Gå til innhold

Lommebok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har nå den fineste og beste lommeboken jeg noensinne har hatt. Den er i standard H&M størrelse (de bruker å selge mange i slik størrelse), med to lommer til mynter, mange lommer til kort+en med plastikk til f.eks førerkort. Den er i brunt, nesten semsket skinn med 3 diamanter utenpå. Fant den på et marked i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiv og hoi for en gøy tråd! Jeg kjøpte nemlig ny lommebok i dag. Byttet ut min lysegrønne "ett-roms" pengepung med en mangeroms i svart "krokodilleskinn". Den var billig (100 kr på Wedins), men ser ikke så verst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten knallrød lommebok erstattet nylig min gamle Gucci.. Fortsatt litt uvant, har ved et tilfelle glemt lommeboken i kantinen fordi jeg ikke husket den var min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fra friis. Den er i tøy og har en lilla blomst på seg. Den er så søt og er akkurat lite nok til at jeg får plass til kortene og småpenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har en kortholder i "sølv" med blått felt på fremsiden.

kjøpte meg en lommebok i romjula, har mistet min lille fargerike vevde stoffpung som jeg kjøpte i en gatebod da jeg var 15 *grine*

lommeboka ble kjøpt på et lokalt parfymeri for 85.-, er i brunt skinn, glidelåsrom med to rom til mynter, og en flik med trykknapp med plass til 4 kort, en plastlomme til sertifikat og en seddellomme (for liten til en utstrakt 1000-lapp).

forsiden av lommeboka har et lite helt enkelt broderi i hvitt og rødt av et ansikt (helt enkelt omriss, ikke noe prangende) og en hvit strassten.

perfekt størrelse, kan ha en ganske liten veske og likevel ha plass til den, men den er samtidig stor nok til å lett finne den i en bag.

men jeg savner den lille stoffpungen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei diger svart overfylt lommebok av merket kaf...den er så fylt av kort, bilder, penger og lapper at jeg av og til ikke får lukka den. Vennene mine bare ler av den og kaller den bibelen! hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...