Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Leopard skrev (9 minutter siden):

Må si meg enig her. Jeg vokste opp på 90-tallet og sett henne blitt båret rundt på gullstol på tv og at folk nærmest knelte for henne. Alltid oppfattet henne som en smart dame med sterk personlighet og rettferdighetssans, så det er ganske spesielt å se henne i Farmen nå hvor hun oppfører seg temmelig uspiselig til å være den eldste (?) der inne. Tåler ikke at folk stiller henne til veggs heller. 

Jeg trodde først at du sa rullestol, begynte å lure 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvil om att Farmen engasjerer det norske folk! 
TV2 elsker at så mange reagerer på enkelte sin oppførsel. Det skaper god TV, sier de. 

Niklas, sjefen over årets farmen! Er så drittlei den fyren som kakler værre enn ti høns. Lille søte Sophie som vil så gjerne. Manipulerende og kjærlighetssyk danser hun rundt med Isak. Adam med sitt tull og fjas, prøver å fremstå voksen, men vet knapt hva ei ku er. Øyunn som tar for seg av goder istede for å dele. Ingrid som prøver å være uskyldig i det som foregår, vil så gjerne være god.  Dorthe, ei godt voksen dame på 60 med krokodilletårer og stakkars meg holdning.  Heine og Vebjørn som er på farmen for å lære hvordan gårdsdriften var for hundre år siden. Den ene med gud på skulderen. Kjersti som egentlig blir holdt utenfor. Står stødig og viser både bein i nesa og muskler. Hvem drar den rette tråden ~ Hvem drar det riktige kortet. 

Torpet ~ 3 ulike, men allikevel fine på hver sin måte.  Håper en av de bli årets vinner av Farmen Kjendis!

Endret av Murstein
  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kjersti velger Sophie Elise, men da blir det vel kunnskap. Kjersti har jo sagt hun vet det er Sophie Elise som styrer alt

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (11 minutter siden):

Håper Kjersti velger Sophie Elise, men da blir det vel kunnskap. Kjersti har jo sagt hun vet det er Sophie Elise som styrer alt

Ja, hun er den eneste som har sett gjennom det. Og muligens Tomine, da hun kom til torpet ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (24 minutter siden):

Om Niklas ikke vinner så er det vel nesten garantert at han dukker opp på torpet neste år

Dukker Niklas opp på Torpet til neste år, så sier jeg opp Tv2 Play-abonnementet mitt i protest. Hår fått nok av den fyren en ca. 10 år framover. Han kan være med på Torpet i år 2030, da er det greit.

Har tips til ny serie for TV2, med forslag til følgende tittel: «Niklas Baarlie går til psykologen for å bli et bedre menneske». Her læres grunnlegende menneskelige egenskaper helt fra grunnen av, slik som ærlighet, sympati og ydmykhet.

Endret av Tipponull
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja den underdanige atferden til Ingrid i forhold til alliansen/inngruppen er bare klein. Måten hun gaper når Niklas sier at Kjersti er judas 🙈🙈 hun løy til Kjersti uansett hvordan hun vrir og vender på det. Utrolig hvordan de som er manipulerende klarer å få med seg alle. Farmen er et interessant psykologisk eksperiment sånn sett. Det er ofte ungdomsskolen på nytt. De som er med i gjengen og de som er utenfor.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (11 timer siden):

Vebjørn virker som en hyggelig fyr på privaten, men jeg ville nok ikke hatt han til statsminister sånn som anemonen vil 😅

Han er rettferdig, har gode verdier, og setter fellesskapet først. Det er leder egenskaper for meg. 

Se hvordan han løste det når de kjøpte tre boller på markedet. Ikke mange som hadde gjort det samme. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (36 minutter siden):

Dukker Niklas opp på Torpet til neste år, så sier jeg opp Tv2 Play-abonnementet mitt i protest. Hår fått nok av den fyren en ca. 10 år framover. Han kan være med på Torpet i år 2030, da er det greit.

Har tips til ny serie for TV2, med forslag til følgende tittel: «Niklas Baarlie går til psykologen for å bli et bedre menneske». Her læres grunnlegende menneskelige egenskaper helt fra grunnen av, slik som ærlighet, sympati og ydmykhet.

Niklas er faktisk med i en podkast som heter « Niklas og Benjamin gått terapi» eller noe sånt- og typen hans er faktisk psykolog så han på tv nettopp 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (1 minutt siden):

Han er rettferdig, har gode verdier, og setter fellesskapet først. Det er leder egenskaper for meg. 

Se hvordan han løste det når de kjøpte tre boller på markedet. Ikke mange som hadde gjort det samme. 

Helt enig. Heller en sånn type enn disse politikerne som Vanligvis havner på toppen med spisse albuer. Men slike folk havner aldri i toppen nettopp pga måten de er på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (39 minutter siden):

Får håpe at han tar en Frank Løke og blir bannlyst fra TV2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss~Audrey skrev (3 minutter siden):

Farmen er et interessant psykologisk eksperiment sånn sett. Det er ofte ungdomsskolen på nytt. De som er med i gjengen og de som er utenfor.

Det er interessant å se at det er de middelmådige som rotter seg sammen og danner allianser. Det virkelig sterke deltakerne (som Kjersti), er ikke interessert i dette, og vil at det skal være et rettferdig spill.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Får håpe at han tar en Frank Løke og blir bannlyst fra TV2

Kanskje det blir Torpet: Naughty Boy Edition til neste år? Niklas Baarlie, Frank Løke, og TV2s nye kjæledegge David Toska møtes på Torpet. Kunne blitt en tv-hit.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (Akkurat nå):

Kanskje det blir Torpet: Naughty Boy Edition til neste år? Niklas Baarlie, Frank Løke, og TV2s nye kjæledegge David Toska møtes på Torpet. Kunne blitt en tv-hit.

Uff det hadde jeg faktisk ikke klart å se på 🙊 Men hadde vel heller blitt Jarl Goli fremfor Toskas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (2 minutter siden):

Det er interessant å se at det er de middelmådige som rotter seg sammen og danner allianser. Det virkelig sterke deltakerne (som Kjersti), er ikke interessert i dette, og vil at det skal være et rettferdig spill.

Vel det er vel et veldig naturlig menneskelig fenomen ettersom dette er velkjent på ungdomsskoler og noen arbeidsmiljø. Måten farmenspillet er lagt opp legger vel ekstra til rette for disse mekanismene. Men likevel trist å se at noen få er de upopulære og fryses ut og baksnakkes og velges ut til å gå. Så er det vel de som er flinkest på å prate seg rundt andre som klarer å komme innafor alliansen.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Vi snakker ekstremt mye om sex her inne, hvor man skulle gjort det og hvordan man skulle gjort det. Vebjørn også, sa Sophie Elise Isachsen (27) i kamera i den episoden som VG fikk til påsyn før onsdag.

----------

Vebjørn også ja. Det var viktig for deg å presisere. "Wow, en kristen mann snakker om sex😲" Ingen bryr seg, Sophie. Det folk faktisk legger merke til er hva DU holder på med. For noen episoder siden sto du å grein fordi du følte du ikke kunne noe og at de andre forhåndsdømmer deg og at det er urettferdig. "Hva har jeg gjort for å fortjene dette?" hulker du.

Så fortsetter du oppholdet på gården med å være utro. Altså...er det rart folk ikke har det beste inntrykket av deg? Og at du blir dømt? 

Endret av non_stop
  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...