Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig i at Niklas til tider gjør en ganske dårlig figur, spesielt episoden der han var ufin mot Kjersti var ubehagelig. Ellers tror jeg bare det blir litt "mye", da han får veldig mye skjermtid. Men ja, han kommer ikke helt heldig ut hele tiden.. Noe av det han sier er nok bare ment som humor, selv om det ikke alltid er spesielt morsomt. 

Adam kler dårlig å være leder, og det med å tømme ut alkoholen var tåpelig. Tror det ble mer fokus på alkohol enn det hadde trengt å bli på grunn av dette, og det er tydelig at produksjonen ønsker fokus på det også. Det blir nok også litt hausa opp av deltagerne, siden det blir sett på som et ekstra gode som det ikke er for mange av der inne. 

Det at en ung bygutt ikke vet hva f.eks "å lauve" er, syns jeg ikke er det minste rart. Og kan jo være han vet forskjell på omkrets og diameter, og bare huska feil. 

Men smuglingen syns jeg bare blir teit, er man først med på dette må da man for f.. greie å holde seg til premissene for programmet. 

Tror vi som diskuterer gjerne kan huske på at de fleste mennesker har både gode og dårlige sider.. Blir veldig enten eller her inne: "han er drittsekk! ", "hun er kul!". Folk er ofte mer sammensatte enn det, og så velger jo produksjonen hva de skal vise og hvordan de vil fremstille folk. 

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niklas må ha vært full i starten av episoden da han stod opp ? Snøvla  , snakka usammenhengende, klarte ikke gå rett osv. No way at det der kun skyldes "stølhet"😅🤔

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de folka der tenker ikke på annet enn alkohol 😂 er det Farmen Alkis eller? :hoho: Med 2 avholdsmenn som skal prøve å holde dem i tøylene? :fnise: 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allerede drittlei Niklas Barli. Han fyller jo 50% av skjermtida. Vurderer å droppe hele Farmen han er uspiselig.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Er åte og tjære fremmedord??  Og vet ikke de fleste forskjellen på omkrets og diameter?  Pensum i flere år på barne og ungdomskolen.  Har han i det hele tatt gått på norsk skole?  Så flaut å være nordmann og kunne så lite. Ble flau i sofaen her jeg satt. 

Hvis man ikke «driver med slikt» så skjønner jeg at man ikke vet hva det betyr. Var et uttrykk han brukte jeg ikke kunne også, men som ble forklart i tråden her tidligere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (18 minutter siden):

Veeel, han er nok ikke noe verre kunnskapsmessig enn mange andre kjendiser, spesielt de som kun har jobbet som influenser/blogger eller i underholdningsbransjen. 😆 Når man jobber i sånne bransjer er det først og fremst viktig å være utadvendt og by på seg selv (og helst ha noe talent innenfor sang/dans/standup da), og det er mange kjendiser som ikke akkurat er noe forbilde når det kommer til allmennkunnskap.

Adam er ikke redd for å stille dumme spørsmål og jeg syntes det er morsomt at han er så naiv og åpen om det han ikke kan. I stedet for å nikke og smile, også fortelle kamera etterpå at han ikke skjønte noe, som nok mange andre ville gjort, bare spør han rett ut. Han lærer seg nok å ikke legge seg så til for hogg snart.

At noen andre er mindre begavet også gjør meg liksom ikke noe mildere stemt overfor denne figuren. Sant nok at det finnes andre eksempel på kjente folk som ikke virker spesielt smarte, men han her mener jo han kan sette regler for hva de andre kan/kan ikke gjøre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at deltakerne som sjekker ut av Farmen sendes rett til Vangseter Rehabiliteringssenter. Jeg begynner seriøst å bli bekymret for et noen av dem. Det eneste som mangler er at det står chilinøtter og saltstenger på bordene. 

Endret av Ctrl
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (36 minutter siden):

Haha, de folka der tenker ikke på annet enn alkohol 😂 er det Farmen Alkis eller? :hoho: Med 2 avholdsmenn som skal prøve å holde dem i tøylene? :fnise: 

Eneste som mangler er at Anette Hoff var med

Athena79 skrev (18 minutter siden):

Er det bare meg eller er dette den mest tragiske kjendis versjonen av Farmen, hittil? 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Ja skjer med aaaalkohooooooooooool? Altså drikker folk hver dag? 

Ja de har vært der i 2 uker eller noe sånt?  Har de seriøst aldri gått to uker uten å drikke alkohol??  Skulle tro de ikke hadde sett en vinflaske på 10 år!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Niklas må være det mest ubrukelige jeg har sett på tv noensinne. 

Endret av Minitroll
Spoiler
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Eneste som mangler er at Anette Hoff var med

Enig

Ja, som Juni Anker Hansen på fylla. :hoho: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Minitroll skrev (1 minutt siden):

falt for fristelsen til å se det i dag siden jeg følger denne underholdende tråden: 

At Ole Martin allerede fra start blir misbrukt 24/7 som kokk og ikke blir belønnet med lengre opphold synes jeg er skikkelig lavmål. 

Neste gang bruk spoiler, ikke alle ser på TV2 play,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (1 minutt siden):

falt for fristelsen til å se det i dag siden jeg følger denne underholdende tråden: 

At Ole Martin allerede fra start blir misbrukt 24/7 som kokk og ikke blir belønnet med lengre opphold synes jeg er skikkelig lavmål. 

Ingen spoiling står det i overskriften. Vær så snill, bruk spoilertags hvis du ikke greier å vente. Hvem av utfordrerne som får bli kommer ikke på tv før etter nyhetspausen. Enig ang. Niklas. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Ja, som Juni Anker Hansen på fylla. :hoho: 

Og så sier hun til Niklas og Isak

"Jeg er alkoholiker og dere er to små ekorn!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...