Gå til innhold

Linns Dagbok


Linn2006

Anbefalte innlegg

Hei og gratulerer med frieri og bryllupsplaner! Dette er et veldig bra sted å være. Flott å få prøve ut ideer og få inspirasjon fra andre som tenker i samme baner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, er godt i gang med planleggingen. Toastmaster er i boks, forloveren min er i boks (søsteren min) og jeg har fått tilsendt prøver på innbydelser og reklame fra diverse butikker med oversikt over innbydelser, servietter osv. Brudgommens fetter skal spille fiolin i kirken og han skal også ordne musikk til selskapet :-) Bilen er snart i boks også, vi skal låne veteranbil :)

På torsdag skal jeg prøve kjoler med mamme og søster - bare for å se om jeg finner noe jeg liker. Jeg vurderer å ta turen til Danmark i februar for å kjøpe kjolen der. De skal ha en fabelaktig butikk i København. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om den butikken i København ja!! Har du bestilt sånn gratis reklame-cd derifrå eller? Den er berre heilt fortryllande!!! Lykke til på kjoleprøving forresten!! Er det nokon spesielle kjolar du kan tenke deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke bestilt CD, men det må jeg absolutt gjøre!

Har egentlig sett meg ut Maggie Sotteros "Rebecca"

http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147

synes de søte ermene er så nydelige! Men da jeg så kjolen til salgs på Finn.no så den ikke like spesiell ut på. Men jeg får prøve den, har bestilt time i salong til uka. Der har de ikke fått inn den kjolen ennå, men kanskje jeg er heldig. Jeg skal uansett ikke kjøpe noe før over nyttår.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Fin kjole du har sett deg ut! :hoppe: Jeg har faktisk bestilt akkurat den!! :ler: Får den om et par uker tror jeg!! Så morsomt at du også liker den!! Men hvor har du sett den på nettet? Har ikke sett noen rebeccakjoler på verken finn.no eller markedsplassen jeg..

Hadde vært morsomt å sett den på andre enn hu modelldama i ms. :roll:

Den satt veldig fint på meg ihvertfall, likte den med en gang jeg fikk den på meg. Snøring bak så det er bare å stramme i, så får du så fin midje som du aldri har hatt før! :hjerter: Men det var ikke sånne ermer på min da..hun dama i brudesalongen min hadde aldri hørt om eller sett de små søte blondeermene..men jeg likte den uten også, så det hadde ikke noe å si for meg ;) Gleder meg til å høre hvordan det går med prøvingen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O for en herlig dag :) Fri fra jobb og kjæresten er hjemme, han sitter her i sofaen sammen med meg og leser avisen mens jeg leser aviser på nett og titter inn på KG litt innimellom :) I kveld skal vi på Coldplay-konsert, så dette blir en topp dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd Rebecca, kjolen var nydelig, men butikken i Lillestrøm var kjedelig og servicen heller dårlig - de husket knapt at jeg skulle komme. Jeg får nydelig reklamemateriell fra København, så jeg kommer trolig til å kjøpe den der - først og fremst for opplevelsens skyld.

Skal prøve kjoler i Ski i morgen, har vært der før og fant en nydelig kjole fra Forever Yours - håper de har den fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Hvilken av butikkene i Lillestrøm mener du?

HVis det er Kristins så har vi hvertfall totalt forksjellig oppfattelse av den butikken... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det. Det virket som at hun ene der var veldig serviceinnstilt, og i følge takkekortene som hang der også gikk de fleste takkene til en Linn som jobbet der - kanskje det var henne. Men hun var opptatt med en annen brud. Så for all del - ingen poeng å dra alle under èn kam, men jeg var ikke fornøyd og da blir det heller ingen kjole derfra. Fint at du var fornøyd da - det er jo det viktigste. :) Ikke har jeg dårlig tid heller, mange deilige måneder frem til den store dagen. Har allerede bestemt meg for å reise til Danmark i februar, søsteren min flytter dit over nyttår for et semester, så da passer det perfekt å besøke henne OG butikken samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hei igjen.

Deilig med alt som er på plass. Skal han fetteren (uten kobling til de Norges-kjente "fetterne" forøvrig) spille under hele vielsen? Også inn- og utmarsj? Koselig når noen man kjenner kan gjøre sånne ting.

Har du fått kjøpt deg kjole, forresten? Ser at det er en liten stund siden du var her inne, så du kan jo fint ha fått tid til det... Fikk ikke sett den andre, men den første du viste var veldig fin. Kristins var jeg også bestemt på at jeg ikke skulle gå til, etter at jeg så mottakelsen ei venninne fikk der (kanskje samme dama?), men det er et sted som heter Solgunns som også er i Lillestrøm. Der er de veldig hyggelige og flinke. Vet riktignok ikke hvilke merker de har, da...

Håper du har det fint med jule- og bryllupsforberedelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...