AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #41 Skrevet 5. desember 2021 On 11/29/2021 at 6:05 PM, AnonymBruker said: Kjapt spm; har vært på en super første date med en voksen mann som gjerne ville treffe meg igjen. Vi har avtale neste uke. Ser idag at han har oppdatert bildene sine på datingsiden. Nevner jeg det? Jeg dater KUN en om gangen selv men menn er kanskje ikke slik.? Tenkte ikke noe sutrete; mer noe sånn som; «fint bilde du har oppdatert profilen din med. Si fra om det lykkes da 😉» bare for å markere at jeg har fått det med meg.. Er dette innafor? Anonymkode: 8ae82...241 tror han dater en om gangen også, menn har ikke så veldig mange beilere som kvinner, uansett hvor kjekk han er kan godt hende at han byttet bilder fordi han følte de forgje ikke så så bra ut og ville imponere deg ? Anonymkode: 68ab3...1d7
norw Skrevet 6. desember 2021 #42 Skrevet 6. desember 2021 wandagirl skrev (På 29.11.2021 den 18.33): Høres litt passiv aggressivt ut😬 Hadde ikke nevnt det. Dere har bare vært på en date, og sikkert ikke snakket om at man bare treffer en av gangen. Forvent at den andre snakker med og treffer andre, helt til dere har hatt en samtale om det. Heller motsatt, men ville ikke blitt overrasket om en dame har flere. Da ville jeg enten kuttet henne ut, eller tenkt at dette er kun en seksuell greie. 1
wandagirl Skrevet 6. desember 2021 #43 Skrevet 6. desember 2021 norw skrev (3 timer siden): Heller motsatt, men ville ikke blitt overrasket om en dame har flere. Da ville jeg enten kuttet henne ut, eller tenkt at dette er kun en seksuell greie. Da har du en standard som er litt ulik andres, bra😉 Dessverre tror jeg ikke det gjelder for de fleste, men jeg kan ta feil. Det blir i allefall avklart når man har en samtale om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå