Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Torpet

Spoiler

Det gikk så fort denne gang, fra Ingrid kom og til konkurransen var over.  Nå er de plutselig i gang med finalen også. Må få sett neste episode i natt om jeg ikke sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thaila skrev (16 minutter siden):

Oi. Nå avslører VG at Kjersti drakk seg full på spirt før tvekampen! 😅

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWxzpR/knuste-farmen-kjendis-rivalen-i-tvekamp-etter-fyllekule

Litt skuffet nå. Men heier fortsatt på henne.

Tenker at dette var litt av grunnen til at Ingrid valgte melkespann. Kanskje hun tenkte Kjersti var veldig hangover og svakere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (1 minutt siden):

Litt skuffet nå. Men heier fortsatt på henne.

Tenker at dette var litt av grunnen til at Ingrid valgte melkespann. Kanskje hun tenkte Kjersti var veldig hangover og svakere.

Det er faktisk mulig. Litt dumt at det ikke kommer fram i det hele tatt egentlig. 

Jeg tenker det kunne vært gøy å se også da, nå som det først skjedde 🤷‍♀️ det er ikke sånn at produksjonen har særlig kontroll så man kan jo kritisere dem litt for at det går an i det hele tatt! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prøve Spohie Elise og Isak faktisk å skjenke Kjersti fordi de ville ha Ingrid tilbake!?? Det kan jo faktisk være helt taktisk av dem... 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Men prøve Spohie Elise og Isak faktisk å skjenke Kjersti fordi de ville ha Ingrid tilbake!?? Det kan jo faktisk være helt taktisk av dem... 

Tviler. Isak har jo sagt hele veien at han foretrekker Kjersti, og Sofie har vært utrolig støttende etter hun ble valgt. Tenker de begge to har godt av at Ingrid velger neste ukes storbonde. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (18 minutter siden):

Og Isak sa vel i går at han var singel i et intervju. De er sikkert i en sånn casual greie 🤷🏼‍♀️

Kan godt hende for Isak. Men Sophie skippet en fin og støttende kjæreste for ham. Rett før farmen, på bloggerne,  sjekket hun til og med om hun kunne bli gravid. Dette gjorde hun sammen med søsteren til kjæresten. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (6 minutter siden):

Kan godt hende for Isak. Men Sophie skippet en fin og støttende kjæreste for ham. Rett før farmen, på bloggerne,  sjekket hun til og med om hun kunne bli gravid. Dette gjorde hun sammen med søsteren til kjæresten. 

Ja, det vet jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Trotwood said:

Har dere sett Torpet? Skikkelig blemme av Tv2 😱

Jeg har sett Torpet. Så den etter dagens farmen episoder  

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjersti Grini er et så fascinerende menneske! Så vakker, så sterk og så skjør på en gang. Huff, blir nesten litt betatt! 

• Liker 30
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (16 timer siden):

Vel Ramona gjorde det samme som Sophie Elise og endte opp med å gifte seg med Ramsy som hun møtte i BB huset. Jeg tror de har gjort det slutt i hodet med eksen siden de fortsetter, rett og slett fordi forholdet man har der inne er mer ekte og verdt å satse på enn hva man har på utsiden. Man kan mene det er umoralsk så mye man vil, men heller leve ekte enn å leve en løgn for å være søt og snill (kommer ingen til gode). 

Ramona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coccojambo skrev (1 minutt siden):

Ramona?

Tror hun prater om ei fra første sesong av Big Brother Norge helt tilbake til seint 90 tallet, jeg så ikke på siden jeg bare var 8 da :P Men har hørt om han Ramsey, han bor visst ikke så langt unna Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cuddlegirl said:

Herregud så grinete og lettrørt Ingrid er. 

Overrasket meg at hun er så skjør 🥴

Liker hennes følsomme side. 🥰Veldig skjønn jente, men jeg likte ikke at hun ikke påvirket Niklas om førstekjempevalget på en bedre måte. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coccojambo skrev (Akkurat nå):

Ramona?

Anne Mona var det- Men sammen var dem Ramona 😂 (Anne Mona og Ramsey) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Heter ikke datteren deres Ramona?

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Thaila said:

De fikk et barn som heter Ramona, tror jeg. 🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan man ikke skrive om Torpet her inne når det står i media? 
En annen ting er at jeg lo for meg selv når jeg så det slukørete fjeset på Niklas da Kjersti kom inn igjen på gården. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Variert skydekke said:

Det var jo Dorthe som sa det. Tror hun tenkte på at Kjersti ville valgt en storbonde (sannsynligvis Vedbjørn) som ville valgt jentekamp.

Ønsket Dorthe at Kjersti kom tilbake? Jeg tenker at hvis hun gjorde det så kan Dorthe ha hatt ønske om det pga at hun innerst inne føler at det med Kjersti som førstekjempe var litt urettmessig..  Jeg vet ikke... 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Niklas valgte Kjersti som førstekjempe ble å sende Ingrid rett ut av farmen. Var jo så lite taktisk valg av Niklas dersom han ville beholde venninnen sin 😇. Alle visste at Kjersti ble en vanskelig motstandere.  Dersom jeg var Niklas så ville jeg heller valgt Isak som er en sterk konkurrent for han selv. Og da ville han fått beholde Ingrid. Men sikkert vanskelig å velge når man står midt i det. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...