Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har sett en episode nå og vet ikke helt hvor jeg skal begynne... 

Er det virkelig mulig å lage noe så dårlig! Alt fra replikkene, til handling, innhold..

Finnes det mennesker i virkeligheten som oppfører seg som dette, bare lurer..? 

Dette har jo alltid vært en ekstremt selvsentrert serie, med veldig overfladiske problemstillinger. Men det har vært gøy å se på av og til som en guilty pleasure. Men Dette.. Nei det var ingenting pleasure med dette. 

Så skal vel resten av episodene handle om at Carrie skal date og hvor dramatisk det er 

Anonymkode: 6a3a2...bce

Tja, du kan jo se en episode av hvilken som helst variant av «Real housewives», så vil du finne ut at det finnes langt mer overfladiske, kunstige og ko-ko mennesker. 😳

Anonymkode: b577c...146

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hun hadde en spalte om sex i NY, så veldig sjenert var hun ikke.

Anonymkode: b12a4...6c0

Spalten hennar handla om sex og forhold, ja. Men karakteren var likevel sjenert når det kom til å prate om sex , og var ganske tilbakeholden når det handla om hennar sexliv. Har t.d. ikkje sett mange sexscener over dyna på ho i forhold til dei andre jentene, og ho brukte alltid metaforar når ho skulle svare på korleis hennar sexliv var, både i spalten og irl; "when big colors he rarely stays inside the lines" :)  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjemmes over at de nå plutselig desperat prøver å inkludere afro-amerikanere i serien, på en særdeles klønete og klein måte. Jeg er selv afrikaner, og jeg fatter ikke hvorfor de skal prøve å få det til å virke som at det er så forbanna vanskelig å vite hva man skal si rundt oss som ikke er hvite. Er det så forbanna vanskelig å bare oppføre seg normalt og høflig - uten å påpeke "DU ER JO SVART" eller noe sånt? Bare oppføre seg som de gjør mot mennesker med samme hudfarge??? Herregud, jeg ble så pinlig berørt av den scenen når Miranda påpekte at det var professoren sin stol og hele greia med kommentaren om håret osv. Det er mange år siden folk ble bevisste på dette og de ligger så forbanna langt etter - dette er spilt inn i 2021, men de er fortsatt i 2012 liksom. De kunne løst denne problematikken på en ekstremt mye mer elegant måte. 

Og hvorfor ringte ikke Carrie ambulanse når Big ligger å dør foran øynene hennes??? 

Og Charlotte er så tom og overflatisk at jeg har ikke ord. Alt handler om kjoler og prestasjoner, jeg spyr. Hun har ikke noe å tilby! 

Nei, fy søren så skuffa jeg er. Burde skjønt at dette kom til å bli mislykket mtp de to kalkun-filmene de klarte å lage (særlig den siste, herreguuuuuuud). 

Hvis Miranda ender opp med å bli lesbisk helt plutselig, fordi de MÅÅ ha en lesbisk hovedrolle, så orker jeg faktisk ikke fortsette å se. Og da bør de søren meg droppe å lage noe mer også etter denne sesongen. For dette er bare hårreisende dårlig og provoserende titting. Og dette kommer fra en som ELSKET serien og har sett alle episodene ørten ganger. 

Det eneste som kan redde dette litt nå, er at Carrie faktisk ender opp med Aidan. Regner med barna hans er voksne nå, så hun trenger ikke akkurat bli småbarns-stemor. For det hadde vært helt krise. 

Anonymkode: 8cd42...9ca

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg skjemmes over at de nå plutselig desperat prøver å inkludere afro-amerikanere i serien, på en særdeles klønete og klein måte. Jeg er selv afrikaner, og jeg fatter ikke hvorfor de skal prøve å få det til å virke som at det er så forbanna vanskelig å vite hva man skal si rundt oss som ikke er hvite. Er det så forbanna vanskelig å bare oppføre seg normalt og høflig - uten å påpeke "DU ER JO SVART" eller noe sånt? Bare oppføre seg som de gjør mot mennesker med samme hudfarge??? Herregud, jeg ble så pinlig berørt av den scenen når Miranda påpekte at det var professoren sin stol og hele greia med kommentaren om håret osv. Det er mange år siden folk ble bevisste på dette og de ligger så forbanna langt etter - dette er spilt inn i 2021, men de er fortsatt i 2012 liksom. De kunne løst denne problematikken på en ekstremt mye mer elegant måte. 

Anonymkode: 8cd42...9ca

Jeg tror de spiller på at mange føler det er vanskelig å vite hva som er riktig og man er redd for å si noe feil. Det er stor forskjell på folk i 20-årene og 50-årene her, det er i alle fall min erfaring fra arbeidslivet. Og veldig forskjell om man bor i by eller på mindre sted, hvor folk kanskje er mer homogene. 

Syns scenene med Miranda ble overdrevet, men samtidig tror jeg en del kan kjenne seg igjen. 

Anonymkode: 95d53...607

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg tror de spiller på at mange føler det er vanskelig å vite hva som er riktig og man er redd for å si noe feil. Det er stor forskjell på folk i 20-årene og 50-årene her, det er i alle fall min erfaring fra arbeidslivet. Og veldig forskjell om man bor i by eller på mindre sted, hvor folk kanskje er mer homogene. 

Syns scenene med Miranda ble overdrevet, men samtidig tror jeg en del kan kjenne seg igjen. 

Anonymkode: 95d53...607

Miranda har jo hatt en mørkhudet kjæreste. Robert. Så det ble veldig merkelig at hun ble så keitete rundt andre mørkhudede, sånn plutselig.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvelous skrev (19 timer siden):

Haha ja! Var det ikke den gærne dama som ramla ut av et vindu?

Nei den dama døde jo 😆 Tviler på at hun gjenoppstod 😉

Anonymkode: 72b69...29b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (På 11.12.2021 den 12.42):

Bare meg som syns den onani-scenen med Carrie og Big var superpinlig?

Den var ekstremt pinlig. Jeg tenkte at dette er hverken Carrie eller Big slik jeg husker dem...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (På 11.12.2021 den 0.49):

Han hadde slike s’er i serien og. Der er vell dialekten hans? Ser det er mange i tråden her som hadde trengt en re-watch av orginal serien. 

Ja han hadde det , husker det veldig godt. Men kunne ikke huske det var såå fremtredende 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei den dama døde jo 😆 Tviler på at hun gjenoppstod 😉

Haha jeg husker ikke episoden så veldig godt, husker bare at hun ga meg assosiasjoner til surmaga Susan Sharon😂

Anonymkode: 054bd...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha jeg husker ikke episoden så veldig godt, husker bare at hun ga meg assosiasjoner til surmaga Susan Sharon😂

Anonymkode: 054bd...c6d

Ops det var meg som svarte 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (3 timer siden):

Miranda har jo hatt en mørkhudet kjæreste. Robert. Så det ble veldig merkelig at hun ble så keitete rundt andre mørkhudede, sånn plutselig.

Det var vel ikke bare det, men at det tilfeldigvis skjedde i en forsamling. Da har man en tendens til å forsnakke seg og plumpe ut med dumme ting. Alle skjønner jo at det ikke var det at hun var SVART som gjorde at Miranda ble så rar. Det var jo fordi hun så opp til professoren og ville så gjerne rette opp inntrykket, men så ble det helt feil foran alle sammen. 

Anonymkode: 5c86b...cbd

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde hun faktisk to leiligheter i flere år? Må ha kostet mye

Ja, det var vel omtalt i den første filmen. Den blir brukt som et "fristed" av henne og vennegruppa når de trenger å være alene. Stanford spurte f.eks. om å dra dit i første episode av AJLT. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zooey skrev (2 minutter siden):

Ja, det var vel omtalt i den første filmen. Den blir brukt som et "fristed" av henne og vennegruppa når de trenger å være alene. Stanford spurte f.eks. om å dra dit i første episode av AJLT. 

Jeg synes den hun bodde i med big virket ganske bra :) hadde elsket å bo i en sånn leilighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (10 minutter siden):

Det var noe av det største temaet i den andre filmen. Carrie trengte å skrive alene, og Big synes det var kjekt å ha tid for seg selv. Carrie flippet ut av at Big ville ha det, og plutselig kysset hun Aiden i Abu Dhabi, men så fant hun ut av et barnløst liv med Big med en fritidsbolig passet de best. Kort fortalt. 

Når det er sagt; vi trenger den gamle leiligheten tilbake! :laugh: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var noe av det største temaet i den andre filmen. Carrie trengte å skrive alene, og Big synes det var kjekt å ha tid for seg selv. Carrie flippet ut av at Big ville ha det, og plutselig kysset hun Aiden i Abu Dhabi, men så fant hun ut av et barnløst liv med Big med en fritidsbolig passet de best. Kort fortalt. 

Enig! Selv om det er rart om de renoverer den for mye, men hvorfor skulle de ikke det? En kvinne som har hennes forbruksnivå har nok ikke innredningen fra 90-tallet i 2021 😆 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og den diskusjonen om at de hadde blitt det paret som nå har tv på rommet sitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...