AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Kjapt spm; har vært på en super første date med en voksen mann som gjerne ville treffe meg igjen. Vi har avtale neste uke. Ser idag at han har oppdatert bildene sine på datingsiden. Nevner jeg det? Jeg dater KUN en om gangen selv men menn er kanskje ikke slik.? Tenkte ikke noe sutrete; mer noe sånn som; «fint bilde du har oppdatert profilen din med. Si fra om det lykkes da 😉» bare for å markere at jeg har fått det med meg.. Er dette innafor? Anonymkode: 8ae82...241
wandagirl Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Høres litt passiv aggressivt ut😬 Hadde ikke nevnt det. Dere har bare vært på en date, og sikkert ikke snakket om at man bare treffer en av gangen. Forvent at den andre snakker med og treffer andre, helt til dere har hatt en samtale om det. 17
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Det kan fremstå bittert så jeg ville ikke kommentert det på nåværende tidspunkt. Hvis han vet at du er inne å skjekker så vet han at han har makt over deg og den følelsen skal du ikke gi han, da kan han lett føle seg for sikker på deg og tenke at du liker han og er der om han vil så han kan like gjerne date litt andre også. Han skal heller tro at han er bare et alternativ for deg og ikke en du på nåværende tidspunkt gir hovedrollen. Hadde det vært åttende date kunne du kommentert det men ikke nå syns jeg Anonymkode: 5827d...905 7
Hr. Aktiv Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Damer får pule rundt når de dater mens mannen får ikke være på tinder før dere er exklusive? 3
Meningenmeddette Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Damer får pule rundt når de dater mens mannen får ikke være på tinder før dere er exklusive? Som jeg skrev; jeg dater KUN en om gangen. Og er absolutt ikke en person som «puler rundt». 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Det at DU har en standard om å kun date én av gangen, betyr jo ikke at han må oppføre seg likedan. De fleste sletter ikke tinder etter én date, liksom. Anonymkode: ae63b...087 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Hvis jeg har vært på en date med noen jeg har møtt via en dating app og jeg gjerne vil møte vedkommende igjen, så oppdaterer jeg ikke profilen. Det skaper kun usikkerhet og dårlige vibes hos motparten. Tillit fra starten er kjempeviktig for å utvikle en god relasjon. "Prioriterer du meg? Fint, da vil jeg satse på deg." Anonymkode: 8a993...4d9 10 1
Gjest AprilRyan Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 (endret) Jeg hadde nok reagert på det selv siden jeg holder meg til en om gangen, men alle tenker dessverre ikke sånn. Ville nok ikke nevnt det siden det kan oppfattes som passiv aggressivt eller surt. Nevnte faktisk noe lignende til en og han ble sur ja. Gjør ikke det igjen for å si det sånn Endret 29. november 2021 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Jeg reagere også negativt om de oppdaterer profilen mens vi chatter/dater. Det betyr jo at profilen fortsatt er aktiv og at han søker. Anonymkode: ed9ad...9af 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Ikke si noe. Dere har kun vært på én date. Jeg ble konfrontert med det samme en gang og tenkte umiddelbart «rødt flagg», «entitled» og «eiesyk». Første date er kun screening, andre date er for å se om inntrykket fra første date stemmer (enten positivt eller negativt). Ble faktisk sjokkert over at han ikke bare hadde oppdaget at jeg hadde byttet bilder, men i tillegg så kommenterte han det som om han hadde noen som helst rett til å mene noe etter én date? Etter 3-4 dater med ønske om å fortsette, derimot, så stiller det seg gjerne annerledes, men selv møter jeg sjelden noen for mer enn 1-2 dater. Blir jeg interessert så pauser jeg Tinder. Vent og se, du kommer til å merke om han er interessert eller ikke, og du har rett i at oppdatering av bildene betyr at han ikke føler seg «låst» til deg Anonymkode: b3186...0b7
