Gå til innhold

Linns Dagbok


Linn2006

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Planleggingen er i gang, reiser snart til København for forhåpentligvis å finne drømmekjolen :o) Må få bestilt fotograf. Ellers er det aller meste i boks. Venner og kjente stiller opp med kaker, en i familien skal trolig ordne blomster, familie skal lage bryllupskake og drikkevarer skal kjøpes med når vi er ute og reiser :o) Trenger ikke å bli så altfor dyrt det her, med så mange som stiller opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest gjest1

Legg ut link til kjolen din her då, greier ikkje å finne den via den linken du har lagt ut eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er innbydelsene skrevet, endelig :) Jeg og en venninne har laget de selv, og resultatet ble bedre enn vi hadde våget å håpe på. Nå holder jeg på med å lage bordplan, og skrive litt om alle gjestene. Det blir liksom ikke så morsomt da.. men det blir et par-tre-fire setninger om hver enkelt. Mest om venninnene mine, og minst om venner av familien. Men det får være greit. Jeg har satt i sving forloveden min også, så da får vi se hva han kommer opp med :) Jeg har tenkt å skrive litt om hva de driver med, hvor de er fra, og en liten setning om relasjonen til meg. Pluss en liten ekstra setning hvis jeg har noe lurt å skrive, som jeg gjerne har om venninner. Ellers har jeg bestemt meg for blomster og bord og kokken er bestilt. Vi har fått tak i en kjempeflink sous-sjef, en venn av familien. Kjempefornøyd med det også! Greit å ha god tid altså, mye som skal klaffe - som tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Gratulerer med forlovelse.Håper det er greit at jeg leser i dagboka si.Går nemig med gifteplaner så.Skulle egentlig giftet oss i år men så ble jeg gravid og fikk en sønn i 2005 så da blir det neste år istedet.

Kan jeg spørre hva du måtte betale for kjolen din?Den var rålekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det :) Kjolen er kjøpt i København og kostet ca 8000,-. Og den er mye finere enn hva man får inntrykk av med den gule bakgrunnen og sømmene på skjørtet ;) Helt sant! Sjalet følger også med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt time til forsterking av neglene mine. For en luksus det er å være forlovet, hi hi :) Jeg skal begynne med neglene nå, og fortsette frem mot september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jippi - nå er kjolen min i hus! Endelig :) Jeg har vært i København tre ganger for å kjøpe, sy til, sy til igjen, og nå - i går - fikk de den ferdig mens jeg ventet. Jeg skulle egentlig bare ned for å hente den, men da jeg prøvde kjolen var den fortsatt altfor stor :overrasket: Men butikken sydde inn kjolen i skredderiet i Tostrup og den satt perfekt - endelig! Fikk også kjøpt sko og lingerie i Tostrup, jeg har lett og lett uten å finne det, men endelig fant jeg det jeg ville ha. Jentene i butikken var fantastiske og kjolen var klar på halvannen time.

I dag går turen til neglsalong igjen, så skal jeg ta meg en liten uke i Italia med venninner. Reiser i morgen tidlig med første fly og gleder meg veldig! Så dagen i dag går med til å vaske og pakke og ordne negler, så blir det ferie i morgen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...