faktisk avgitt et løfte om å holde en avtale som hun brøt. Kjersti derimot, skjønte at det var dumt og var ikke med på avtalen (tolker det sånn etter hun sa noe sånn som at hun godtet seg over de som var med på avtalen skjøt seg selv i foten, husker ikke helt akkurat hva hun sa). like etterpå  sa Øyunn til gutta at avtalen fortsatt gjaldt, noe som ikke var sant. Gutta sin oppførsel var tåpelig, men Øyunn kløna det også til med å først bryte en avtale og deretter si til gutta at hun skulle holde den, noe hun ikke gjorde.

Tidligere i programmet når Kjersti har fått vite at hun har blitt valgt til førstekjempe av Niklas og skal flytte ut av storbondehuset, kommer Ingrid til henne og sier at hun ikke visste at Kjersti skulle bli valgt. Det var jo en direkte løgn, som var helt unødvenig av Ingrid å si.  Når Ingrid støttet Niklas i å velge Kjersti, er det bedre å stå for det, selv om det var ubehagelig at Kjersti ble sint.

Så har vi Sophie Elise da, hvor alt tyder på at hun var med på saboteringen av ukesoppdraget sammen med Isak.  Hvorfor hun var med på det kan man lure på, hun hadde jo ingenting å vinne på det. Jeg lurer på hvordan det er for Øyunn å se dette på tv. Sophie Elise lyver henne rett oppi ansiktet, etter at de har blitt gode venner.

Det er urettferdig at ikke fler har vært i tvekamp. Det var jo bare de samme som ble valgt. Det er mye større sjanse for å ryke ut når du har vært i flere tvekamper. Den som virkelig har bevist fysisk og psykisk styrke er Kjersti, som har vunnet alle kampene hun har stått i. Adam og Ingrid vant også sin første kamp, og noen av de andre burde blitt valgt på de neste tvekampene. Isak, Niklas, Øyunn, Dorthe, Vebjørn og Sophie Elise har bare seilt igjennom hele sesongen.  

Heia Kjersti!

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at Tiril måtte spørre om det var noe mellom Sophie Elise og Isak, blir alltid sånn på Tinget, akkurat som vanlig Farmen, mellom Simon og Tonje. Frister noen ganger å skumme gjennom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (13 timer siden):

Nei, hvordan SE har oppført seg mot Øyunn så jo helt for jævlig ut på tv.

Hun har oppført seg på en kritikkverdig måte mot både den ene og den andre. Stakkars Kasper først og fremst! Og Heine som ufortjent ble førstekjempe fordi Sophie løy om han! Men fy søren hun har virkelig vært sleip mot Øyunn også! Og det var sååå viktig at Øyunn ikke sa det videre til noen. Ikke så rart, siden det meste Sophie kom med var regelrett løgn! Utrolig feigt å lage konflikter og konspirasjoner bak ryggen på folk, og samtidig passe på at ting ikke tas videre, så hun slipper konfrontasjoner og å bli avslørt som løgner. Feigt. 

AnonymBukser skrev (12 timer siden):

Tror egentlig ganske mange av deltakerne er mer eller mindre uvenner i dag, uten at de selvfølgelig sier dette i media. Jeg tror at også flere har blitt uvenner etter at episodene er vist på tv.

Adam har feks blitt baksnakket flere ganger av andre deltakere. Kjersti blir baksnakket av flere. Folk snakker stygt om Shabana. SE lyver åpenbart til folk som stoler på henne. Isak saboterer uten å stå for det. Niklas kaller Øyunn et ræva menneske. Øyunn og Niklas feks har jo også sagt at de ikke har hatt noe kontakt etter innspillingen.

Så mye som deltakerne har grått inne på Farmen i år, er jeg sikker på at det har blitt en del tårer på deltakerne når de har opplevd alt på nytt på tv.

Tror ikke det blir noen hyggelig finalefest, for å si det sånn. Minner meg mer om vanlige Farmen, der folk titt og ofte nekter å møte opp på festen.

En helt annen sesong enn forrige Farmen kjendis. Da var det mange koselige folk med. Nå er det søren meg mye dritt. Ikke mange som fortjener seieren i år! 

Kaisamaia skrev (9 timer siden):

Så skriver dere at Sophie visste om sabotasjen, men hun og Isak snakker da om dette? Og Isak sier han ikke vet hvem som saboterte? Eller har jeg drømt det? 

Thaila skrev (8 timer siden):

Marna sa at hun ble snedt for å hente en klut eller noe når de var der nede. Isak sier vel at det en "røyskatt" eller noe som kom å gjorde det 😅

Jeg tror ikke SE alltid er ærlig når kameraet er til stedet. 

Isak sa ikke til Heine at han hadde sabotert, han sa at han hadde tatt SJEFSAVGJØRELSEN på at det skulle saboteres, og at det var en liten røyskatt som var inne i låven og gjorde det. Ingen tvil om hvem det var. 
Sophie har jo vist seg å være kjempefeig. Så jo det når hun snakket med Øyunn. Det var så viktig at iiiingenting kom videre for hun ville ikke bli konfrontert med noe. Hun gjør mye dritt i kulissene men tør ikke stå for noe av det. Det hesterideopplegget hvor Sophie og Isak snakket om hvem i alle dager som kunne sabotert, det er så staget og unaturlig at det blir bare for dumt. Det er jo for at ingen, ikke engang seerne (og de andre deltakerne når de ser det på TV) skal skjønne at Sophie er involvert. 

Anki- skrev (26 minutter siden):

Synes Heine er kjekk fremdeles, jeg.

Absolutt! Han er en veldig kjekk mann! 🥰 I tillegg virker han (som nevnt på Farmen) som en hedersmann. Heier på han eller Kjersti 🙏🏻

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (4 minutter siden):

Typisk at Tiril måtte spørre om det var noe mellom Sophie Elise og Isak, blir alltid sånn på Tinget, akkurat som vanlig Farmen, mellom Simon og Tonje. Frister noen ganger å skumme gjennom.

Enig, mer interessant å høre om hvorfor hun sa til Øyunn at Heine saboterer.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes den mest verdige vinneren i år er Kjersti. Hun har stått på mye, vært ærlig, og gått seirende ut av 2 tvekamper.

Når det er sagt så synes jeg at reglene på farmen burde endres noe så ting blir mer rettferdig for alle deltakere. Feks:

1. Utfordrer er fredet fra å bli valgt som første eller andre kjempe den første uka de er på gården. Det samme gjelder vinneren av torget. Vinneren fra torget burde senest komme til farmen 3 uker før finale uke .

2. Den personen som vinner tvekamp, har immunitet i uken etter, slik at det ikke blir den samme som velges 2 uker på rad.

3. Flere valg muligheter under tvekamp. Flere kjønnsnøytrale øvelser slik at man kan ha mann mot kvinne i tvekamp feks. 

4. Stjeling eller smugling av varer inn på gården = utestengelse fra gården. Blir der for få deltakere igjen på gården fordi andre har blitt kastet ut, så skal deltagere som tidligere har tapt tvekamp få en ny sjanse på farmen.

5. Penger på ukesoppdraget bør vurderes. Enn trenger feks mer penger å handle for når man er 12 deltakere enn 7. Pengene burde måles opp i antall deltagere, istedenfor å være den samme summen hver uke. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Tror du virkelig hun gjorde slutt et 5 år langt forhold på telefonen?

Hadde du blitt overraska?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 timer siden):

De skulle alle ha vært med på Kompani Lauritzen, da tror jeg flere av de hadde fått seg et realt realitysjokk 😅

Yesss…..DET hadde vært tv-underholdning….Niklas vs fenriken……

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carmen67 skrev (1 minutt siden):

Niklas står og ler fenrikken opp i trynet 😁 Det hadde nok fått sanksjoner.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Den tanken slo meg også…..såå mye melkesyre og bråstopp like før han hadde vunnet skal godt gjøres i den alderen. Han ble så spak siste dagene og jeg håper det ikke var pga utfrysing eller andre simple metoder. Ikke det at jeg har heiet på ham, men noe var det som skjedde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (12 minutter siden):

Og Isak som prøver å stjele en høne men blir fersket og må ta 100 sit-ups

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (7 minutter siden):

Den tanken slo meg også…..såå mye melkesyre og bråstopp like før han hadde vunnet skal godt gjøres i den alderen. Han ble så spak siste dagene og jeg håper det ikke var pga utfrysing eller andre simple metoder. Ikke det at jeg har heiet på ham, men noe var det som skjedde. 

Adam sagde åpenbart skjevt, så sagen ble sittende fast. Det sa han jo selv også.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...