Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Kullsyrevann skrev (9 timer siden):

Miranda er jo hans livs kjærlighet, slik har det vært fra hans side helt fra starten av. Jeg håper inderlig at de ender opp sammen igjen, typ slutten i første filmen. Mange par er litt av og på opp gjennom årene, det hadde vært utrolig romantisk om de fant hverandre igjen. Syns derimot det er litt rart at Miranda så og si aldri snakker om han, kunne like gjerne vært Steve som døde.

huff når det ble slutt mellom de i serien var jeg faktisk redd for at han skulle skrives ut av serien fordi han også var alvorlig syk slik som han som spilte stanford. Takk og lov for at det ikke var slik. Nei jeg syns de skal bli sammen igjen ja. Sikker på at de aller fleste av fansen er enig med oss i det. Mange ganger ender de jo opp med å la fansen få viljen sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Dette blir jo bare verre, sædgreia og sengekos med exmenn.   Hjelp

Det heter jo sex and the city av en grunn..

Kanskje feil serie hvis man syns sexscener er så krise.

Anonymkode: bf84c...edc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien tok seg litt opp igjen i episode 3.

Det var litt mer av humoren fra de gamle sesongene. Men den er gjennomgående pinlig. Mange av karakterene er fullstendig uinteressante også.

Stylistene i showet forteller forresten at de lånte klær og vesker for 3 mill dollar. Så det koster å kle seg som Carrie.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry og Charlotte ble bare pinlig. 

Anonymkode: c4cc3...a6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 8.51):

Hyggelig å se Steve igjen, men hvorfor er han singel? Er han liksom fortsatt forelsket i Miranda? Er det meningen at Miranda slår opp med Che til slutt og blir sammen med Steve? 

Anonymkode: 39360...f78

Begynner å lure på om det er dette som er planen. Synes de fremstiller Che så usympatisk nå at Miranda snart vil våkne opp. Håper det ihvertfall. Føler tilbake til Steve er den eneste veien å gå med dette forholdet. Che og M har ingenting felles, ikke noe kjemi, ingen oppbygning. Bare kleine sexscener.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har sett episode 5? 

Jeg syns den var så kjedelig at jeg bare så halve episoden.

Anonymkode: 2f0a1...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne sesongen er mye bedre enn første. Det er fremdeles mye som er unaturlig og kleint, men jeg synes det er et godt hakk opp fra første sesong.

Che må bare vekk. Utrolig merkelig at de skriver en historie i serien der Che lager en serie som kritiseres for å fremstille ikke-binære unyansert og urealistisk, uten at de klarer å se hva de selv gjør :murvegg:

Anonymkode: 321a0...0cb

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 23.08):

Noen som har sett episode 5? 

Jeg syns den var fin jeg :) men enig i at Che historien bare er slitsom. Og teit. Synes de har ødelagt Miranda karakteren veldig med den storylinen der, gamleMiranda hadde aldri funnet seg i alt det der. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forestille seg hva som hadde skjedd med Miranda sitt forhold dersom det var en mannlig karakter som hadde gjort det som Che gjør i den siste episoden? Hun hadde jo ikke funnet seg i halvparten av det der om det var en mann som gjorde det. Men siden det er en ikke-binær, så er det liksom greit at "hun" oppfører seg som en dust mot Miranda?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de ekstra interesserte kan jeg tipse om podcasten «Every Outfit» som går gjennom hver episode. Den er amerikansk da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sam Jones skrev (1 time siden):

For de ekstra interesserte kan jeg tipse om podcasten «Every Outfit» som går gjennom hver episode. Den er amerikansk da.

Takk! Elsker podcaster om dette showet. Jeg hører på " and just like crap" som ikke overraskende er veldig kritisk. De er så morsomme at jeg ler høyt.

Anonymkode: 467f2...eea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk! Elsker podcaster om dette showet. Jeg hører på " and just like crap" som ikke overraskende er veldig kritisk. De er så morsomme at jeg ler høyt.

Anonymkode: 467f2...eea

Ah, takk for tips! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Episode 6, anyone? 

Jeg likte episode 6 bedre enn de andre🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angret på at jeg så første sesong når den kom ut husker jeg. Den var altså SÅ syyykt dårlig. Så jeg vet ikke hvorfor jeg ser sesong 2 nå, men jeg syns den er BETYDELIG bedre heldigvis. Altså ikke kvalitetsmessig, men jeg ler nå litt hver episode. Jeg liker de nye damene som er med. Sarita Choudhury skal vel ligne litt på Samantha, om ikke helt ekstrem som hun, men jeg liker hennes karakter veldig godt. 

Anonymkode: 81265...205

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg angret på at jeg så første sesong når den kom ut husker jeg. Den var altså SÅ syyykt dårlig. Så jeg vet ikke hvorfor jeg ser sesong 2 nå, men jeg syns den er BETYDELIG bedre heldigvis. Altså ikke kvalitetsmessig, men jeg ler nå litt hver episode. Jeg liker de nye damene som er med. Sarita Choudhury skal vel ligne litt på Samantha, om ikke helt ekstrem som hun, men jeg liker hennes karakter veldig godt. 

Hun sa «russian whore» eller noe i første sesong, så henne klarer jeg ikke å like. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg synest om karakteren hennes, men i dag var det første gangen jeg tenkte at jeg faktisk liker henne. I starten synest jeg hun virket slitsom, men nå har jeg fått sansen.

Dette venneparet til Charlotte, de virket litt malplassert i serien. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal lage en storyline av de privat, likte det bedre når vi så hun/de i scener med Charlotte, men nå blir det litt vel mye av dem. Det passer ikke inn med resten av serien synest jeg.

Men en ting jeg ikke helt skjønte i dagens episode, hvorfor bruker hun parykk? Har jeg gått glipp av noe? 

Utrolig skuffende at relasjonen mellom Che og Miranda skal ende fordi de ble enige om at det ikke fungerer, og at det er Che som tar steget. Che har fortsatt å være ufordragelig, og likevel så fortsetter Miranda å finne seg i det. Det var Miranda som burde slått opp, etter at hun hadde innsett hvor egoistisk Che er, men neida - de skal liksom skilles som venner og det skal bli et fint brudd.... 

Snøstorm scenen var jo totalt urealistisk. Det så jo ut som noen knapt kunne bevege seg ute, og likevel når Carrie kommer frem til dit hun skal så er det en sal full av personer som om det ikke skulle vært snøstorm. Likevel var jo scenen litt morsom, med Carries morsomme kjole/boblekjole-antrekk og Charlotte som springer rundt som en gal for å få tak i kondomer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...