Okapi Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 Skjønner at du kan føle deg usikker, men ærlig talt, hold kjeft. Skal du begynne å kontrollere ham nå ødelegger du alt før det i det hele tatt har begynt. Tinder er søken etter kjærligheten for mange, men det er også egenpresentasjon, tidsfordriv, og backup-løsning. Jeg beholder mine profiler til det er klart at vi nærmer oss et seriøst forhold, selv om jeg stort sett bare prater med én av gangen, og definitivt ikke dater eller har sex med flere. For alt han vet kan jo du være useriøs eller på leting etter noe bedre, og dropper ham så snart du får sjansen på en skikkelig kjekkas. Dette får meg også til å tenke litt på hvordan enkelte bekjente fullstendig overtolker alt på sosiale medier. Han likte ikke bildet jeg la ut? Han har ingen respekt for meg! Han likte hennes bilde? Han vil heller ha henne enn meg! Hun følger meg ikke på Instagram, selv om jeg følger henne! Hater hun meg? Sånn sett burde det vel ikke overraske at enkelte tenker at nytt bilde på Tinder = useriøs rundbrenner, men jeg tror kanskje jeg ville vurdert å være litt kritisk til sånne tanker om de hadde dukket opp. 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 Helt greit at han skriver med flere, men når de begynner å endre på tekst og bytter ut alle bildene og plutselig skriver snap brukernavnet sitt og sier legg meg gjerne til der. DA mister jeg lysten. Jeg skriver jo med flere om gangen selv og kan jo ikke kreve at han ikke får lov, men jeg legger ikke til folk på snap med en gang. Syns det er skikkelig turnoff, samme med de som kun har bilde(r) av kroppen sin og sier «jeg kan love deg du ikke blir skuffet av utseende.» Like turnoff er det med voksne mannfolk på over 30 år som skriver «jeg er en snill gutt»…. De er som regel psykopater eller no Anonymkode: ec765...e72 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 Jeg hadde ikke sagt noe, men jeg hadde avlyst neste date. Det er selvsagt helt greit å ha ulik innfallsvinkel til datingen, men at man så aktivt leter etter andre selv etter å ha truffet noen og har avtale om flere treff hadde fortalt meg at vi ikke var på samme bølgelengde. Anonymkode: 614db...f06 6
umAxa Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 (endret) 17 hours ago, AnonymBruker said: Kjapt spm; har vært på en super første date med en voksen mann som gjerne ville treffe meg igjen. Vi har avtale neste uke. Ser idag at han har oppdatert bildene sine på datingsiden. Nevner jeg det? Jeg dater KUN en om gangen selv men menn er kanskje ikke slik.? Tenkte ikke noe sutrete; mer noe sånn som; «fint bilde du har oppdatert profilen din med. Si fra om det lykkes da 😉» bare for å markere at jeg har fått det med meg.. Er dette innafor? Anonymkode: 8ae82...241 Skal man vektlegge intensjonene mer, tilsier dette at han er fortsatt er å ser etter noen andre (bedre). Skal man argumentere for det motsatte må man grave veldig dypt og lenge om hvorfor det var så viktig for han å bytte bildene sine. Det er ikke en direkte dealbreaker, og jeg ville ikke kansellert treffet neste uke heller; men det er ikke akkurat sjarmerende heller hvis man la oss si dere to ender opp med å bli hverandres store kjærlighet men du var kun hans "andre plass" i starten, og han ville egentlig se om det fantes noen bedre der ute. Jeg liker derimot din måte å ta det opp på, som er helt innenfor, og ikke aggressivt så lenge tonen er lystig. Tross alt bør du handle etter ditt eget og det ditt mål i livet er; sitt beste. Du setter spottlyset litt på han og hans egne handlinger, og gir han passe nok rom til å forklare seg om hva han vil ha ut av livet fremover. Kanskje det er deg, kanskje det er noe annet, som er lov det også. Endret 30. november 2021 av umAxa
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #15 Skrevet 30. november 2021 Jeg hadde ikke tenkt noe over det. At dere har hatt én bra date betyr ikke at dere kommer til å gifte dere akkurat, det må være lov å fortsatt være på utkikk etter EN DATE. Anonymkode: f9050...e2f 1
exictence Skrevet 30. november 2021 #16 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt noe over det. At dere har hatt én bra date betyr ikke at dere kommer til å gifte dere akkurat, det må være lov å fortsatt være på utkikk etter EN DATE. Anonymkode: f9050...e2f Jeg er enig egentlig i dette. Men selv gjør jeg det ikke. Jeg går på date med den jeg føler er den beste der og da, og så tar jeg pause fra Tinder i det hele tatt. Så jeg hadde ikke sett om han gjorde det en gang. Men selv om jeg mener at han får gjøre som han vil, så hadde jeg nok kjent på en skuffelse der. Har forresten opplevd det en gang før vi hadde kommet så langt om å gå over på messenger og truffet hverandre. Da var det jo enda mer greit, men kjente da også på en skuffelse over ham. Eller at en slags gnist for ham forsvant. Men Ts, jeg hadde nok ikke nevnt noen ting om det. Og fortsetter han med det etter at det har blitt seriøst med dere, så hadde jeg bare trukket meg.
Meningenmeddette Skrevet 30. november 2021 #17 Skrevet 30. november 2021 TS her; kjenner jeg har veldig lyst til å ta det opp på en litt spøkefull måte.. men vil ikke lage noe kleint ut av det heller.. tar gjerne imot synspunkter fra menn også; er det dealbreaker eller å sette seg selv litt i respekt? 🤔
exictence Skrevet 30. november 2021 #18 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det at DU har en standard om å kun date én av gangen, betyr jo ikke at han må oppføre seg likedan. De fleste sletter ikke tinder etter én date, liksom. Anonymkode: ae63b...087 Da skipper Ts denne daten, hvis han er på utkikk etter noe "bedre". Selv er jeg muligens i en sånn situasjon, men vet ikke. Skal på date med ham. Men synes han er ganske "tam" og lite "på". Jeg tenker det får være hans "problem". Jeg møter opp og koser meg.
miss summers Skrevet 30. november 2021 #19 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjapt spm; har vært på en super første date med en voksen mann som gjerne ville treffe meg igjen. Vi har avtale neste uke. Ser idag at han har oppdatert bildene sine på datingsiden. Nevner jeg det? Jeg dater KUN en om gangen selv men menn er kanskje ikke slik.? Tenkte ikke noe sutrete; mer noe sånn som; «fint bilde du har oppdatert profilen din med. Si fra om det lykkes da 😉» bare for å markere at jeg har fått det med meg.. Er dette innafor? Anonymkode: 8ae82...241 Det uthevede: NEI!!!! Dette gjorde en fyr med meg sist uke (ikke bilder, men noe annet) og jeg har ikke truffet en eneste person, men han havnet i søppelkurven! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #20 Skrevet 30. november 2021 Meningenmeddette skrev (14 minutter siden): TS her; kjenner jeg har veldig lyst til å ta det opp på en litt spøkefull måte.. men vil ikke lage noe kleint ut av det heller.. tar gjerne imot synspunkter fra menn også; er det dealbreaker eller å sette seg selv litt i respekt? 🤔 Jeg følger flertallet her: ikke si noe om det. Hverken spøkefullt eller andre måter. Du setter deg ikke i respekt tror jeg med et sånn utsagn, heller tvert i mot. Du kan risikere å oppfattes som masete, eiesyk og veldig sjalu før noe i det hele tatt har skjedd. jeg ville ikke tatt det særlig godt opp dersom en mann sa noe sånn til meg. Ville nok ikke gitt uttrykk for det der og da, men et mini-flagg er det. Vær voksen og oppfør deg med verdighet. Sånne små bagateller har ikke nødvendigvis noe å si. Dersom dere fortsetter datingen og han endrer info/bilde så er det lov å si noe om det. Men velg dine kamper. Anonymkode: b9bfc...4c3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå