Gå til innhold

Kuttet kontakt med «venner» og har aldri hatt så god selvtilitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca 3 uker siden bestemte jeg meg for å kutte kontakt med «venner» som jeg trodde var skikkelige venner. Dette er venner jeg har kjent siden barneskolen men som har utestengt meg, behandlet meg mindre bra, og hele tiden fått meg til å føle meg mindre verdt enn de.. Det var spesielt populært å sende snaps til meg om alt det morsomme de gjorde uten at jeg var invitert.. Slik holdt samtlige på veldig lenge.. Jeg har klamret meg fast til de å prøvd så hardt å holde kontakte med de fordi jeg ville jo så gjerne, og håpet om å bli med i gjengen har jo verdt sterk.. Jeg har invitert de på alt av fester, tatt de med på alt og inkludert de på de flotteste arrangement og de har kommet men jeg fikk aldri noe invitasjon tilbake..🥲 

Etter jeg fikk barn og fikk livet på stell med hus og utdanning har jeg fått litt bedre selvtilitt, og jeg føler jeg fortjener bedre. Etter å ha blitt ekskludert fra julebord, bursdager, utallige jenteturer, skogsturer, fjellturer og 30-årsdager tok jeg et valg med god hjelp av dere her inne da jeg for første gang i mitt liv valgte å ta avstand! Dette var et veldig stort og vanskelig steg for meg å ta, men jeg har aldri følt meg bedre. 
 

Jeg får enda snaps fra noen av de, og jeg undres litt da vedkommende har ikke gjort annet enn å utestenge meg å behandle meg som dritt samt har fortalt alle om ting jeg trodde de holdt hemmelig. Men å sende snaps og ha meg der er viktig for noen.. Jeg har slettet de emosjonelt og jeg sender de ingen snaps, liker ikke noe de legger ut på sosiale medier og jeg har sluttet å prøve. Jeg tar med andre ord ingen form for kontakt med de og livet mitt er 100 ganger bedre enn før. Sorgen over at vennskapet aldri ble som jeg ønsket er der, men jeg vil heller være uten venner enn å være med såkalte venner som utestenger samt får meg til å føle meg som en outsider. Jeg vet at jwg fortjener bedre, og takket være dere har jeg verdighet i behold❤️

Anonymkode: fe5fd...f2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vil bare tipse om at hvis du trenger nye venner har facebook grupper kalt hey girl "stedsnavn". Det er faktisk mange som trenger nye venner i voksen alder. Håper du får noen mye bedre enn de du beskrev her. Det fortjener du!! 

Anonymkode: 6d371...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...