Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså… hva skal man si? 

De mannfolka, eller skal vi kalle dem gutter, fremstår jammen feige og livredde for kamp. Snakk om å kun se seg selv og sitt! 

Heine som førstekjempe er nok ikke fortjent nei, men er helt enig i at han er den sterkeste konkurrenten. Kan jo alt, både kunnskap, praktisk, matlaging og sterk fysisk. 

Vebjørn skuffet meg også. Alt snakket om fellesskapet som plutselig idag hadde fått en helt annen betydning. Og at sabotasje var rettferdig sanksjon for å bryte en avtale?? Og ikke minst det å fryse ut Øyunn… MEN, han var blant de få som innrømmet det. Og hørte også han beklagde til Øyunn for «ordene som falt».  Det står det respekt av. 

SE blir nevnt som slangen i paradiset.. var ikke hun utkledd som slange i Arken? 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, jeg forstår ikke at Øyunn ikke sjekket opp det SE sa? Det var jo bare piss! Heine er ingen drittsekk. Og han var den eneste som trøstet damene da det kom inn en dame.

Synst det var et rart valg jeg.

Endret av Jotun
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Marna dro i gang girpower. Hun dro i gang SE og så balla det på seg. Og nå sitter Marna og gnir seg i hendene. Vel fortjent da syns jeg. 

Ja hun gjorde en sterk debut der inne på gården kan man si! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Marna dro i gang girpower. Hun dro i gang SE og så balla det på seg. Og nå sitter Marna og gnir seg i hendene. Vel fortjent da syns jeg. 

Ja, Marna som snudde spillet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Sofie sitt spill var jo konstruert av Marna også. Marna tvinnet hele jentegjengen rundt lillefingeren sin på en fantastisk måte 🙌🏻.

Riktig, det var Marna sin ide å si til Øyunn at guttene ville sabotere, så de var flere om det. Men virket som Øyunn gjennomskuet det litt, så ikke sikkert det var avgjørende i det hele tatt. Tror det var mer oppførselen til gutta generelt. Vet ikke om hun valgte Heine fordi hun tenker at Adam har litt større sjanse til å vinne over han enn over Isak i en evt tvekamp? Uansett, håper han velger Niklas og sender han på hue og ræva ut. Jeg syns det er kult å spille spillet, men når man oppfører seg som en drittsekk i tillegg.. Han skiller seg klart ut fra de andre når det gjelder barnslighet og oppførsel mot andre syns jeg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (Akkurat nå):

Adam vil ikke være venn med Øyunn utenfor…. good riddance!

Sånne venner trenger man ikke. Spiller på samvittighet og virker veldig needy. Nei takk

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

globalagogo skrev (Akkurat nå):

Sånne venner trenger man ikke. Spiller på samvittighet og virker veldig needy. Nei takk

Utrolig emosjonelt manipulerende. Selvrettferdig. Blah!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (5 minutter siden):

Ja enig, jeg forstår ikke at Øygunn ikke sjekket opp det SE sa? Det var jo bare piss! Heine er ingen drittsekk. Og han var den eneste som trøstet damene da det kom inn en dame.

Synst det var et rart valg jeg.

Heine er den sterkeste konkurrenten der inne, fordi han i tillegg til de praktisk/ fysiske oppgavene også er en kløpper på matlaging og kunnskap. 
Når ble det en uskreven regel at man skal tenke på trivelighet og moralske kompass når man tevler i en konkurranse, der man de kommende dagene uansett står alene i finaleuken, mann mot mann og kvinne? 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyunn er en smart dame, jeg tror ikke hun ble lurt av Sofie og Marna.

Hvis Øyunn hadde valgt Marna så hadde Marna valgt Sofie og vunnet lett. Ergo hadde ikke Øyunn kvittet seg med noen farlig konkurrent.

Øyunn er det for å vinne, det har hun vært åpen om tidligere. Så selvfølgelig benytter hun sjansen til å ta ut den hun ser på som den største trusselen. Smart spilt! Adam kan klare seg som 2. kjempe, det har han vist før. Heier på Kjersti, Marna eller Øyunn jeg nå. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

globalagogo skrev (2 minutter siden):

Ehm, men det er greit å lyge til dem? 

Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? 

og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. 

Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DaddyDom skrev (1 minutt siden):

Ikke spørre dem om råd når de kanskje står i en dårlig posisjon om hva man evt kan gjøre for å bedre posisjonen? 

og SE gjorde ikke det du sa? Hun var jo helt på gråten for å ryke ut. I ett spill som du påpeker. Hun gjorde det bare enda mer i forkant enn Adam. 

Nei, synes Adam er inne på noe. Venner holder hverandre informert og forsøker å gjøre slaget minst mulig vondt hvis det skulle skje noe som motparten vil oppfatte som vondt. Selv i ett spill fordi det er alliansebasert spill, eller ett ledd av forhandlinger og nettverk. 

Lyge? Dette er Farmen, det er ikke ramme alvor. Og det er storbonden som velger førstekjempe. Er ikke forpliktet til å rådføre seg med noen. At visse ikke takler at det går deres vei sier veldig mye om dem. Heia Øyunn!

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (3 minutter siden):

Øyunn er en smart dame, jeg tror ikke hun ble lurt av Sofie og Marna.

Hvis Øyunn hadde valgt Marna så hadde Marna valgt Sofie og vunnet lett. Ergo hadde ikke Øyunn kvittet seg med noen farlig konkurrent.

Øyunn er det for å vinne, det har hun vært åpen om tidligere. Så selvfølgelig benytter hun sjansen til å ta ut den hun ser på som den største trusselen. Smart spilt! Adam kan klare seg som 2. kjempe, det har han vist før. Heier på Kjersti, Marna eller Øyunn jeg nå. 

Absolutt, men Øyunn virker veldig følsom. Tror ikke hun har klart å late som at hun har syntes dette var et vanskelig valg. Altså å bryte avtalen om å velge Torpet-vinneren som førstekjempe. 

Tror nok hun trengte drahjelp fra Marna og Sofie, for å tørre å bryte avtalen. Hun visste det ville bli et h***ete etterpå, og det tror jeg Øyunn synes er veldig vanskelig å stå i. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DaddyDom skrev (12 minutter siden):

Venner klarer vel å se forskjell på et realityprogram og virkeligheten…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaddyDom skrev (13 minutter siden):

Hun løy ikke, hun var åpen om det til Adam at hun vurderte å velge en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyunn må jo nå forstå at SE bare har løyet til henne. De må jo nå få et jævlig dårlig forhold der inne.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (1 minutt siden):

Øyunn må jo nå forstå at SE bare har løyet til henne. De må jo nå få et jævlig dårlig forhold der inne.

Var jo ikke helt løgn da flere der inne vil sabotere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...