Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner bare fortsatt ikke hvorfor han godtok remi, om han faktisk kunne fått et vinn på det spillet!? 😅 Det er ikke som han gutten personlig tjente noe på det heller. Han hadde jo egentlig kjempeflaks men så var han for beskjeden. 

Jeg synes at det viser hvilken flott person Vebjørn er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Cid said:

Jeg føler egentlig at de kunne samlet alt i en episode egentlig, eller to

Det er sant. Det blir litt mye med flere episoder i uken. De kunne samlet det mer. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (17 minutter siden):

Det er sant. Det blir litt mye med flere episoder i uken. De kunne samlet det mer. 

Kunne hatt Storbonde og førstekjempe valget i en episode og så søndags episoden som vanlig, jeg tror det ville gjort det bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helt ærlig, jeg forstår ikke hvorfor Niklas får så mye hate.

Jeg synes han gjør en veldig god figur som storbonde iværtfall, så stor kontrast til Adam forrige uke.

Aner ikke hva folk ser, som hater Niklas så mye. Ja, han er litt stor i kjeften, tuller med mye. Men jeg tror folk må slutte å ta alt Niklas sier blodalvorlig, han sier det ofte som humor og med litt glimt i øyet.

Som storbonde synes jeg han hevet seg flere hakk. Synes han er flink til å se den enkelte, og viser mye varme og omsorg til de andre i dagens episode. 

Synes også kjemien mellom Sophie Elise og Vebjørn er så fin. Føler SE harhatt godt av å være inne på farmen, viker ut som hun har landet mye mer inne på farmen.

Alt i alt, synes det er en fin gjeng der inne, bortsett fra Adam, klarer dessverre ikke å like han.

Fra dagens episode.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg synes han gjør en veldig god figur som storbonde iværtfall, så stor kontrast til Adam forrige uke.

Aner ikke hva folk ser, som hater Niklas så mye. Ja, han er litt stor i kjeften, tuller med mye. Men jeg tror folk må slutte å ta alt Niklas sier blodalvorlig, han sier det ofte som humor og med litt glimt i øyet.

Som storbonde synes jeg han hevet seg flere hakk. Synes han er flink til å se den enkelte, og viser mye varme og omsorg til de andre i dagens episode. 

Synes også kjemien mellom Sophie Elise og Vebjørn er så fin. Føler SE harhatt godt av å være inne på farmen, viker ut som hun har landet mye mer inne på farmen.

Alt i alt, synes det er en fin gjeng der inne, bortsett fra Adam, klarer dessverre ikke å like han.

Fra dagens episode.

På grunn av måten storbonden var på før denne uka som storbonde. Syns også det er bedre denne uka. God stemning. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Fra dagens episode.

Spoiler

På grunn av oppførselen hans de siste par ukene, tror mange har fått nok av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

På grunn av oppførselen hans de siste par ukene, tror mange har fått nok av han

Spoiler

Hva med oppførselen mener du er ufin, bortifra det ene klippet hvor han og flere av de andre deltagerne var beruset på tinget. Det var EN episode.

Føler Niklas får sykt mye ufortjent tyn her inne.

Ser mange som skriver mye dritt om Niklas, og at han er ekkel, men ingen som klarer å si hvorfor de misliker han.

Føler det har blitt mer en massesuggesjon her inne hvor det er «in» og «politisk korrekt» å mislike han her på kg. 

Jeg ser bare en livlig person, som byr mye på seg selv og sprer mye humor. Tydelig at flere på kg her ikke tåler litt humor, og må ta alt blodseriøst.

Trist.

Jeg mener Niklas får altfor mye ufortjent tyn og hat her inne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Endelig en feelgood-episode. God stemning, og det ser ut til at flere har funnet "seg selv" i gruppa nå. 

Skjønner ikke hvor valget til Tomine med Niklas som storbonde kom fra. Overrasket over det, men Niklas selv virket så sikker at her må det ligge noe mer bak som vi ikke vet om. Niklas klarte seg godt. Uten tvil hans beste episode. Han som mange andre egentlig, for det var flere som viste en bedre side av seg selv i dag. 

Øyunn følte seg ekskludert i murerprosjektet. Skjønner at det er leit, men jeg trodde hun hadde det i seg å si ifra. Hadde hun gjort det så tror jeg det hadde løst seg momentant. For Isak og Heine var neppe klar over at det skjedde, og ekskluderingen skjedde da ikke med hensikt. Ekskludering ble en uheldig konsekvens av at de to kjente til arbeidet bedre, og da faller det naturlig at de to inkluderer og spør hverandre underveis. Litt ironisk så sa Øyunn ifra til "alle andre" om det, bortsett fra Isak og Heine som hun forholdt seg til. 

Det blir vel garantert guttekamp denne uken. Og det er vel kanskje lett å velge Adam som førstekjempe? Jeg tror det blir Adam.

Endret av Ctrl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Endelig en feelgood-episode. God stemning, og det ser ut til at flere har funnet "seg selv" i gruppa nå. 

Skjønner ikke hvor valget til Tomine med Niklas som storbonde kom fra. Overrasket over det, men Niklas selv virket så sikker at her må det ligge noe mer bak som vi ikke vet om. Niklas klarte seg godt. Uten tvil hans beste episode. Han som mange andre egentlig, for det var flere som viste en bedre side av seg selv i dag. 

Øyunn følte seg ekskludert i murerprosjektet. Skjønner at det er leit, men jeg trodde hun hadde det i seg å si ifra. Hadde hun gjort det så tror jeg det hadde løst seg momentant. For Isak og Heine var neppe klar over at det skjedde, og ekskluderingen skjedde da ikke med hensikt. Det bare ble slik fordi de begge to hadde mer erfaring enn Øyunn i arbeidet, og da faller det naturlig at de to inkluderer og spør hverandre underveis. Litt ironisk så sa Øyunn ifra til "alle andre" om det, bortsett fra Isak og Heine som hun forholdt seg til. 

Det blir vel garantert guttekamp denne uken. Og det er vel kanskje lett å velge Adam som førstekjempe? Jeg tror det blir Adam.

Spoiler

Niklas gjorde en bedre figur i dagens episode, jeg likte han egentlig på Camp Culinaris også så jeg var veldig skuffa over de forrige ukene. Akkurat nå så er jeg litt skeptisk til han for jeg er usikker på om han er falsk eller bare litt enkel(?)

Når det er sagt synes jeg det var morsomt at han valgte Kjersti som hjelper i stede for Sofie. Sofie forventet nok at hun skulle bli valgt sammen med Ingrid.

Øyunn er jeg rimelig lei av, hun får ta ansvar for å si fra selv i stede for å gå rundt og klage til alle.

Blir spennende å se resten av uka. Jeg håper Kjersti slipper tvekamp siden hun er hjelper også håper jeg det ikke blir så mye stjeling og tull. Hvis det fortsetter slik som i dag kan det bli koseligere å se på igjen.

Når det gjelder førstekjempe så vet jeg ikke altså. Jeg kunne egentlig tenkt meg å få ut Sofie, Øyunn, Niklas eller Isak, men de er nok alle fredet (i alle fall Niklas). Adam er nok mest i faresonen, men jeg synes han er litt morsom jeg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (18 minutter siden):
  Skjul innhold

Hva med oppførselen mener du er ufin, bortifra det ene klippet hvor han og flere av de andre deltagerne var beruset på tinget. Det var EN episode.

Føler Niklas får sykt mye ufortjent tyn her inne.

Ser mange som skriver mye dritt om Niklas, og at han er ekkel, men ingen som klarer å si hvorfor de misliker han.

Føler det har blitt mer en massesuggesjon her inne hvor det er «in» og «politisk korrekt» å mislike han her på kg. 

Jeg ser bare en livlig person, som byr mye på seg selv og sprer mye humor. Tydelig at flere på kg her ikke tåler litt humor, og må ta alt blodseriøst.

Trist.

Jeg mener Niklas får altfor mye ufortjent tyn og hat her inne.

Spoiler

Han var med å stjele, han var ufin og ekkel mot Kjersti og ikke minst den konstante kommenteringen fra han i hver bidige episode :haar: og så har du måten han pratet om Tomine på. Jeg finner det vanskelig å skulle like han etter alt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (47 minutter siden):
  Skjul innhold

Han var med å stjele, han var ufin og ekkel mot Kjersti og ikke minst den konstante kommenteringen fra han i hver bidige episode :haar: og så har du måten han pratet om Tomine på. Jeg finner det vanskelig å skulle like han etter alt det

Spoiler

1) Nå var alle utenom Kjersti med på å stjele, så da må du jo mislike alle utenom Kjersti da. Så dårlig grunn.

2)  At Niklas kommenterer i hver bidige episode er jo noe produksjonen styrer og velger, så igjen kan du ikke klandre Niklas her. Enda en elendig tynn grunn til å mislike noen.

3)  Greia med Tomine, så er jeg faktisk helt enig med Niklas. Hun har ikke vært der et døgn, også får hun sammenbrudd. Kommer etterpå på Torpet, er ikke et døgn der engang før hun får nok et sammenbrudd . Og at-på-til går ut i VG etterpå og klandrer "bestevenninnen" Sophie Elise for at hun røyk ut. Sorry, men får sterkt inntrykk av at Tomine sliter med psyken , er kanskje ikke hyggelig av Niklas å kommentere det, men det må da være lov å kalle en spade for en spade. Jeg har sett alle episoder av både Farmen kjendis og vanlig Farmen siden det startet i 2001, og ALDRI har det vært en deltager som har fått sammenbrudd første døgnet på gården. Det er faktisk ikke normal oppførsel av et voksent menneske å få sammenbrudd første døgnet, når hun at-på-til selv har valgt å delta selv. Må da være lov å påpeke det, uten at det betyr at man er en drittsekk.

Så alle de 3 grunnene dine for å mislike Niklas er rimelig tynne, og tydelig at du bare hater Niklas som person, og det mener jeg sier mer om deg enn om Niklas.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elidaa skrev (36 minutter siden):

Tingen med Niklas som gjør at jeg ikke helt klarer å like han, er at han har en typisk 'bølle' personlighet og væremåte til tider.

De er ofte verdens hyggeligste mot dem de ser det lurt i å være på godfot med, men kan være direkte stygge og morsomme på andres bekostning rettet mot dem han ser på som 'mindre populær' eller usikre/svake. 

Dette er ikke oppførsel jeg klarer å unnskylde, og jeg er generelt lei av at sånne mennesker slipper unna med slik oppførsel. 

Jeg opplevde også hans måte å være storbonde på som falsk. Han oppnår jo ingenting ved å være drittsekk nå som han må ha gjennomført oppgavene. 
Likevel glad for at det er mer noe som ligner god stemning også. Og slutt på alkohoooooool maset! (?) 

Endret av Klink
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det var en sykt heftig kamp med slegge! Er det noen som har gjort det så bra som Kjersti i jentekamper? Tomine gjorde det ganske bra med å få i tre nagler mot Kjersti.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner bare fortsatt ikke hvorfor han godtok remi, om han faktisk kunne fått et vinn på det spillet!? 😅 Det er ikke som han gutten personlig tjente noe på det heller. Han hadde jo egentlig kjempeflaks men så var han for beskjeden. 

Han tenkte det ville være mest rettferdig siden gutten lå best an. Kan være drøyt å være så streng at man bare tar seieren fordi det skjedde en glipp.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok bare godt i Niklas, selv om Tv2 har filmet han iblant når han virker litt bøllete. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Dagens episode: Jeg ser Niklas gode fine sider. Liker Ingrid og Kjersti satt sammen i storbondehuset. 

Spoilere gjelder dagens episode. Ikke åpne spoileren hvis du ikke har sett episoden. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (1 time siden):

Tingen med Niklas som gjør at jeg ikke helt klarer å like han, er at han har en typisk 'bølle' personlighet og væremåte til tider.

De er ofte verdens hyggeligste mot dem de ser det lurt i å være på godfot med, men kan være direkte stygge og morsomme på andres bekostning rettet mot dem han ser på som 'mindre populær' eller usikre/svake. 

Ja, og Tomine forklarte dette veldig godt synes jeg. Hun kjenner Niklas fra før og ifølge henne visste han også at det ikke kun var "kultursjokket" som gjorde at hun gråt, men noe annet tungt som hadde skjedd henne privat. Hun sier hun ble sjokka når hun så dette på tv og ser sin venn sitte å gjøre narr av henne og få henne til å virke som Prinsessen på erten. Regner med hun ikke hadde valgt han til storbonde hvis hun visste hvordan han var bak ryggen hennes. 

Sånne mennesker er egentlig de farligste i verden. De tar ikke fem øre for å kaste deg under bussen, sånn som Niklas her ofrer vennskapet med henne for å lage god tv og skape drama i tv-ruta. 

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

1) Nå var alle utenom Kjersti med på å stjele, så da må du jo mislike alle utenom Kjersti da. Så dårlig grunn.

2)  At Niklas kommenterer i hver bidige episode er jo noe produksjonen styrer og velger, så igjen kan du ikke klandre Niklas her. Enda en elendig tynn grunn til å mislike noen.

3)  Greia med Tomine, så er jeg faktisk helt enig med Niklas. Hun har ikke vært der et døgn, også får hun sammenbrudd. Kommer etterpå på Torpet, er ikke et døgn der engang før hun får nok et sammenbrudd . Og at-på-til går ut i VG etterpå og klandrer "bestevenninnen" Sophie Elise for at hun røyk ut. Sorry, men får sterkt inntrykk av at Tomine sliter med psyken , er kanskje ikke hyggelig av Niklas å kommentere det, men det må da være lov å kalle en spade for en spade. Jeg har sett alle episoder av både Farmen kjendis og vanlig Farmen siden det startet i 2001, og ALDRI har det vært en deltager som har fått sammenbrudd første døgnet på gården. Det er faktisk ikke normal oppførsel av et voksent menneske å få sammenbrudd første døgnet, når hun at-på-til selv har valgt å delta selv. Må da være lov å påpeke det, uten at det betyr at man er en drittsekk.

Så alle de 3 grunnene dine for å mislike Niklas er rimelig tynne, og tydelig at du bare hater Niklas som person, og det mener jeg sier mer om deg enn om Niklas.

Spoiler

Misliker ikke han som person, bare liker ikke sånn han er på gården

Edit: Eller sånn han har vært, om han faktisk forblir slik som han er nå denne uken hittil så er det bra :)

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...