Sacramone Skrevet 8. februar 2022 #2121 Del Skrevet 8. februar 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Haha, genialt! Er jo verre enn Cæsar dette her Hvem er Sofie da? Gjertrud Krogstad? Like glad i det sterke, flytende, i hvert fall. Jeg tenkte på en ung Charlotte 🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. februar 2022 #2122 Del Skrevet 8. februar 2022 Tirsdagens episode var litt sjokkerende. Det dukket opp et dilemma som jeg ikke hadde forutsett. Blir spennende i neste episode 😀. Har den nye storbonden baller nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. februar 2022 #2123 Del Skrevet 8. februar 2022 Adobyen skrev (1 time siden): Tirsdagens episode var litt sjokkerende. Det dukket opp et dilemma som jeg ikke hadde forutsett. Blir spennende i neste episode 😀. Har den nye storbonden baller nok? Spoiler Sett starten, digger Vebjørn 😄 Vinner han eller marna så blir jeg glad Heine er jeg litt lei av merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. februar 2022 #2124 Del Skrevet 8. februar 2022 Spoiler La oss late som at Ingrid vant torpet Hvis Ingrid hadde valgt en ganske så kontroversiell storbonde for så å komme inn igjen ditt rett etter så hadde det blitt litt av en stemning 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. februar 2022 #2125 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) Spoiler Lol innså akkurat at nå er det omvendt med Adam og Øyunn 😅Mon tro om han vil tørre å helle ut alkoholen denne gangen? Da tipper jeg at Øyunn dytter han ut av vinduet 😅 Der ble det bekreftet at hun har følelser for Isak, må være vondt for eksen å se på 😕 og Øyunn og Adam syntes bare det var bra så klart Endret 8. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. februar 2022 #2126 Del Skrevet 8. februar 2022 Spoiler Herregud for en oppførsel på Dorthe, er hun 8 år eller? Jøsses 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 8. februar 2022 #2127 Del Skrevet 8. februar 2022 Lafamiglia skrev (10 timer siden): Det er virkelig rart at så mange er moralsk forarget over "stjelingen" på markedet. Dette jo ikke tyveri i juridisk forstand. Farmen er et fiktivt univers som er skapt av TV2. De som står på markedet, er ikke kjøpmenn som falbyr sine varer. De er derimot skuespillere og statister, som forvalter rekvisitter som TV2 har kjøpt inn til serien. Når deltagerne/skuespillerne i serien tar for seg av rekvisittene som er kjøpt inn til serien, er det særdeles underlig å kalle det "tyveri" i mine øyne. Dessuten ble det lagt opp til det, gjennom at de liksom skulle "passe på" en bod. Hvor i all verden kommer dere fra, alle dere som mener at dette er det samme som stjeling og tyveri????? Kall det hva du vil. Jeg kaller det tyveri. Jeg hadde ikke fått med meg at farmen- kampen for tilværelsen hadde blitt et program hvor castingen legger opp til at deltakerne skal stjele. Helt greit at det er mye drøyt som går på tv, men farmen har alltid vært et familieprogram. Barn gjør som voksne, og hva tenker barn som ser på voksne som stjeler og har det gøy, og det får ingen konsekvenser. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 8. februar 2022 #2128 Del Skrevet 8. februar 2022 Lafamiglia skrev (9 timer siden): Da har du ikke skjønt poenget mitt. For de stjeler jo ikke. Det de gjør, er å forsyne seg av rekvisitter i et tv-program, som har blitt kjøpt inn til programmet, ogs om de er en del av. Om det er en bra ting eller ikke, er ikke det jeg tar stilling til her. Jeg bare påpeker at de verken stjeler, begår lovbrudd, eller er tyver. Uansett liksom. Jeg synes det var skikkelig trist å se🥺 ser for meg at de som står med bodene sine på markedet har skikkelig lite fra før av(sånn som det var i gamle dager)..jada, lever meg skikkelig inni det, men å bare ta for seg på den måten er veldig ufint uansett..🙄 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 8. februar 2022 #2129 Del Skrevet 8. februar 2022 Spoiler Håper storbonden er tøff nok til å velge en annen enn Marna til førstekjempe. Idiotisk å lage en avtale om at alle nye skal velges bort.. Marna har jo kjempet like mye som de andre. Barnslig oppførsel av guttene forresten. Betraktninger om reaksjonene etter at torpet vinneren kom inn. Avslører ikke storbonden. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 8. februar 2022 #2130 Del Skrevet 8. februar 2022 Ny episode i dag:). Spennende. Men har ingen tro på at en av de som jeg synes bør bli storbonde blir det. Men vi får se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. februar 2022 #2131 Del Skrevet 8. februar 2022 Eloise12345 skrev (1 minutt siden): Ny episode i dag:). Spennende. Men har ingen tro på at en av de som jeg synes bør bli storbonde blir det. Men vi får se Hvem synes du bør bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. februar 2022 #2132 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) Prelunia skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Håper storbonden er tøff nok til å velge en annen enn Marna til førstekjempe. Idiotisk å lage en avtale om at alle nye skal velges bort.. Marna har jo kjempet like mye som de andre. Barnslig oppførsel av guttene forresten. Betraktninger om reaksjonene etter at torpet vinneren kom inn. Avslører ikke storbonden. Spoiler Helt enig. Blir for dumt å være lojal til gruppa når vi går inn i finalen, Øyunn burde heller tenke på å slå ut en god konkurrent; Isak. Adam har overrasket før så det er jo ikke sikkert han taper, men gruppa ville jo kvitte seg med han forrige uke så det burde ikke være et vanskelig valg. Det er gutta sin tur nå. Håper Marna vinner hele greia, hun er jo helt rå i kunnskap bl.a. Spoiler dagens episode Endret 8. februar 2022 av *blueberry* 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 8. februar 2022 #2133 Del Skrevet 8. februar 2022 *blueberry* skrev (59 minutter siden): Skjul innhold Helt enig. Blir for dumt å være lojal til gruppa når vi går inn i finalen, Øyunn burde heller tenke på å slå ut en god konkurrent; Isak. Adam har overrasket før så det er jo ikke sikkert han taper, men gruppa ville jo kvitte seg med han forrige uke så det burde ikke være et vanskelig valg. Det er gutta sin tur nå. Håper Marna vinner hele greia, hun er jo helt rå i kunnskap bl.a. Spoiler dagens episode Spoiler Føler Marna kom inn og sa alt jeg har følt på. Hvorfor står ikke damene der opp for hverandre? Guttene styrer jo alt og ler av hvor dum damene er. Har aldri vært noe særlig fan av Marna men etter dagens episode elsker jeg henne og håper hun vinner hele greien 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 8. februar 2022 #2134 Del Skrevet 8. februar 2022 Adobyen skrev (8 timer siden): Tirsdagens episode var litt sjokkerende. Det dukket opp et dilemma som jeg ikke hadde forutsett. Blir spennende i neste episode 😀. Har den nye storbonden baller nok? Spoiler Tenker du på ukesoppdraget og fella? Grusomt oppdrag! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 8. februar 2022 #2135 Del Skrevet 8. februar 2022 Spoiler For første gang er jeg rystet på ordentlig. Greit nok med 1922, men å lage ei slik felle i 2022 når det er forbudt grunnet dyremishandling er sjokkerende! Å videreføre dette barbariet som underholdning er skikkelig lavmål!!! TV2 skyr ingen midler for å få klikk….negativt eller ei. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. februar 2022 #2136 Del Skrevet 8. februar 2022 Klappe skrev (27 minutter siden): Vis skjult innhold Føler Marna kom inn og sa alt jeg har følt på. Hvorfor står ikke damene der opp for hverandre? Guttene styrer jo alt og ler av hvor dum damene er. Har aldri vært noe særlig fan av Marna men etter dagens episode elsker jeg henne og håper hun vinner hele greien Spoiler Jeg har heller aldri likt Marna noe særlig, men inne på torpet og farmen har det endret seg. På tide at noen står opp mot gruppepresset inne på gården, nå har denne «alliansen» holdt på for lenge. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. februar 2022 #2137 Del Skrevet 8. februar 2022 Carmen67 skrev (21 minutter siden): Skjul innhold Tenker du på ukesoppdraget og fella? Grusomt oppdrag! Spoiler Nei, det med at de har avtalt at Torpetvinneren skal bli førstekjempe og at det derfor blir jentekamp. Tør Storbonden å bryte den gamle avtalen? Vet ikke om det er så viktig, for jeg tror Marna kan vinne en jentekamp. Ukesoppdraget var mye dritt, hehe 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. februar 2022 #2138 Del Skrevet 8. februar 2022 Carmen67 skrev (26 minutter siden): Skjul innhold For første gang er jeg rystet på ordentlig. Greit nok med 1922, men å lage ei slik felle i 2022 når det er forbudt grunnet dyremishandling er sjokkerende! Å videreføre dette barbariet som underholdning er skikkelig lavmål!!! TV2 skyr ingen midler for å få klikk….negativt eller ei. Spoiler Jeg tenkte ikke på det. De skal bare lage den, og den skal ikke brukes. Det er jo bare for å lære om 1922. En ubrukt felle gjør ingen skade, men den erter nok opp folk, og det var nok hensikten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 8. februar 2022 #2139 Del Skrevet 8. februar 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg tenkte ikke på det. De skal bare lage den, og den skal ikke brukes. Det er jo bare for å lære om 1922. En ubrukt felle gjør ingen skade, men den erter nok opp folk, og det var nok hensikten. Spoiler Men hvem skal teste den? Mentor? Stakkars han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. februar 2022 #2140 Del Skrevet 8. februar 2022 Var vel forventet, men irriterende valg i dagens episode! Blææææ til hele farmen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå