Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Yes!!! Heia Kjersti! 

Blir alltid nervøs når det er David mot Goliat! 

Digga at de ikke viste hvilken gren det ble før de sto på tinget, da ble det overraskende for oss også!

Hvem som vinner tvekampen :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klappe skrev (3 minutter siden):

Hvis Niklas virkelig hadde tenkt på henne, så hadde han heller valgt en annen førstekjempe. Hvem trodde han Kjersti skulle velge? For en dårlig venn han er

Han er slu. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (3 minutter siden):

Hvis Niklas virkelig hadde tenkt på henne, så hadde han heller valgt en annen førstekjempe. Hvem trodde han Kjersti skulle velge? For en dårlig venn han er

Fyren er høy på seg selv!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Hvis han brukte hennes så er det rart at de nå nesten et år etter er blitt kjærester da 🤨

De er jo ikke kjærester. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulla25j skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Yes!!! Heia Kjersti! 

Blir alltid nervøs når det er David mot Goliat! 

Digga at de ikke viste hvilken gren det ble før de sto på tinget, da ble det overraskende for oss også!

Hvem som vinner tvekampen :)

Spoiler

Og selvfølgelig var det Niklas som foreslo for henne å velge melkespann.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):
  Vis skjult innhold

Blir en spesiell stemning på gården om Ingrid kommer tilbake 2 dager etterpå :P 

Spoiler

Det blir Marna, Mini eller Ole Martin som kommer inn igjen. Ingrid røyk ut i kamp mot Marna.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Det blir Marna, Mini eller Ole Martin som kommer inn igjen. Ingrid røyk ut i kamp mot Marna.

Skulle ikke lest dette 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på tråden her. I dag synes jeg Kjersti var sutrete. "Merker at dere ikke er like glad for å få meg tilbake", men de har jo tross alt sendt ut besøk og skolebrød til henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Fader at jeg åpna denne her nå.. skulle gjerne hatt egen  Torpet tråd egentlig 😂 tenker ikke over at det blir spoilet her 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (Akkurat nå):

Fader at jeg åpna denne her nå.. skulle gjerne hatt egen  Torpet tråd egentlig 😂 tenker ikke over at det blir spoilet her 😂

Spoiler

Trodde ikke det skulle skje i samme episode liksom 😅 Jeg liker Ingrid godt og håper at hun kommer tilbake til torpet i en fremtidig sesong, hun virker som en snill og fin dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Haha, Marna. Hun skal ha for å prøve da 😂 Liker at hun sier at hun vet at det er tynt grunnlag, men spiller så hardt på det 😂

Skjønner henne godt da, kjipt å komme inn som utfordrer og ryke rett ut. Var jo ikke Torpet i hennes sesong heller. Nå var det siste kampen før finalen av Torpet, så mye som sto på spill. 

Ole Martin har fått en sjanse til og det er jeg glad for. Mini har stått på siden første uken. For meg er det samme hvem av de tre som kommer inn på Farmen. Har allikvel et litt større hjerte for Marna! 

Om Torpet :) 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Ble ikke det nylig bekreftet? Husker noen nevnte det her

Nei, de har aldri bekrefta at de er kjærester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Trodde ikke det skulle skje i samme episode liksom 😅 Jeg liker Ingrid godt og håper at hun kommer tilbake til torpet i en fremtidig sesong, hun virker som en snill og fin dame :)

Hvorfor liker du Ingrid? Det eneste hun gjør er jo å grine. Hun gjør det andre forteller henne. En voksen dame som ikke kan ta egne valg eller har egne meninger 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (Akkurat nå):

Hvorfor liker du Ingrid? Det eneste hun gjør er jo å grine. Hun gjør det andre forteller henne. En voksen dame som ikke kan ta egne valg eller har egne meninger 

Spoiler

Jeg synes hun er snill og hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (4 minutter siden):

Bare gråter? Nesten bare sett Ingrid le og smile hele tiden :) Det er lov å vise følelser og være lei seg, spesielt når man må ut i kamp. 

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turjenta_95 skrev (Akkurat nå):

Bare gråter? Nesten bare sett Ingrid le og smile hele tiden :) Det er lov å vise følelser og være lei seg, spesielt når man må ut i kamp. 

Jeg har nesten bare sett henne gråte. Virker som en veldig svak person. Men sikkert hyggelig og snill

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...