Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1861 Del Skrevet 6. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): Hun hadde valgt tautrekking, også hadde hun begynt å strikke det i stedet for å dra.. 😅 Haha 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 6. februar 2022 #1862 Del Skrevet 6. februar 2022 Bare å gjøre seg klar til tv2 og farmen! Et underholdningsprogram for (barn) og voksne ~ Hvor produksjonen hyller deltagere som smugler og stjeler! Juks bedrag,sutring og dårlig samarbeid er gull verdt! Flere av tv2 sine ansatte skal gjøre god tv ~ så alkohol innabords gjør det enda bedre! Eller ikke! Farmen ~ som skal belyse hvordan det var å drive gårdsdrift for hundre år siden! Hvor hardt arbeid var en selvfølge fra man var en neve stor! Mat på bordet var selve lykken! På tide produksjonen endrer litt på konseptet sitt! Denne sesongen er bare tragisk! Når det gjelder kveldens episode er jeg usikker på andrekjempe,men håper det står mellom Ingrid og Dorthe! Og melkespann hvor Kjersti vinner! 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1863 Del Skrevet 6. februar 2022 Murstein skrev (3 minutter siden): Bare å gjøre seg klar til tv2 og farmen! Et underholdningsprogram for (barn) og voksne ~ Hvor produksjonen hyller deltagere som smugler og stjeler! Juks bedrag,sutring og dårlig samarbeid er gull verdt! Flere av tv2 sine ansatte skal gjøre god tv ~ så alkohol innabords gjør det enda bedre! Eller ikke! Farmen ~ som skal belyse hvordan det var å drive gårdsdrift for hundre år siden! Hvor hardt arbeid var en selvfølge fra man var en neve stor! Mat på bordet var selve lykken! På tide produksjonen endrer litt på konseptet sitt! Denne sesongen er bare tragisk! Når det gjelder kveldens episode er jeg usikker på andrekjempe,men håper det står mellom Ingrid og Dorthe! Og melkespann hvor Kjersti vinner! Perfekt skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1864 Del Skrevet 6. februar 2022 I det mentor kom så skulle Kjersti ha løpt bort til bedestolen og skrevet Mentor suger, hilsen Niklas Men så barnslig var ikke hun 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1865 Del Skrevet 6. februar 2022 Herregud så mild mentor er med dem i år 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2022 #1866 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jeg synes hårfargen til Ingrid ligner mest den man så ovenfra på vei til Torpet- sånn gulnet 😛 Men Øyunn har svart genser nå. Bare gjetning altså og ikke spoiling. Endret 6. februar 2022 av miss~Audrey 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1867 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) miss~Audrey skrev (5 minutter siden): Jeg synes hårfargen til Ingrid ligner mest den man så ovenfra på vei til Torpet 😛 dette er bare gjetning altså og ikke spoiling Spoiler Da hadde du nok rett 😕 Endret 6. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1868 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Spoiler Jævlig irriterende at hun ikke valgte Sophie eller Dorthe… Sophie fortjener i hvert fall ikke å vinne etter utroskapen Endret 6. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. februar 2022 #1869 Del Skrevet 6. februar 2022 Herlighet, så utrolig passiv aggressiv Niklas ble ang gongen. Flaut å se på. "Jeg tenker at gruppelederen bør vite hva som er foran og bak på en gong." Vel, JEG tenker at storbonden kanskje burde vite det? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1870 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Er svært spent på å se Niklas alene på markedet 😅 håper lensmannen står klar 👮♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. februar 2022 #1871 Del Skrevet 6. februar 2022 Nettavisen har forresten spoilet hvem som taper tvekampen. De har tatt bort saken nå, men stod bilde av hvem som tapte. Ligger på jodel, så ikke gå inn der hvis dere ikke vil vite det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1872 Del Skrevet 6. februar 2022 Ifyousayso skrev (Akkurat nå): Nettavisen har forresten spoilet hvem som taper tvekampen. De har tatt bort saken nå, men stod bilde av hvem som tapte. Ligger på jodel, så ikke gå inn der hvis dere ikke vil vite det. Déjà vu gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1873 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Taper Ingrid så velger hun vel Niklas som storbonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 6. februar 2022 #1874 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Kaller Kjersti for splitt og hersk… Niklas har jo spilt like kynisk han isåfall. Eneste grunnen til at han tok med Kjersti som hjelper var for å unngå at hun skulle velge Ingrid… Kjersti prøvde å redde en hun så på som venninne. Dorte prøvde å sette opp Shabana og Kjersti mot hverandre første uka. Jeg tror ikke Kjersti tok Ingrid for å ta hevn, men det kan jo Niklas spille på fremover. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 6. februar 2022 #1875 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Faktisk veldig overrasket over at Kjersti fikk besøk. Var sikker på at flertallet ville gi det til Ingrid. Om besøket 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1876 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Hadde vært perfekt om han mistet stemmen helt og ikke fikk kjøpt noe på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 6. februar 2022 #1877 Del Skrevet 6. februar 2022 Tulla25j skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Faktisk veldig overrasket over at Kjersti fikk besøk. Var sikker på at flertallet ville gi det til Ingrid. Om besøket Spoiler Og nå skjønner jeg vel egentlig at folk vil ha Kjersti med videre. Er jo gull for de at Ingrid ryker med tanke på neste storbonde. Kjersti må nok ut i tvekamp neste uke også, og da er det jo ikke Torpet lenger heller. Litt flere tanker om tvekampen 😂 Blir så engasjert kjenner jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 6. februar 2022 #1878 Del Skrevet 6. februar 2022 Niklas er nok lettet over at det ble Ingrid, siden han blir storbonde en gang til om Ingrid går ut.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #1879 Del Skrevet 6. februar 2022 Spoiler Heine må ha følt seg dum når han fant ut at Sophie var i et forhold på den tiden 🙊 Nei av de på gården nå så synes jeg Kjersti fortjener å vinne aller mest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 6. februar 2022 #1880 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Skikkelig bombe at ukesoppdraget ble godkjent! Det hadde kanskje blitt underkjent om muren hadde vært halv ferdig. Og nok en gang holdt tv2 sin beskyttende hånd over sophie elise! Endret 6. februar 2022 av sys64738 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå