Thaila Skrevet 26. januar 2022 #961 Del Skrevet 26. januar 2022 Tipponull skrev (3 timer siden): Det er et svært godt poeng at Adam her prøver å umyndiggjøre en kvinne, ved å fjerne alkoholen fra henne. Noen TV-seere vil sikkert dra paralleller til kvinnesynet i Islam, ift at mannen er overordnet kvinnen. Tviler sterkt på at Adam hadde våget å helle ut alkoholen hvis han hadde diskutert med en mann. Dummeste jeg har hørt! Hva veit du egentlig om Adam? Han er en selverklært feminist og har faktisk gode verdier. Om du hører på podcasten Andregenerasjonen så snakker guttene fra Skam (ballonggjengen) om masse temaer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 26. januar 2022 #962 Del Skrevet 26. januar 2022 Onsdagens episode Spoiler Jeg ble ikke overrasket over valget av utfordrer eller førstekjempe, men for at de holdt en noenlunde god tone i episoden. Det kan sikkert bli fint for OM på Torpet om han får kjempet seg inn der. Men hvem står for tur til den kampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #963 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Spoiler Et feigt førstekjempe valg av Adam, ikke overraskende 🙄 Jeg synes det er helt idiotisk hvordan det fungerer. At utfordrer blir valgt rett før de skal velge førstekjempe og utfordrerne burde heller blitt sendt i en kamp for å kjempe seg inn på gården fremfor avstemningen og at den sterkeste som oftest ikke blir stemt inn Endret 26. januar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. januar 2022 #964 Del Skrevet 26. januar 2022 Tipponull skrev (4 timer siden): Han sto vel under vinduet, klar med en bøtte, tenker jeg. HAHAHA! Jeg ler. EVT: sto han der med hodet lent bakover og munnen åpen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. januar 2022 #965 Del Skrevet 26. januar 2022 shab skrev (7 minutter siden): HAHAHA! Jeg ler. EVT: sto han der med hodet lent bakover og munnen åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 26. januar 2022 #966 Del Skrevet 26. januar 2022 Må si meg enig med Niklas Baarli i at Adam ikke kler makt. Jeg blåser i alkoholen som sådan, men reagerte på måten han sjefer på. Voksne folk kan behandle hverandre som nettopp det. Han er sikkert en fin fyr, men den rollen han påtok seg der var rimelig usjarmerende. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 26. januar 2022 #967 Del Skrevet 26. januar 2022 *blueberry* skrev (6 timer siden): Jeg tviler på at det hadde utgjort noen forskjell. Han oppfører seg like maktsykt over alle på gården, ikke gjør dette til noe det ikke er. Nei, han har ikke oppført seg like maktsykt overfor andre på gården. Han har vist en ydmyk side overfor mange, og som den fundamentalisten han er så griper han inn fysisk overfor en kvinne for å «redde» henne fra sine dumheter. Du må bare ikke tro han hadde gjort dette hvis det var en mann. Her er det ingen som har gjort noe til noe det ikke er, øyne har vi. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 26. januar 2022 #968 Del Skrevet 26. januar 2022 Thaila skrev (3 timer siden): Dummeste jeg har hørt! Hva veit du egentlig om Adam? Han er en selverklært feminist og har faktisk gode verdier. Om du hører på podcasten Andregenerasjonen så snakker guttene fra Skam (ballonggjengen) om masse temaer. Han er vel ikke den første til å erklære seg som feminist uten å være det. Greit å se på hva folk faktisk gjør fremfor hva de påstår å være. En feminist tror jeg ikke ville overstyrt en voksen kvinne på denne måten. Synes han fremstår som en posør, ikke godt å vite hva han egentlig er da. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. januar 2022 #969 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Thaila skrev (3 timer siden): Jeg kjenner meg altfor godt igjen i Adam når han prøver å ta imot beskjeder med ikke får med meg en dritt (ADHD) tror de også brukte masse fremmedord for å sette han ut med vilje! 😅 Ang alkoholen, så leste jeg TV2 artikkel om det nå. Det virker litt som om det bare gir ut over de som hjelper storbonden nå. Jeg tenkte først at dette måtte alle etter dem lide for. Men om det kun er èn av de tre som drikker, så tenker jeg at det er vel greit nok. Så får de neste ny alkohol igjen. Heier på Adam fortsatt, håper ikke andre går ut for å sabotere for han! Det var da ingen fremmedord i den beskrivelsen! Det er jo helt utrolig å ikke kjenne til ord som åte, tjære, beis og løv. At han ikke kjente til uttrykket «helligdag» var nok ikke så merkelig. Men et fremmedord er det ikke. Å la det stå igjen helligdager, betyr at det er igjen områder som ikke har blitt beiset. Det er et gammelt uttrykk, men ikke et fremmedord. Det er også ganske pinlig å ikke vite forskjell på diameter og omkrets. Endret 26. januar 2022 av Hulderen 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. januar 2022 #970 Del Skrevet 26. januar 2022 Hulderen skrev (3 minutter siden): Det var da ingen fremmedord i den beskrivelsen! Det er jo helt utrolig å ikke kjenne til ord som åte, tjære, beis og løv. At han ikke kjente til uttrykket «helligdag» var nok ikke så merkelig. Men et fremmedord er det ikke. Å la det stå igjen helligdager, betyr at det er igjen områder som ikke har blitt beiset. Det er et gammelt uttrykk, men ikke et fremmedord. Fremmedord? Haha, nei det var det ikke. Å husk; er du med på leken, må du tåle STREKEN. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. januar 2022 #971 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Krutthøna skrev (6 minutter siden): Fremmedord? Haha, nei det var det ikke. Å husk; er du med på leken, må du tåle STREKEN. Jeg vet ikke om du spøkte nå, men uttrykket er slik: «Vil du være med på leken, så må du tåle steken». Det er ikke en strek man skal tåle, men ubehaget fra intens varme. Endret 26. januar 2022 av Hulderen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. januar 2022 #972 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Hulderen skrev (7 minutter siden): Jeg vet ikke om du spøkte nå, men uttrykket er slik: «Vil du være med på leken, så må du tåle steken». Det er ikke en stek man skal tåle, men ubehaget fra intens varme. Har du ikke sett alle episodene så langt? I følge Adam, er det streken 😂 Endret 26. januar 2022 av Krutthøna 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 26. januar 2022 #973 Del Skrevet 26. januar 2022 Thaila skrev (3 timer siden): Jeg kjenner meg altfor godt igjen i Adam når han prøver å ta imot beskjeder med ikke får med meg en dritt (ADHD) tror de også brukte masse fremmedord for å sette han ut med vilje! 😅 Ang alkoholen, så leste jeg TV2 artikkel om det nå. Det virker litt som om det bare gir ut over de som hjelper storbonden nå. Jeg tenkte først at dette måtte alle etter dem lide for. Men om det kun er èn av de tre som drikker, så tenker jeg at det er vel greit nok. Så får de neste ny alkohol igjen. Heier på Adam fortsatt, håper ikke andre går ut for å sabotere for han! Ja, det er jo bare Øyunn som ikke får seg en liten snaps på loftet, og klarer hun seg jo fint uten - det er jo bare en liten luksus og garantert ikke en livsnødvendighet for henne. Det å leve uten alkohol i en uke er jo i seg selv ikke noe krise. Problemet jeg har med det er måten han gjør det på, stå og helle flasken ut foran henne og si dette har du ikke lov til og dette er MITT osv. Skikkelig barnslig og kontrollerende. Jeg trodde det bare var (dårlig) humor da han køddet i det uendelige med å være diktatorisk og bestemme alt, men det viste seg jo etter hvert at han ikke bare led av å dra samme oppbrukte vits for mange ganger, han mener det jo. Han har faktisk blitt reelt stormannsgal av å bli storbonde 😂 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 26. januar 2022 #974 Del Skrevet 26. januar 2022 En ting er Adam, men Niklas Baarli, hadde aldri sett for meg at han var så patetisk? oppførselen hans er så veldig ekkel og patetisk kontra hvordan inntrykket jeg har fått av han gjennom p3 aksjonen og andre program er. Han ser konstant sløv ut i øynene ja og er sikkert påvirket av et eller annet for alt jeg vet, men jeg synes faktisk ikke det unnskylder en dritt. Frem til nå har han oppført seg helt usmakelig. Nesten sånn jeg tror det hadde vært best, mest for hans egen del å pakke sekken og reise hjem igjen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 26. januar 2022 #975 Del Skrevet 26. januar 2022 Turjenta_95 skrev (10 minutter siden): En ting er Adam, men Niklas Baarli, hadde aldri sett for meg at han var så patetisk? oppførselen hans er så veldig ekkel og patetisk kontra hvordan inntrykket jeg har fått av han gjennom p3 aksjonen og andre program er. Han ser konstant sløv ut i øynene ja og er sikkert påvirket av et eller annet for alt jeg vet, men jeg synes faktisk ikke det unnskylder en dritt. Frem til nå har han oppført seg helt usmakelig. Nesten sånn jeg tror det hadde vært best, mest for hans egen del å pakke sekken og reise hjem igjen. Jeg vet ikke av dette mennesket fra før av men har fått med meg at han er programleder på TV?? Altså for det første skjønner jeg ikke hva han gjør på TV i det hele tatt, hent ening med deg han er fullstendig uspiselig. Vet ikke hvem som er værst av han eller storbonden jeg.. har store problemer med Adam etter denne episoden - og set handler ikke om alkoholen i seg selv men oppførselen. At ingen klikka på han skjønner ikke jeg. Det ble veldig tydelig hvor barnslig, umoden, selvgod og lite intelligent han er. Flaut å se på. Så i avisa at han ikke angrer - så da har han vel heller ikke selvinnsikt🙈Fy f.. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. januar 2022 #976 Del Skrevet 26. januar 2022 Krutthøna skrev (1 time siden): Har du ikke sett alle episodene så langt? I følge Adam, er det streken 😂 Nei, dette var første episode jeg har sett. Takk for info! 👍🏻😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 26. januar 2022 #977 Del Skrevet 26. januar 2022 For så vidt enig i at Adam ikke har vært en super storbonde så langt (dog bare sett gårsdagens episode), og dette med alkoholen ble litt teit... Men altså, det ødelegger jo også opplegget om deltakerne er opphengt i fylla til enhver tid også, og jeg synes sånne alkoholbesatte mennesker er utrolig slitsomme å forholde seg til. Husker Niklas fortalte en gang at de var drita/bakfulle hver eneste dag (om jeg husker formuleringen rett) i Camp Kulinaris eller hva det var, og husker jeg tenkte at jeg ikke kunne forstå at produksjonen tillot det... Men kjendisene kan visst gjøre så godt som hva de vil. Ellers har denne sesongen vært en skikkelig nedtur for min del. Jeg har aldri sett på Farmen egentlig, hverken vanlig eller kjendis, men begynte tilfeldigvis å se på forrige sesong. For en forskjell! Og det var flere her jeg trodde jeg likte bedre enn jeg nå gjør. Står vel igjen med å halvveis like Kjersti, Vebjørn og Heine... Og liker fortsatt Ingrid, men hun er veldig anonym i denne sammenhengen, selv om det tok seg opp litt som andrekjempe da. Ellers håper jeg Ole Martin får bli med, Tomine virker bare slitsom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 26. januar 2022 #978 Del Skrevet 26. januar 2022 Hulderen skrev (2 timer siden): Det var da ingen fremmedord i den beskrivelsen! Det er jo helt utrolig å ikke kjenne til ord som åte, tjære, beis og løv. At han ikke kjente til uttrykket «helligdag» var nok ikke så merkelig. Men et fremmedord er det ikke. Å la det stå igjen helligdager, betyr at det er igjen områder som ikke har blitt beiset. Det er et gammelt uttrykk, men ikke et fremmedord. Det er også ganske pinlig å ikke vite forskjell på diameter og omkrets. Helligdag er vel vis det blir rennende dråper som stivner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. januar 2022 #979 Del Skrevet 26. januar 2022 BLOMSTERKVAST skrev (5 minutter siden): Helligdag er vel vis det blir rennende dråper som stivner? Nei, helligdager er umalte områder, altså områder det ikke har vært arbeidet på. Uttrykket kommer av at man i «gamle dager» ikke arbeidet på helligdager. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 26. januar 2022 #980 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Jeg så på tirsdagens episode. Var Adam som ble storbonde. Jeg hadde trodd at det ble Kjersti. Men okey :). Skal se dagens episode. Spennende med hvem som blir valgt til tvekamp. Blir det Dorthe? Eller blir det en mann? Gleder meg til å se Endret 26. januar 2022 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå