AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Del Skrevet 28. november 2021 Jeg skal sy et dekken til en bichon havanais-valp som flytter inn til kjæresten min om to uker. Derfor lurer jeg på om noen som har en valp i ca samme størrelse (8-10 uker) vil dele mål på rygglengde, bryst og hals? Selvfølgelig varieret det litt fra valp til valp, men dekkenet jeg skal sy kan justeres en del, så det er ikke så farlig om det varierer med noen cm. Jeg vet at jeg kan vente til valpen kommer og måle selv, men det hadde vært fint å ha dekkenet klart når den kommer. Anonymkode: 86e04...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Del Skrevet 28. november 2021 Håper du får svar! Du kan spørre på kjæledyrforumet også. Anonymkode: 80f0f...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper du får svar! Du kan spørre på kjæledyrforumet også. Anonymkode: 80f0f...8a9 Er det en annen nettsiden? Anonymkode: 86e04...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det en annen nettsiden? Anonymkode: 86e04...6ba Et annet underforum. https://forum.kvinneguiden.no/forum/51-kjæledyr/ Anonymkode: 195ed...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et annet underforum. https://forum.kvinneguiden.no/forum/51-kjæledyr/ Anonymkode: 195ed...d13 Tusen takk for svar Jeg lager en tråd der! Anonymkode: 86e04...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå